MuscleMeat

Eerste kuur TEST E + DECA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klopt staxz en kijk wel even na of je HCG bevroren mag worden. De mijne absoluut niet namelijk.
 
Het duurt zolang voor mijn aas mannetje de naalden etc heeft voor hcg. Dus dat word sowieso blasten.

Bijna al de 4de inject zetten. Kracht merkte ik in de 2de week al een groot verschil. Gister woog ik 85,7kg en heb ook het gevoel dat mijn spieren zijn opgepompt, qua libido of andere bijwerkingen merk ik niet veel.
 
Zijn tig webshops die binnen 1-2 dagen leveren? wut da prob :)
 
Snapje. Daxtrio en tot dat binnen is ff wat proberen te halen bij apotheek
Doe mij maar Viata, haal het liever zelf bij een ophaalpunt op dan dat ze aan huis spuiten en naalden komen leveren en het thuisfront het toevalig aanpakt/open maakt :roflol:

Misschien is dat bij Dax ook mogelijk inmiddels hoor.. Idk.
 
Volgende keer beter voorbereiden bro
Veel beginnersfoutjes en standaard basis info die je moet weten en materiaal dat je al moest hebben allemaal

Succes voor de rest
 
Voor je shouder kan je beter BPC 157 gebruiken
 
Had ik maar Deca gedaan in mijn eerste kuur:o
 
Volgende keer beter voorbereiden bro
Veel beginnersfoutjes en standaard basis info die je moet weten en materiaal dat je al moest hebben allemaal

Succes voor de rest

Klopt ben ik nu ook achter, nooit verwacht dat HCG zon gekut werd. Maar denk er nu aan om maar een lege vial te bestellen en het daar elke keer uit optrekken.

Verder nog helemaal geen last van side effects. De aders worden dikker, en heb eergister 85,7kg gewogen. Dat was gister op hetzelfde tijdstip weer 84kg dus zal vocht zijn geweest.
 
Had ik maar Deca gedaan in mijn eerste kuur:o

Hoezo? Wou zelf eigenlijk alleen test maar had al lange tijd last van mijn schouder. Enkel vanwege dat heb ik deca erbij.
 
Hoezo? Wou zelf eigenlijk alleen test maar had al lange tijd last van mijn schouder. Enkel vanwege dat heb ik deca erbij.
Deca mooie massabouwer.
 
Klopt ben ik nu ook achter, nooit verwacht dat HCG zon gekut werd. Maar denk er nu aan om maar een lege vial te bestellen en het daar elke keer uit optrekken.

Verder nog helemaal geen last van side effects. De aders worden dikker, en heb eergister 85,7kg gewogen. Dat was gister op hetzelfde tijdstip weer 84kg dus zal vocht zijn geweest.
HCG is geen geprul eer je het een paar x gedaan hebt (aanmaken enz.) Probeer een bepaalde HCG te fixen, zit in vials, werkt veel gemakkelijker. Zit Nacl bij in een 2ml ampul. 1ml eruit, hop in de vial, koelkastje in en klaar.
 
HCG is geen geprul eer je het een paar x gedaan hebt (aanmaken enz.) Probeer een bepaalde HCG te fixen, zit in vials, werkt veel gemakkelijker. Zit Nacl bij in een 2ml ampul. 1ml eruit, hop in de vial, koelkastje in en klaar.
Niet als je 5000iu besteld met 10ml bac icl Indy naalden en t dan 0,5ml zijn haha. Heb lekker zitten kloten
 
Niet als je 5000iu besteld met 10ml bac icl Indy naalden en t dan 0,5ml zijn haha. Heb lekker zitten kloten
Ik volg je ff niet bro :P Je besteld 5k iu met 10ml bac. Gooi er 1ml bij = 0,1ml per 500iu. Gooi er 2ml bij = 0,2ml per 500iu. Slinspuitjes is elke 0,1ml gemakkelijk af te lezen.
 
Ik volg je ff niet bro :P Je besteld 5k iu met 10ml bac. Gooi er 1ml bij = 0,1ml per 500iu. Gooi er 2ml bij = 0,2ml per 500iu. Slinspuitjes is elke 0,1ml gemakkelijk af te lezen.
Pfff weeet t ff niet man heb Gvd ook niet geslapen. Had 5000iu die heb ik in 10ml gestopt. Ieder dag een insu spuit kwam op 250 hcg uit dus heb wat verdeeld over mn anders bac vials. Sus uiteindelijk 5000iu in 5ml.
 
Pfff weeet t ff niet man heb Gvd ook niet geslapen. Had 5000iu die heb ik in 10ml gestopt. Ieder dag een insu spuit kwam op 250 hcg uit dus heb wat verdeeld over mn anders bac vials. Sus uiteindelijk 5000iu in 5ml.
:roflol: dem kopzorgen

Voortaan 1 of 2ml op 5000IU doen bro. Volle ml per 500IU is nergens voor nodig, veel te veel. Heb zelf best vaak een branderig gevoel van het injecten van HCG. Zou door het water komen waarmee het gemengd is ofzo. Moet er dan niet aan denken 1ml weg te duwen.

Maar iedere dag een slinpin? HCG zet je doorgaans 2x /week he. Gewoon zorgen dat je iig nu 1000IU per week binnen krijgt en de volgende keer beter prepareren :D
 
Trekken jullie ook op met dezelfde naald? Mijn insulinespuiten hebben geen losse naalden namelijk.

Zit ondertussen al te zoeken voor een tweede kuur. Het schijnt dat t AAS mannetje echte Tren Hex(Parabolan) kan regelen. Hij zegt ook dat de sides meevallen vergeleken met andere Tren. Heeft er iemand ervaring met Parabolan?
 
Mijn slins hebben ook een vaste naald. Geen probleem imo..

Geen ervaring met Para
 
Back
Naar boven