XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Miller23

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2018
Berichten
31
Waardering
7
Lengte
1m72
Massa
103kg
Vetpercentage
16%
Beste mede sporters!

Ik ben al een paar dagen aan het lezen op de site en verdiep me er steeds meer in.
Maar wil toch eens advies over wat ik zelf wil doen.

Zit te twijfelen tussen 250mg test e en 500mg test e.
En als ik 250mg test e doe, is het dan ook noodzakelijk om daar HCG bij mee te laten lopen en ik welke hoeveelheid bij een kuur van 250mg.
Zit zelf meer te neigen naar 500 test e.

En nakuur clomid of nolvadex is ook nog niet helemaal duidelijk.

Stats:
29 jaar
103kg
1.72m
+- 14-16% bf (schatting)

Train nu zo'n 10 jaar.
NA 2 jaar training (8 jaar geleden dus) een lichte oral kuur gehad, daarna nooit weer.

Ps: zit op dit moment in de cut.
Wil sowieso onder de 100kg wegen voordat ik begin.
Voeding is op orde!

Pr's

Bench: 170
Squat: 190
Deadlift: 232,50
 
Had je exact de zelfde vraag niet al eens gesteld?
 
Had je exact de zelfde vraag niet al eens gesteld?
Klopt maar wordt niet heel hard op gereageerd dus dacht probeer het eens opnieuw
 
Klopt maar wordt niet heel hard op gereageerd dus dacht probeer het eens opnieuw
Serieus? Was redelijk duidelijk dat 250mg test e te weinig was en dat je beter voor 500mg test e kon gaan.
Maar is het wel verstandig om shit te gebruiken aangezien je weinig geduld hebt?
 
Serieus? Was redelijk duidelijk dat 250mg test e te weinig was en dat je beter voor 500mg test e kon gaan.
Maar is het wel verstandig om shit te gebruiken aangezien je weinig geduld hebt?
Wow dat zegt 1 iemand!
Ben jij wel verstandig als je op advies van 1 iemand af zou gaan?
En weinig geduld?
Heb 8 jaar getraind zonder te kuren.. zie veel mensen kuren na 1, 2 of 3 jaar.
Dus je hoeft bij mij niet beginnen over geduld.
Ik hoef niet per direct te kuren.
Had alleen verwacht dat er meer mensen op zouden reageren.
 
Inderdaad gezien je gewicht en trainingservaring zou ik kiezen voor 500mg. Eventueel mast op 200mg erbij om wat meer in balans te zijn met androgeen/oestrogeen. Bovendien heeft mast meer affiniteit voor SHBG dan test, waardoor je test kuur gewoonweg effectiever is. Hcg ernaast zou verstandig zijn. 2x500iu pw.

Succes.
 
Inderdaad gezien je gewicht en trainingservaring zou ik kiezen voor 500mg. Eventueel mast op 200mg erbij om wat meer in balans te zijn met androgeen/oestrogeen. Bovendien heeft mast meer affiniteit voor SHBG dan test, waardoor je test kuur gewoonweg effectiever is. Hcg ernaast zou verstandig zijn. 2x500iu pw.

Succes.

Dit: test 500 en mast 200 is een mooie eerste kuur.
 
Inderdaad gezien je gewicht en trainingservaring zou ik kiezen voor 500mg. Eventueel mast op 200mg erbij om wat meer in balans te zijn met androgeen/oestrogeen. Bovendien heeft mast meer affiniteit voor SHBG dan test, waardoor je test kuur gewoonweg effectiever is. Hcg ernaast zou verstandig zijn. 2x500iu pw.

Succes.
Bedankt.. En nakuur?
Nolva of clomid
 
Bedankt.. En nakuur?
Nolva of clomid
Clomid. 4 weken 50mg ed is voldoende.
Nolva kan ook, dan 4 weken 20mg ed.

2 weken na laatste injectie starten met nakuur, maar dat had je waarschijnlijk wel begrepen.
 
Wow dat zegt 1 iemand!
Ben jij wel verstandig als je op advies van 1 iemand af zou gaan?
En weinig geduld?
Heb 8 jaar getraind zonder te kuren.. zie veel mensen kuren na 1, 2 of 3 jaar.
Dus je hoeft bij mij niet beginnen over geduld.
Ik hoef niet per direct te kuren.
Had alleen verwacht dat er meer mensen op zouden reageren.
Lol je deed zelf al een dbol winny kuur na twee jaar toch?
 
Clomid. 4 weken 50mg ed is voldoende.
Nolva kan ook, dan 4 weken 20mg ed.

2 weken na laatste injectie starten met nakuur, maar dat had je waarschijnlijk wel begrepen.

Je hoeft niet alle 4 de weken 50mg te slikken. Sommigen zijn van mening dat 25mg per dag sowieso meer dan genoeg is. Maar meestal zie je 50/50/25/25
 
Je hoeft niet alle 4 de weken 50mg te slikken. Sommigen zijn van mening dat 25mg per dag sowieso meer dan genoeg is. Maar meestal zie je 50/50/25/25
Kan ook. Meestal zijn de pills in 50mg vorm, dus dat is makkelijk. Maar je hebt gelijk, 50-50-25-25 volstaat waarschijnlijk ook.
 
Valt jouw kuur tegen dan?
Sinds week 4 ben ik een bolletje geworden (water weight) en is m'n libido nul geworden
Dat had ik kunnen voorkomen door een beetje mast mee te laten lopen
Die ene extra ml per week is ook geen moeite vind ik

Nu zit ik nog te wachten op wat proviron om het te fixen
 
Lol je deed zelf al een dbol winny kuur na twee jaar toch?
Dat was na 2 jaar serieus trainen en het stelde niet veel voor vergeleken bij de kuren die ik voorbij zie komen waar sommige jochies mee willen beginnen..
Tegenwoordig krijg je een kuur bij je sportschool abonnement.
Ze willen eerst kuren en dan hun voeding en training aanpassen
 
Sinds week 4 ben ik een bolletje geworden (water weight) en is m'n libido nul geworden
Dat had ik kunnen voorkomen door een beetje mast mee te laten lopen
Die ene extra ml per week is ook geen moeite vind ik

Nu zit ik nog te wachten op wat proviron om het te fixen

Provi is niet zo’n goeie anti estro als je denkt. Beter neem je een goede AI.
 
Provi is niet zo’n goeie anti estro als je denkt. Beter neem je een goede AI.
Mwa voor zn libido is provi, mast of primo toevoegen mogelijk nuttig. En bloat hoort er nu eenmaal een beetje bij.
 
Back
Naar boven