MuscleMeat

Eerste kuur test only 500??

Bezoekers in dit topic

Zou leuk zijn.

Gewoon om te kunnen zien dat je met lagere doseringen ook leuke resultaten kan behalen.Mits voeding op orde is.
Want wat ik hier al voorbij heb zien komen als eerste kuur. (2gr aas als eerste kuur e.d.)

Stel je voeding eerst volledig op punt voor je gaat beginnen. Hier gaat heel veel van af hangen of het een geslaagd eerste kuurtje gaat worden of niet.

Ben al aardig op de hoogte qua voeding, ander zou ik ook niet het niveau hebben van nu. Qua voeding tijdens kuur moet ik nog info inwinnen, dus ga nog eens de site ff goed doorspitten. Wil er idd het meeste eruit halen.
 
Ben al aardig op de hoogte qua voeding, ander zou ik ook niet het niveau hebben van nu. Qua voeding tijdens kuur moet ik nog info inwinnen, dus ga nog eens de site ff goed doorspitten. Wil er idd het meeste eruit halen.

Zorg er idd voor dat je alles tip top op orde hebt.
Je training je voeding zijn heel belangrijk.
Er zitten ook bijwerkingen aan vast bijv. Haaruitval. Dus haal alles er uit wat er in zit anders is het zonde.
 
Zorg er idd voor dat je alles tip top op orde hebt.
Je training je voeding zijn heel belangrijk.
Er zitten ook bijwerkingen aan vast bijv. Haaruitval. Dus haal alles er uit wat er in zit anders is het zonde.

Las bij cools dat haaruitval vaak ook door de nakuur komt, kan ik dan de conclusie trekken dat bij deze kuur (nakuur 2 weken) haaruitval minimaal is? Heb niet echt aanleg, met 41 jaar geen kaalheid nog.
 
Van plan is vandaag te gaan starten en vanmiddag eerste te zetten. ( cools kuurtje).

Net een meting gedaan en stats zijn ongeveer gelijk. Nu 88,5 kg met 9%, onderhoud is 3200 en zit te denken rond de 3500 te gaan eten. Kijken wat dat doet, doel is om gelijk in vet te blijven. ( iig niet meer).

Maaltijden verdelen over ca. 7 momenten ( hangt af hoe mn dag loopt ivm werk). Eiwitten 3 x vvm, vetten 1,5x vvm, rest aanvullen met carbs ( geen brood, volkoren producten, na training snellere carbs)

Training 5 x per week, sets van 3 x 8 tot max 10 reps. Waarbij ik elke spiergroep 2x pw pak. ( 1 als hoofdtraining, 1x om nog een keer te raken). Helemaal uitgedacht en past mooi.

Tips?? Zal ook een log houden.
 
In voor logje.
 
Net mn eerste prikken gehad voor primo test kuur 250/250. Primo zijn 1 ml vials, test 10 ml. Nu is 1 ml test 250 mg en 1ml primo 100 mg. Dus kan ik de conclusie trekken dat je qua vloeistof minder test zet dan primo?

Heb ook al een post geplaatst voor cools, maar dacht ook ff hier checken.

Zal morgen starten met log
 
Net mn eerste prikken gehad voor primo test kuur 250/250. Primo zijn 1 ml vials, test 10 ml. Nu is 1 ml test 250 mg en 1ml primo 100 mg. Dus kan ik de conclusie trekken dat je qua vloeistof minder test zet dan primo?

Heb ook al een post geplaatst voor cools, maar dacht ook ff hier checken.

Zal morgen starten met log

Moet je 1 ml test en 2.5 ml primo zetten
 
Moet je 1 ml test en 2.5 ml primo zetten
Ok dan nu teveel test gezet. Extra primo erbij? Of gewoon bovenstaande aanhouden voor volgende keer?
 
Ok dan nu teveel test gezet. Extra primo erbij? Of gewoon bovenstaande aanhouden voor volgende keer?

Als je genoeg primo hebt kun je eventueel ‘frontloaden’. Dan zet je (met ethanate) de eerste keer dubbele dosis zodat je bloedwaarden gelijk op het maximale niveau zitten in plaats van pas na 4 weken.

Anders gewoon lekker zo laten, je kan t er ook niet uit zuigen meer. Cursus rekenen zou overigens geen kwaad kunnen :roflol: no offence, wees blij dat je geen insuline gebruikt
 
Dan zet ik wel bij. Had het goed in gedachten, maar ik begon te twijfelen omdat degene die het prikken voordeed mij vertelde dat 250 mg test niets uit zou halen. Beginnersfoutje hou ik het maar op. Ik hou aan mijn eigen plan en hou het daarbij.
 
Ter info. Voor mn kuurlog heb ik een nieuwe post geopend.
 
Back
Naar boven