AndroidHealthClinic

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

Bezoekers in dit topic

Megalodon

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 nov 2011
Berichten
298
Waardering
6
Lengte
1m93
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Goedendag allemaal!


Sommigen van jullie hebben mij onlangs ontmoet door het beantwoorden van mijn vragen, maar ik zal mij nog even voorstellen:

Ik ben een 22 jarige student, 1.95m lang en het gewicht ga ik zondag even wegen (feestdagen hebben wel wat gedaan qua vocht en vet, maar dat heb ik er zo weer af). Zal nu denk ik 94/96 kg zijn met een vet percentage van 15%, maar zoals eerder gezegd dit gaat binnenkort wel lager uitvallen, dat gaat redelijk simpel bij mij.

Ik ga een test only kuur doen en ik zet het op 500 mg per week. Voor hoelang ik de kuur ga doen weet ik nog niet precies, is ook afhankelijk van de studie e.d. Minimaal 8 weken max. 10 weken heb ik in gedachten. 2 Weken na de kuur uiteraard beginnen met 20 mg nolva ed 4 weken lang.

Ik ben van plan 5x in de week te gaan trainen, trainingsschema volgt nog want die is afhankelijk van mijn rooster van school en van het werk op vrijdag en zaterdag.
Voedingsschema heb ik zo goed als af, ik ga even de eerste 2 weken goed kijken wat het best voor mij werkt (voornamelijk aantal calorieën), want ik ben van plan flink te gaan bulken om alles eruit te halen en dat heb ik al tijden niet meer gedaan (van’t zomer gecut en daarna relatief clean gebulkt). Ik kom liever iets meer vet aan dan het verspillen van spiermassa door te slechte voeding, na de kuur gaat dat er wel weer af. Maar denk dat ik op trainingsdagen rond de 4500 cal ga, mocht dit teveel zijn merk ik dit snel genoeg.