Fitness Seller

Eerste kuur: Test-e 500mg

Bezoekers in dit topic

Ik schat rond de 12%. Abs en aders op armen nog goed zichtbaar.
Ik ga begin januari bloed laten prikken en nog even een korte cut inlassen om onder de 10% te komen voor de volgende kuur :)
Nice progress man! Word het niet afgeraden om te cutten (zonder AAS) na een kuur?
 
Snelle pic tijden UB training gisteren..
Capture.png

Nice progress man! Word het niet afgeraden om te cutten (zonder AAS) na een kuur?
Korte cut van +- 6 weken zal wel niet zoveel invloed hebben zolang ik niet te veel onder onderhoud ga zitten en genoeg eiwitten eet.
Ik denk dat bulken tijdens een kuur meer massa gaat opleveren dan nog eens een cut te doen tijdens die kuur :)
 
Nette progressie hoor! Hoe is je herstel bevallen? Libido, moeheid, etc.?
 
Nette progressie hoor! Hoe is je herstel bevallen? Libido, moeheid, etc.?

Herstel was kut tijdens het nemen van Clomid...
Libido was laag en hele dag moe en een opflakkering van acné, maar eenmaal in de gym was het toch weer knallen :D

Nu voel ik me weer zoals tevoren, maar bloedresultaten zullen binnekort wel uitwijzen of ik volledig hersteld ben.
 
Damn goed fysiek man!
 
Hee man, hoe gaat het nu met je? bloedresultaten al terug? hoe zijn je current stats?
Ik ben heel erg benieuwd! Hele fijne log om te volgen, ga je dat je volgende kuur ook weer doen?
 
Hee man, hoe gaat het nu met je? bloedresultaten al terug? hoe zijn je current stats?
Ik ben heel erg benieuwd! Hele fijne log om te volgen, ga je dat je volgende kuur ook weer doen?

Zondag begin ik met 2de kuur
- 1-12 250mg Test-E (EW)
- 1-10 400mg Deca (EW)
- 1-12 400mg Mast-E (EW)
- 1-14 hCG 2x 500IU (EW)
- 14-17 Clomid 25mg ED

Ik ga proberen om alles te loggen zoals in deze kuurlog :D
 
Back
Naar boven