Fitness Seller

eerste kuur test e

Bezoekers in dit topic

michaelfit

Novice
Lid geworden
5 jul 2022
Berichten
1
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
88kg
Vetpercentage
16%
Beste medeleden,

Ik ben van plan om mijn eerste kuur test e te gaan doen.
Want sta nu ondertussen al jaartje stil kwa groeien en zou graag zog wat massa bij kunnen kweken.
Iemand misschien advies over hoeveel test e te gebruiken en wat nog daarnaast en daarna voor de nakuur mijn stats zijn als volgt:

-26 jaar al 5 jaar consistent kwa voeding en training
-17% lichamsvet
-176cm
-88kg

Dusja als iemand hier mij wat advies in zou kunnen geven is dat altiid welkom!
-
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Als je met deze stats al een jaar niet meer groeit klopt je voeding en/of training niet, dus zou eerst zorgen dat dat allemaal op orde is.
Mocht je daarna alsnog willen gaan kuren zou ik eerst lekker cutten richting de 12% of lager, zonde van een eerste kuur met deze stats.
 
Beste medeleden,


Dusja als iemand hier mij wat advies in zou kunnen geven is dat altiid welkom!
-
Eerst de stickys lezen hier:
 
Neem eerst even een leeskuurtje op t voedingsdeel van t forum.
Als je echt je voeding en training op orde hebt kan je makkelijk nog groeien.
Je hebt t nog lang niet nodig om met je hormonen te gaan rommelen. Dat is zonde als er naturel nog zoveel te halen valt.

Post je voedingsschema en trainingschema eens. Dan kunnen we meekijken en tips en advies geven. :)
 
Laat eens een foto zien. Die stats zeggen allemaal niks
 
400mg testosteron per week voor 12 weken kan prima. Maar ik zou eerst cutten tot ongeveer 12%.
 
400mg testosteron per week voor 12 weken kan prima. Maar ik zou eerst cutten tot ongeveer 12%.
Hij heeft Supertest van 350mg, hoe moet ie dat uitmeten 😂
 
Hij heeft Supertest van 350mg, hoe moet ie dat uitmeten 😂

Dan doet hij 350mg per week? Ook meer dan zat voor een eerste kuur.

17% is te vet, eerst wat afvallen. Post eens je trainingsaanpak en voeding eens.

Als het 17% is, dan valt het reuze mee. Alleen in de praktijk zie je vaak dat het 5 procent hoger is of zelfs nog hoger.
 
Dan doet hij 350mg per week? Ook meer dan zat voor een eerste kuur.



Als het 17% is, dan valt het reuze mee. Alleen in de praktijk zie je vaak dat het 5 procent hoger is of zelfs nog hoger.
Iemand die niks van anabolica weet, zou ik niet zomaar wat aanpraten.
 
Hij gaat toch wel kuren. Ook al zijn er nog 100 mensen die zeggen dat hij niet moet kuren. Dan kan je beter maar gewoon advies geven.
250mg test ew is zat voor de 14 weken die jij voorstelt. Bloedwerk vooraf. Advies qua naalden….
 
250mg test ew is zat voor de 14 weken die jij voorstelt. Bloedwerk vooraf. Advies qua naalden….

Gaat het goed thuis? Je zit lekker op mij te bitchen. En lees mijn berichten beter.
 
Gaat het goed thuis? Je zit lekker op mij te bitchen. En lees mijn berichten beter.
Ja hoor, alles okay.
ik reageer op je antwoorden. 400mg test E als hoeveelheid advies, omdat ie toch wel gaat kuren gaat nergens om. Je advies om te cutten ben ik het mee eens. wovano heeft een topic gemaakt voor mensen met vragen, voor ze met anabolica gaan beginnen. Maar als je echt advies wilt geven, beperkt het dan niet tot hoeveel en aantal weken.( uit OP lijkt het mij alsof TS er niets over weet)
 
Ja hoor, alles okay.
ik reageer op je antwoorden. 400mg test E als hoeveelheid advies, omdat ie toch wel gaat kuren gaat nergens om. Je advies om te cutten ben ik het mee eens. wovano heeft een topic gemaakt voor mensen met vragen, voor ze met anabolica gaan beginnen. Maar als je echt advies wilt geven, beperkt het dan niet tot hoeveel en aantal weken.( uit OP lijkt het mij alsof TS er niets over weet)

Je leest mijn antwoorden niet goed.
 
Back
Naar boven