MuscleMeat

Eerste Kuur : Test + TBoll/Winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pimpdog

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
258
Waardering
0
Hey,

ben al een tijdje lid maar heb nooit een vraag gepost omdat ik de meeste vragen die ik hadd via de zoekfunctie kon terugvinden.

Ik ben 20 jaar , weeg 81 kilo met een Bf van 14-15%
IK train al 3 jaar natural.( wel veel blessures gehad spijtig genoeg)

Ik wou een kuur beginnen :
Week 1-2 : 500mg Test Enth.
Week 3-8: 250mg Test Enth.

Week 6-10 : 35 mg Winstrol ofwel Tboll

Week 11-12-13 : 40 - 20 - 10 mg Nolva

Mijn vraag is:
1. Is het een goeie eerste kuur?
2.Wat zou ik gebruiken Tboll of winstrol : wil massa + kracht + hard uitzien
3. Zijn de hoeveelheden voldoende?

Ik begin pas over maand maar wou jullie mening eens weten.
Alle meningen zijn welkom die me van pas kunnen komen!

Greetz, Pimpdog :D
 
hey kerel,

eigenlijk ben je imo nog net iets te jong om te kuren maar omdat ik zie dat je je goed in de materie verdiept hebt wel ik je best advies geven, ervan uitgaande dat je gaat starten op je 21e :p

ik denk dat de hoeveelheden test die je gaat gebruiken toch tegen gaat vallen kerel, wel mooi dat je lage hoeveelheden pakt maar ik zou toch de gehele kuur op 500 mg gaan zitten. laat het frontloaden nog maar ff zetten, maar gebruik de tbol die je wil gebruiken als kickstart voor week 1 t/m 3 en ga dan op 40 mg ed zitten. voor de doeleinden waar jij voor kuurt zou ik toch tbol nemen als winny, omdat je met winny gewoonweg weinig massa aanzet.

nakuur zou ik toch op safe gaan spelen door hem op vier weken te zetten en dan pak je de eerste twee weken 40 mg nolva en de laaatste 2 20 mg

ik raad je sterk aan de gehele kuur door proviron te nemen teneinde het vocht van de test zoveel mogelijk tegen te gaan en het zorgt door de dht ook nog eens voor mee vrije testosteron.

hou nolva tijdens de kuur bij de hand voor gyno en hcg voor krimpende balletjes, denk dat je geen van beiden nodig hebt tijdens de kuur

succes
Michel
 
Ik neem lage hoeveelheden om te zien hoe mijn lichaam gaat reageren.Want tis voor het eerst dat ik ga kuren en wou in het begin een winstrol only kuur doen.
Maar na wat research te doen , zag ik dat velen aanraden om er een inject bij te nemen. Dus zal ik dat ook doen, alhoewel ik wel "schrik" had om te injecteren.Maar ik wil Groot worden. :D

En met lage hoeveelheden zal ik toch ook minder kans hebben op gyno enzo of niet?
 
ga met latin mee. met deze kuur zou je weleens tegen kunnen vallen op 250mg test.. gewoon lekker op 500mg zetten voor 10weken evt met kickstart grts
 
pimpdog zei:
Hey,

ben al een tijdje lid maar heb nooit een vraag gepost omdat ik de meeste vragen die ik hadd via de zoekfunctie kon terugvinden.

Ik ben 20 jaar , weeg 81 kilo met een Bf van 14-15%
IK train al 3 jaar natural.( wel veel blessures gehad spijtig genoeg)

Ik wou een kuur beginnen :
Week 1-2 : 500mg Test Enth.
Week 3-8: 250mg Test Enth.

Week 6-10 : 35 mg Winstrol ofwel Tboll

Week 11-12-13 : 40 - 20 - 10 mg Nolva

Mijn vraag is:
1. Is het een goeie eerste kuur?
2.Wat zou ik gebruiken Tboll of winstrol : wil massa + kracht + hard uitzien
3. Zijn de hoeveelheden voldoende?

Ik begin pas over maand maar wou jullie mening eens weten.
Alle meningen zijn welkom die me van pas kunnen komen!

Greetz, Pimpdog :D

1.Ik ben nog geen 21, mag ik steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen in van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN STEROIDEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...


Eerlijk gezegd train je nog niet lang genoeg, heb je nog geen enkele kwaliteit opgebouwd, je bent te jong en als ik naar je gewicht kijk met je vetpercentage dan heb je nog lang geen reden om te kuren, behalve dat je iemand bent die dus lekker snel resultaten wil.

Post je voedingsschema en trainingsschema eens, zodat daar naar gekeken kan worden.
 
Er is niets mis met een winstrol only kuur hoor, persoonlijk vind ik dat zelfs een aanrader als 1e kuur.
 
Over een klein maandje ben ik 21...
Maar met 250mg zal ik dan totaal nix merken ofzo?
 
hmmm dat wil ik niks zeggen, tuurlijk zal je wat merken kerel, je test levels zijn hoe dan ook hoger dan als je gewoon natural bent, echter ik heb al veel jongens om me heen gezien die met dit soort hoeveelheden tegenvallende resultaten hebben, dat ze dan stoppen en na een maand alsnog een zwaardere kuur pakken. dan kan je het beter in 1 keer goed doen, je eerste kuur groei je het meest dus maak daar optimaal gebruik van zou ik zeggen
 
Op 500 mg per week loop je grote kans op gyno dus zorg voor een goede aromatase remmer. 50 mg proviron per dag was bij mij niet genoeg.

Ik zou zowiezo niet gelijk aan de testo gaan hier maargoed, nu krijg ik het halve forum over me heen denk ik.

Ik zou lekker beginnen met deca en winstrol.
 
pimpdog zei:
Over een klein maandje ben ik 21...
Maar met 250mg zal ik dan totaal nix merken ofzo?
Volgens je profiel ben je nu 19 en wordt je volgende maand 20... Maar ik ga er dat je zelf wel weet hoe oud je bent...
 
@Bartp ja je hebt gelijk maar heb mijn gegeven verkeerd ingegeven ben geboren op 10sept 1984 ( wat ik direct ga aanpassen)

@ de rest wss ga ik deze keer maar dan met 500mg pas als 2e kuur doen begin 2006,
Ik lees op andere topics over een Tboll only kuur mss dat ik da als eerste kuur neem.


En ik begin pas over een maand aan ene kuur ofzo.ff nog wa meer info opdoen :D
 
k na paar dagen denken en wat raad van anderen zou mijn eerste kuur er zo uitzien:

week1-week8 om de 5 dagen testh enth 250mg ---> +- 375 mg/ week
week1-week6 : 30 of 35mg tboll

week 10: 40 mg nolva
week 11 : 20 mg nolva
week 12 : 10 mg nolva

1.zou ik 30 of 35 mg tboll innemen?
2.is 6 weken te lang voor tboll ( oral)
3.Zou ik veel last kunnen krijgen van test zoals bijv. Gyno met deze hoeveelheid.

Ik ga nog NIET beginnen maar ben van plan om in de nabije toekomst eraan te beginnen en wou weten of het er goed uitzag!

Alle reacties : slecht of goed --> Welkom!
 
endymion zei:
Op 500 mg per week loop je grote kans op gyno dus zorg voor een goede aromatase remmer. 50 mg proviron per dag was bij mij niet genoeg.

Ik zou zowiezo niet gelijk aan de testo gaan hier maargoed, nu krijg ik het halve forum over me heen denk ik.

Ik zou lekker beginnen met deca en winstrol.

Inderdaad een hele goede eerste kuur indien je liever geen stijve wilt. :rolleyes:
 
Ruff-E zei:
Inderdaad een hele goede eerste kuur indien je liever geen stijve wilt. :rolleyes:

LOL :rolleyes:
Maar zou ik echt last krijgen van gyno met maar 375mg/ week?
 
Tuurlijk hoeft dit niet.

Het is maar net of je gevoelig er voor bent en anders altijd zorgen dat je nolva achter de hand hebt.:)
 
pimpdog zei:
LOL :rolleyes:
Maar zou ik echt last krijgen van gyno met maar 375mg/ week?

Is weinig over te zeggen. Is toch persoonsafhankelijk.
 
Zou ik tboll aan begin van kuur nemen of op het einde?

week1-week8 om de 5 dagen testh enth 250mg ---> +- 375 mg/ week

week1-week6 : 30 of 35mg tboll
of
die tboll vanaf week 4 tot week 10


week 10: 40 mg nolva
week 11 : 20 mg nolva
week 12 : 10 mg nolva
 
ik zit nu in week 5 van mijn kuur:
week 1/6 test enth 250mg om de 5 dagen
week 1/6 deca 200mg om de 5 dagen
week 1/3 dianabol 20 mg

heb een kleine 13 kilo gepakt en ben met bankdrukken van 110 naar 140 dus ben al behoorlijk tevreden, armen van 40,8 naar 43 en neem de gehele kuur femara.

goede eerste kuur? denk het wel.
 
konijn1984 zei:
ik zit nu in week 5 van mijn kuur:
week 1/6 test enth 250mg om de 5 dagen
week 1/6 deca 200mg om de 5 dagen
week 1/3 dianabol 20 mg

heb een kleine 13 kilo gepakt en ben met bankdrukken van 110 naar 140 dus ben al behoorlijk tevreden, armen van 40,8 naar 43 en neem de gehele kuur femara.

goede eerste kuur? denk het wel.

How das goed man , ben al blij als ik met mijn kuur 5-6 kilo zuivere massa kan vasthouden!
 
Back
Naar boven