MuscleMeat

Eerste kuur, test only 300mg e5d

Bezoekers in dit topic

Ano_92_48

Ripped Bodybuilder
Waardering
496
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Ik zat net ff te denken en een beetje met Roidcalc te spelen.
Ik zit nu met het idee om 10 weken Test E e5d te pakken.

1e inject 500mg(2ml)
2-14de inject 300mg(1,2ml)

Op die manier zit je op 420mg per week met vanaf week 2 al stabiele waarden. Wordt uiteindelijk 18,8ml verbruikt wat goed uitkomt met 2 vials. Zal wel wat morsen en zo niet kan er nog 1 inject achteraan gezet worden.

Zal wel gezeur komen over die 1,2ml maar wat maakt t nou uit of je tot 1,5 of tot 1,2 optrekt?

Al met al:
1-10 Test E 300mg e5d (500mg FL)
12-15 20mg Nolva ed

Vinden jullie er van?

Ik vind het persoonlijk goed om zo te beginnen.

Alleen laat die frontload. Gewoon vanaf begin 300 e5d.

Waarom?

Daarom inderdaad. Met die frontload is je bloedwaarde vanaf week 2 stabiel. Zonder pas in week 3 a 4.

Prima eerste kuur. blij dat je niet met torenhoge dossis komt en allerlei middeltjes doorelkaar heen. Hou t op test en kikke hoe t aanslaat

Idd mooie kuur! Zelf ga ik ook 375mg e5d doen over een tijdje. Ga je een log bijhouden? De meeste logs gaan namelijk over test only op 500mg of i.c.m. winny.

Weet nog niet of ik ga loggen, misschien als er veel vraag naar is maar is een hoop werk en t gaat uiteindelijk toch om mezelf.

Ik volg 100% als je logt! :)

Begin pas 1 oktober. Onverstandig om het nu te doen, cut is nog niet klaar en ga misschien nog op vakantie.

als je logt, volg ik ;)

wat zijn je stats?

Geen idee, ben aan t cutten en weeg momenteel niet

Zijn de meningen over verdeeld.
Als je kickstart met prop of een oral zou ik het ook niet doen, maar als je alleen test zet vind ik een frontload zo gek nog niet.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 09:11 ----------

Omdat niet 1,1 of 1,3 :rolleyes:

snap niet dat meningen over frontload verdeeld zijn, er is duidelijk bewijs voor dat het werkt. Zie big-t zijn topics erover.

Back
Naar boven