AndroidHealthClinic

Eerste kuur TEST E 750 + 400bold

Bezoekers in dit topic

Gast 174382

Novice
Lid geworden
2 okt 2023
Waardering
1
Beste Forum leden,

Ik zal mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Percy 34 jaar en train al 7 jaar natuurlijk. Ik veel ervaring sporten en powerliften.

Ik zal om de 2 weken een post maken met current stats + prestaties en foto's Voor mij is kracht en volume het voornaamste doel.

Mijn huidige stats natural zijn. 180CM 82 Kilo 9-10%. Bankdrukken 1x 130 Squat 1x 180 Deadlift 1x 200 Schouder dumbels Press 40KG dubbels 10x

Ik neem elke vrijdag ochtend 750 test e en 400 bold + dagelijks b12 + Cardarine, dit laatste om de lethargie tegen te gaan. Mijn voeding zit rond de 3500 Kcal, wellicht moet ik hier nog aanpassingen in maken. Vorige week heb ik mijn 1e spuit gehad.

Mijn verwachting na 16 weken 90 kilo over te houden.

Bijlagen

• tempImageh4wrNy.png
  • Like
Waarderingen: Boca
Je gaat hier ongetwijfeld de reactie krijgen: stevige eerste kuur.
Succes. Ik volg.

Zou sowieso je dosis in 2 injects doen, en als 1e kuur voldoet de helft van totaal ook

Shape is netjes voor een kuur.
Dosis halveren en elke x weken verhogen zodat je langer door kunt blasten
Vaker prikken, 1x pw zoveel injecteren is vragen voor problemen + pip in je reet

• Like
Waarderingen: BB_
Inderdaad een erg goed fysiek om mee te beginnen als je daadwerkelijk nog nooit gekuurd hebt. In dat geval zou ik ook de bold achterwege laten en max 400-500 test doen verspreid over 2-3 injecties.

• Like
Waarderingen: BB_
Beste Forum leden,

Ik zal mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Percy 34 jaar en train al 7 jaar natuurlijk. Ik veel ervaring sporten en powerliften.

Ik zal om de 2 weken een post maken met current stats + prestaties en foto's Voor mij is kracht en volume het voornaamste doel.

Mijn huidige stats natural zijn. 180CM 82 Kilo 9-10%. Bankdrukken 1x 130 Squat 1x 180 Deadlift 1x 200 Schouder dumbels Press 40KG dubbels 10x

Ik neem elke vrijdag ochtend 750 test e en 400 bold + dagelijks b12 + Cardarine, dit laatste om de lethargie tegen te gaan. Mijn voeding zit rond de 3500 Kcal, wellicht moet ik hier nog aanpassingen in maken. Vorige week heb ik mijn 1e spuit gehad.

Mijn verwachting na 16 weken 90 kilo over te houden.
Wat merk je van de cardarine?

Wat merk je van de cardarine?
Hij neemt het om zijn chol te controleren. prestatieverbetering merkt ie meer van Bold als die inkickt

Hij neemt het om zijn chol te controleren. prestatieverbetering merkt ie meer van Bold als die inkickt
Ik dacht dat het ook voor uithoudingsvermogen is.

Daarom zeg ik dat je van de Bold meer gaat merken. Je hebt ook maar 10mg Card nodig voor chol controle

Ik wist niet dat cardarine een middel was tegen cholera?

Goeie

2e kuur 1500 test 1000 bold

letsgooooo

Hoe gaat het hier?

2 weken duren lang... andere tijdzone ofzo?

TS zou toch om de 2 weken fotootje posten.....verdwijnt ie zo maar....

Weer een open eind....

Is het ook voor.

Beter dan aas voor uithoudingsvermogen, prep was easy er op.

Back
Naar boven