AndroidHealthClinic

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

Bezoekers in dit topic

Megalodon

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 nov 2011
Berichten
298
Waardering
6
Lengte
1m93
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Goedendag allemaal!


Sommigen van jullie hebben mij onlangs ontmoet door het beantwoorden van mijn vragen, maar ik zal mij nog even voorstellen:

Ik ben een 22 jarige student, 1.95m lang en het gewicht ga ik zondag even wegen (feestdagen hebben wel wat gedaan qua vocht en vet, maar dat heb ik er zo weer af). Zal nu denk ik 94/96 kg zijn met een vet percentage van 15%, maar zoals eerder gezegd dit gaat binnenkort wel lager uitvallen, dat gaat redelijk simpel bij mij.

Ik ga een test only kuur doen en ik zet het op 500 mg per week. Voor hoelang ik de kuur ga doen weet ik nog niet precies, is ook afhankelijk van de studie e.d. Minimaal 8 weken max. 10 weken heb ik in gedachten. 2 Weken na de kuur uiteraard beginnen met 20 mg nolva ed 4 weken lang.

Ik ben van plan 5x in de week te gaan trainen, trainingsschema volgt nog want die is afhankelijk van mijn rooster van school en van het werk op vrijdag en zaterdag.
Voedingsschema heb ik zo goed als af, ik ga even de eerste 2 weken goed kijken wat het best voor mij werkt (voornamelijk aantal calorieën), want ik ben van plan flink te gaan bulken om alles eruit te halen en dat heb ik al tijden niet meer gedaan (van’t zomer gecut en daarna relatief clean gebulkt). Ik kom liever iets meer vet aan dan het verspillen van spiermassa door te slechte voeding, na de kuur gaat dat er wel weer af. Maar denk dat ik op trainingsdagen rond de 4500 cal ga, mocht dit teveel zijn merk ik dit snel genoeg.

Ik heb net de eerste spuit gezet, wat heb ik het mezelf moeilijk gemaakt.. 1,5 uur bezig geweest 4 naalden verbruikt en mijn billetjes zijn nog nooit zo schoon geweest. Ik was niet bang voor de pijn, want ik had al vaker om medische redenen naalden in mij gehad, maar was meer bang of ik het wel goed zou doen. Naja uiteindelijk ging het goed en wat een zweet uitbarsting had ik toen en zag helemaal sterretjes. Gelukkig kende ik dit fenomeen en wist dat het gewoon een soort van opluchting was en ik bleef kalm en t was zo weer over. Voelde er niks van, maar als ik het zo lees moet ik niet te vroeg juichen en zal ik t morgen wel merken (Jeuj…). Door het gedoe en dat ik zeker wou zijn dat er geen lucht in zat heb ik uiteindelijk 1,5 mg erin gedaan inplaats van 2, met een zeer olie-achtige spuit :P maar ik wil zondag toch de 2e erin doen en dan doe ik het voortaan elke zondag.

Met respect voor sommige goede logs, maar er zijn er zeer veel die waardeloos zijn. Ik wil proberen een goede log neer te zetten, voornamelijk ook voor diegene die net als ik heel lang twijfelde voor een eerste kuur, dus alle tips zijn welkom om zo’n goede log neer te zetten en dan hoop ik dat ik alle advies omtrent mijn kuur kan krijgen mocht ik hierom vragen :) Is toch één van de redenen dat ik het dagboek bij houdt.

Ik ben van plan regelmatig te updaten, minimaal 1x per week.


Greetz
Megalodon
 
Interessant. Ik ga je volgen. Veel succes!

Kan je nog eens vertellen hoe lang je nu reeds traint? En wat zijn je krachtstats op dit moment?
 
Interessant. Ik ga je volgen. Veel succes!

Kan je nog eens vertellen hoe lang je nu reeds traint? En wat zijn je krachtstats op dit moment?

Dankje en leuk dat je volgt :)

Ik ben begonnen op mijn 14e met fitness, jiu jitsu en kickboksen. Naja je kent het wel, dat doe je een aantal jaar op je eigen koppige manier en je komt er al snel achter door blessures e.d. dat het toch niet helemaal goed is. Ik train nu 3 jaar echt fanatiek met voedingsschema's en trainingsschema's. Kracht stats wil ik binnenkort even gaan bekijken, dit weet ik niet precies omdat ik nu eigenlijk al 1 jaar relatief licht train; zeer goede letten op de uitvoering en alles ongeveer 3 seconden heen en 3 seconden terug. Dit doe ik omdat ik in het verleden veel blessures heb gehad, zal wel door het lange lichaam komen. Ik heb hier desondanks zeer goede resultaten mee bereikt qua fysiek en al 1 jaar geen blessures meer gehad. Dus hier kom ik op terug :)
 
Succes met je keur en je log volg ik ook.
 
Relaxt dat je gaat loggen! Ga je ook foto's posten? Ik heb toevallig afgelopen zondag mijn eerste spuit gezet (500 mg) test e en het doet behoorlijk zeer aan mn glutes:(. Succes met je kuur en ik volg je!
 
Relaxt dat je gaat loggen! Ga je ook foto's posten? Ik heb toevallig afgelopen zondag mijn eerste spuit gezet (500 mg) test e en het doet behoorlijk zeer aan mn glutes:(. Succes met je kuur en ik volg je!
duurde het bij jou ook zo lang qua zetten? :p heb je nog preventief iets van maatregelen genomen om de piijn te verzachten? Of na het zetten? En kun je de pijn beschrijven die jij hebt?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 13:27 ----------

Ohja over de foto's; dat was ik wel van plan maar heb gisteren foto's genomen en zie veel minder definitie dan in het echt. Ik ga maar eens even zoeken over foto tips, of heeft iemand anders tips? Ik heb ze trouwens met mijn 5megapixel telefoon gemaakt.
 
Het zetten ging allemaal vrij soepel! Ik had een papiertje gemaakt waarin ik de volgorde had uitgetypt en die hielden we erbij (kuur samen met een maat). Ik heb dus wel het voordeel dat we bij elkaar de spuit zetten (in glutes). Preventief hadden we niks genomen tegen de pijn maar toen ie gezet was voelde ik mn spier al opstijven :(. Heb gisteren en vandaag was thaise olie erop gedaan en zo'n warme kruik maar het helpt voor geen ****. Gisteren voor de training een pijnstiller genomen want ik liep/ loop echt mank en zitten doet zeer :P... De pijn beschrijven is lastig, het is echt super gevoelig op de plek waar geinjecteerd is alsof er een dikke blauwe plek zit maar dit is niet zo

btw: aanstaande zondag wil ik de olie (wanneer deze in de spuit zit) een beetje opwarmen door deze even op de verwarming te leggen.. Ook het injecteren gaan we een stukje rustiger doen
 
Laatst bewerkt:
deze kuur plan ik ook voor ooit een keer.
Ik ga je volgen ;)
 
Het zetten ging allemaal vrij soepel! Ik had een papiertje gemaakt waarin ik de volgorde had uitgetypt en die hielden we erbij (kuur samen met een maat). Ik heb dus wel het voordeel dat we bij elkaar de spuit zetten (in glutes). Preventief hadden we niks genomen tegen de pijn maar toen ie gezet was voelde ik mn spier al opstijven :(. Heb gisteren en vandaag was thaise olie erop gedaan en zo'n warme kruik maar het helpt voor geen ****. Gisteren voor de training een pijnstiller genomen want ik liep/ loop echt mank en zitten doet zeer :P... De pijn beschrijven is lastig, het is echt super gevoelig op de plek waar geinjecteerd is alsof er een dikke blauwe plek zit maar dit is niet zo

btw: aanstaande zondag wil ik de olie (wanneer deze in de spuit zit) een beetje opwarmen door deze even op de verwarming te leggen.. Ook het injecteren gaan we een stukje rustiger doen

Oh dat is wel handig ja, want ik merkte vooral met aspireren dat het lastig is, zal wel een trucje voor zijn maar ik heb wel in die spier lopen roeren dus ben benieuwd hoe het morgen is :D De olie heb ik wel warm gemaakt en voor die tijd een warme douche genomen, na die tijd met warm en koud afgewisseld en heb net even benen licht getraind en iets van cardio dus mijn spier is nog wel redelijk soepel. Voel alleen iets irritatie binnenin.

Maar zo'n lijstje is idd wel handig en ik had een filmpje bekeken, (Nog bedankt YOGI en DavidCentral ;) )
 
Vind het te vroeg, krachtstats?
 
Vind het te vroeg, krachtstats?

Die vraag heb ik al eerder beantwoord, kom ik op terug ;)
Wat vind je te vroeg?

Te vroeg om te gaan kuren, komt op het zelfde neer als iemand van 1.75m en 75Kg die gaat kuren, en je bent nog maar 22 jaar.

maar goed de ts is al begonnen, en ben benieuwd hoe deze log er uit gaat zien

zeker qua voeding en training en foto's(ook op de weegschaal) ;)
 
Oh dat is wel handig ja, want ik merkte vooral met aspireren dat het lastig is, zal wel een trucje voor zijn maar ik heb wel in die spier lopen roeren dus ben benieuwd hoe het morgen is :D De olie heb ik wel warm gemaakt en voor die tijd een warme douche genomen, na die tijd met warm en koud afgewisseld en heb net even benen licht getraind en iets van cardio dus mijn spier is nog wel redelijk soepel. Voel alleen iets irritatie binnenin.

Maar zo'n lijstje is idd wel handig en ik had een filmpje bekeken, (Nog bedankt YOGI en DavidCentral ;) )

Lopen roeren :roflol:, hoop voor je dat dit mee valt! Vind het wel raar dat het bij jouw amper gevoelig is en bij mij doet het echt zeer... Hoe snel/ langzaam heb je het injecteren denk je gedaan? 20 seconden of echt 1/2 minuten? Bij mij eerder richting de 20 seconden..
 
Wel vreemd altijd bij een hoop mensen die last van pijn na een injectie. Was er zelf bang voor na het zetten van mijn eerste inject. Maar heb nooit ergens last van gehad.
 
Inderdaad te vroeg de naald erin, je bent net zo oud als mij even lang maar lichter met een iets hoger bf.
 
Te vroeg om te gaan kuren, komt op het zelfde neer als iemand van 1.75m en 75Kg die gaat kuren, en je bent nog maar 22 jaar.

maar goed de ts is al begonnen, en ben benieuwd hoe deze log er uit gaat zien

zeker qua voeding en training en foto's(ook op de weegschaal) ;)

Met alle respect maar vind het een beetje simpel gedacht dat je per elke cm 1 kilo extra weegt ;) Maar desalniettemin ben ik het wel met je eens dat het vroeg is en dat ik er meer uit kon halen, dat kan altijd en geld over het algemeen bij iedereen die nog niet de 30 heeft bereikt. Bij mij is het dan nog wel iets eerder, ben ik het mee eens, maar ik zie het ook wel als iets dat ik sneller mijn doel bereik en niet zozeer het verleggen van mijn natuurlijke mogelijkheden. Maar ik kan goed tegen kritiek en vind het leuk dat je je bijdrage levert:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 16:59 ----------

Inderdaad te vroeg de naald erin, je bent net zo oud als mij even lang maar lichter met een iets hoger bf.

Jij hebt ook wel zieke stats trouwens, maar zoals ik hier boven zei, ben het met je eens ;)
 
Inderdaad te vroeg de naald erin, je bent net zo oud als mij even lang maar lichter met een iets hoger bf.

Trouwens, nu ben ik wel heel benieuwd hoeveel kuren jij hebt gehad en wat voor kuren. En wanneer ben jij begonnen? Ik vond het nogwel meevallen qua stats dat ik vroeg begin vergeleken met vele hiero, maar vergeleken bij jou begin ik wel erg vroeg ja:P

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 17:44 ----------

Lopen roeren :roflol:, hoop voor je dat dit mee valt! Vind het wel raar dat het bij jouw amper gevoelig is en bij mij doet het echt zeer... Hoe snel/ langzaam heb je het injecteren denk je gedaan? 20 seconden of echt 1/2 minuten? Bij mij eerder richting de 20 seconden..

Nou hoelang weet ik niet precies, ik dacht ook dak ma 30 min bezig was en keek op de klok en t was 1,5 uur verder :P Maar denk iets van 1 min per ml. Ik heb er wel voor gezorgd dat de spier niet stijf wordt, heb net 30 min in de auto gezeten en nu is die een stuk gevoeliger/stijf.
 
Ik was 1 kilo lichter als jij en 21cm kleiner, het truukje van 1kg/cm, geld wel degelijk voor volwassen mannen
 
succes ik ga je volgen!
 
Back
Naar boven