MuscleMeat

Eerste kuur TEST E + DECA

Bezoekers in dit topic

staxz

Novice
Lid geworden
19 okt 2015
Berichten
24
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Enige tijd geleden had ik besloten om een test only te doen op 500mg maar vanwege last van mijn schouder doe ik er 250mg deca bij.

  • 24 jaar
  • 1,82
  • 82kg
  • 3500kcal
  • 1-10TESTe500 + 1-8DECA250
Heb naar vochtontrekkende voeding gezocht en heb hieronder een lijstje dus ga hiervan een aantal dagelijks eten. Ben benieuwd of het werkt!

Fruit, zoals: ananas, perzik, citroen, peer, meloen, aardbeien, druiven, vijgen, papaja, cranberry's, kiwi.
Groente, zoals: peterselie, asperges, tomaat, wortel, venkel, bleekselderij, selderij en komkommer of paardenbloem en brandnetel.

Gister mijn eerste injectie gezet, 500mg test e en 250mg deca. Prikken ging makkelijk, alleen het aspireren ging lastig omdat mn vriendin niet te hard wou terugtrekken. Kan ook aan de spuit liggen want hij is stroef met ophalen en spuiten.

Nu heb ik Nolvadex als nakuur voor 3 weken, zou hcg dan nog een goede toevoeging zijn? Advies en tips zijn altijd welkom.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er helemaal geen mensen die weten of hcg echt een toevoeging zal zijn? En zal ik om de 5 dagen spuiten of 7?
 
Hcg 500mg 2x per week. Voor sneller herstel, en om te voorkomen dat je ballen krimpen.
 
Hcg altijd mee laten lopen.
Low dose zou ik lekker 1x pw zetten.
 
1-10 test e
1-8 deca
1-12 hcg
12-15 nolva

Zou dit goed zijn? Het lokale aas mannetje hier zegt dat hcg alleen na je kuur hoeft?
 
1-10 test e
1-8 deca
1-12 hcg
12-15 nolva

Zou dit goed zijn? Het lokale aas mannetje hier zegt dat hcg alleen na je kuur hoeft?

gewoon zo doen is perfect.
 
Deze heb ik al gelezen maar nu hoor ik verschillende geluiden, de 1 zegt het is veel beter om hcg erbij te doen. De ander zegt bij zo'n lichte kuur hoeft dat niet, zal niet veel uithalen en is zonde van je geld. Twee AAS dealertjes vertelde mij het laatste..

Ik begrijp jouw mindset niet hoor je wilt toch minder onderdrukking met een beter herstel of.....
 
Ik begrijp jouw mindset niet hoor je wilt toch minder onderdrukking met een beter herstel of.....

Tuurlijk maar als ik verschillende verhalen hoor krijg ik twijfels, weet je wel? Twee dealers zeggen me dat het totaal niet nodig is bij deze hoeveelheid. Net zoals de meningen verschillen over wanneer en zelfs waar hcg te injecteren. Ik zou het gewoon in vet doen maar er zijn ook mensen die beweren het IM te doen.

Mocht je niet begrijpen waarom ik alles heel duidelijk wilt weten.
Ik post dit omdat ik juist zoveel mogelijk uit de kuur wil halen, daarom vraag ik het.. misschien word de mindset je dan duidelijk? Dat jij alles weet en begrijpt betekend niet dat andere niet om duidelijkheid mogen vragen.

Wil gewoon weten wat ik alvast kan halen. Aromasin is misschien ook een goede en als ik veel vocht pak dan ook Proviron. Amen.
 
1-10 test e
1-8 deca
1-12 hcg
12-15 nolva

Zou dit goed zijn? Het lokale aas mannetje hier zegt dat hcg alleen na je kuur hoeft?


HCG kan tijdens je kuur en zelfs tijdens je nakuur.

Het is allemaal afhankelijk van je situatie:

- Als je nog moet beginnen met kuren dan doe je dat het best meteen met HCG tijdens je kuur tot aan je nakuur. Dit is de beste optie.

- Als je al bezig bent met je kuur kan je HCG nog toevoegen, maar de kans bestaat dat je testes dan al gekrompen zijn en je dus de eerste weken HCG wat hoger moet zetten (= blasten) om ze weer volume te laten winnen. In dit scenario gebruik je HCG ook tot aan je nakuur (in de veronderstelling dat je testes op formaat zijn op dat moment).

- Als je aan je nakuur begint en je hebt geen HCG gebruikt en je testes zijn serieus gekrompen, kan je tijdens je nakuur ook HCG zetten (ook blasten de eerste weken). Best neem je dan een langere nakuur zodat de eerste weken je testes op formaat kunnen komen en dan nog een paar weken je nakuur doortrekken.


Je dealers spreken dus gedeeltelijk de waarheid maar in jouw situatie moet je gewoon HCG vanaf de start zetten.
 
HCG kan tijdens je kuur en zelfs tijdens je nakuur.

Het is allemaal afhankelijk van je situatie:

- Als je nog moet beginnen met kuren dan doe je dat het best meteen met HCG tijdens je kuur tot aan je nakuur. Dit is de beste optie.

- Als je al bezig bent met je kuur kan je HCG nog toevoegen, maar de kans bestaat dat je testes dan al gekrompen zijn en je dus de eerste weken HCG wat hoger moet zetten (= blasten) om ze weer volume te laten winnen. In dit scenario gebruik je HCG ook tot aan je nakuur (in de veronderstelling dat je testes op formaat zijn op dat moment).

- Als je aan je nakuur begint en je hebt geen HCG gebruikt en je testes zijn serieus gekrompen, kan je tijdens je nakuur ook HCG zetten (ook blasten de eerste weken). Best neem je dan een langere nakuur zodat de eerste weken je testes op formaat kunnen komen en dan nog een paar weken je nakuur doortrekken.


Je dealers spreken dus gedeeltelijk de waarheid maar in jouw situatie moet je gewoon HCG vanaf de start zetten.

Ik heb afgelopen donderdag (2/2/17) de eerste injectie gezet. Dus dat zou betekenen dat ik moet blasten? Of kan ik deze week nog een normale dosis zetten(500iU?)? Verder heb ik eigelijk nog de vraag of ik beter om de 5 dagen of 7 dagen de Test en Deca kan zetten?
 
Ik heb afgelopen donderdag (2/2/17) de eerste injectie gezet. Dus dat zou betekenen dat ik moet blasten? Of kan ik deze week nog een normale dosis zetten(500iU?)? Verder heb ik eigelijk nog de vraag of ik beter om de 5 dagen of 7 dagen de Test en Deca kan zetten?

Normale dosering hcg is voldoende.

Test en deca in jouw geval 1 x per week.
 
Normale dosering hcg is voldoende.

Test en deca in jouw geval 1 x per week.

Thnx voor je info, hier kan ik wat mee! Ik ga proberen om binnen 3 dagen 500iU te spuiten. Weet niet wanneer mn dealer het heeft.
 
Ik heb mijn HCG liggen, 5000iU. In ieder geval genoeg voor de komende 10 weken. Moet ik het trouwens ook met een andere naald ophalen zoals met IM spuiten? Heb nu maar 1 naald liggen..

Vanavond ook mn tweede IM injectie doen. Heb het idee dat er wel al puisten ontstaan en verder merk ik nog niks. Vroeger heb ik aardig wat puistjes gehad en tegenwoordig ook nog soms in mindere mate, dus ben er waarschijnlijk gevoelig voor.
 
Meesten spuiten 1000 iu per week dus met 5000 iu heb je genoeg voor 5 weken vriend.
 
Ik heb mijn HCG liggen, 5000iU. In ieder geval genoeg voor de komende 10 weken. Moet ik het trouwens ook met een andere naald ophalen zoals met IM spuiten? Heb nu maar 1 naald liggen..

Vanavond ook mn tweede IM injectie doen. Heb het idee dat er wel al puisten ontstaan en verder merk ik nog niks. Vroeger heb ik aardig wat puistjes gehad en tegenwoordig ook nog soms in mindere mate, dus ben er waarschijnlijk gevoelig voor.
500IU 2x/ week = voor 5 weken HCG dus.

Ik trek met dezelfde naald bac. water op uit de vial hiervan en doe dat vervolgens in de HCG vial (ja ik heb vials :)) (spuit 9ml de wasbak in zodat ik 1ml overhoud om in de HCG vial te spuiten) Dat is niets geks lijkt me. Daarna 2x /week met andere slinspuitjes 0,1ml (=500IU bij mij) in het buikvet.
 
Nu heb ik 15000iu maar nog niet gespoten want ga 10 spuiten halen, optreknaalden en kleine naaldjes voor subcutane injecties. Die allemaal vullen en in de koelkast of vriezer. Wil ze nog voor de 3e injectie zetten dus zal ik dan de eerste week 2x 1000iu doen omdat ik nu al 10 dagen in de kuur zit?

Aromasin pas halen als ik iets van gyno merk?
 
Laatst bewerkt:
Relaxt trouwens dat je vials hebt. HCG uit een vial scheelt een hoop gekloot.@drumbell
 
Back
Naar boven