XXL Nutrition

Eerste kuur . testo + boldenone

Bezoekers in dit topic

Speppe L

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2009
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
64kg
Even voorstellen , Ben jongeman 20 jaar en zou graag men eerste kuur zetten . . . aangezien ik wat research heb gedaan op deze website zou ik graag een Testo + Boldonone + Nakuur Nolva proberen .

Stats : 20 jaar
1m70
70kg
8% vet ( hoewel ik een dikke buik heb :) )

Men doel is massa ontwikkelen ( niet teveel ) + daarbij krachttoename en voor de zomer goed staan kwa aflijning . . .

Schema :
ma: borst + triceps
di: benen + schouder + rug
woe: Platte rust
do: Borst + biceps
vrij: triceps + schouders
Elke dag : cardio + buikspiere en push ups

Kwa voeding doe ik het goed ! zeker en vast niet slecht . . . de reden waarom ik dus ook boldonone zou wille nemen is voor de eetlust .
Heb uren waar ik eet voor te eten ( proppen dus ) en last heb van maagpijn :)

Gelieve wat tips en tricks te antwoorden ! Alvast bedankt :)
 
Dikke buik? 8%? Je voeding wil ik wel eens zien dan en wat drink je zoal?
Je training vind ik ook maar vreemd.
 
Laatst bewerkt:
Dikke buik? 8%? Je voeding wil ik wel eens zien dan en wat drink je zoal?
Je training vind ik ook maar vreemd.
Ik drink veel water . plat . Ik durf in de avond wel een cola / fanta te drinken ... qua voeding : Spinazie , kipfilet, kalkoenfilet , havermout veeel pasta , bruin brood ... the good stuff :) waarom training vreemd ? varieert soms maar niet echt afwijkend ..
 
Even voorstellen , Ben jongeman 20 jaar en zou graag men eerste kuur zetten . . . aangezien ik wat research heb gedaan op deze website zou ik graag een Testo + Boldonone + Nakuur Nolva proberen .

Stats : 20 jaar
1m70
70kg
8% vet ( hoewel ik een dikke buik heb :) )

Men doel is massa ontwikkelen ( niet teveel ) + daarbij krachttoename en voor de zomer goed staan kwa aflijning . . .

Schema :
ma: borst + triceps
di: benen + schouder + rug
woe: Platte rust
do: Borst + biceps
vrij: triceps + schouders
Elke dag : cardio + buikspiere en push ups

Kwa voeding doe ik het goed ! zeker en vast niet slecht . . . de reden waarom ik dus ook boldonone zou wille nemen is voor de eetlust .
Heb uren waar ik eet voor te eten ( proppen dus ) en last heb van maagpijn :)

Gelieve wat tips en tricks te antwoorden ! Alvast bedankt :)

Op vrijdag train je de 2 spiergroepen die nog moeten herstellen van de vorige dag? ???
Zelfde geld voor schouders op dinsdag.
 
Ik drink veel water . plat . Ik durf in de avond wel een cola / fanta te drinken ... qua voeding : Spinazie , kipfilet, kalkoenfilet , havermout veeel pasta , bruin brood ... the good stuff :) waarom training vreemd ? varieert soms maar niet echt afwijkend ..

Schouders, borst, triceps 2x
Rug, Biceps 1x
Dinsdag: Benen, schouders, rug

Why?

Gebruik je een voedingsschema of eet je gewoon om de drie uren?
De dingen die je zegt zien er goed uit.

Denk dat je nog aardig wat kunt gainen via je voeding.
Daarom wil ik wel eens je schema zien :)

Kan het moeilijk geloven dat je op 8% een dikke buik hebt.

Post eens een bodypic ;)
 
Op vrijdag train je de 2 spiergroepen die nog moeten herstellen van de vorige dag? ???
Zelfde geld voor schouders op dinsdag.
Daar zit een punt in ... Wat stel je zelf voor ? is dit niet voldoende rust ?
 
benen schouders rug op 1dag... geen 1 pro kan dat aan hehe of train je nog niet zo hard
 
Schouders, borst, triceps 2x
Rug, Biceps 1x
Dinsdag: Benen, schouders, rug

Why?

Gebruik je een voedingsschema of eet je gewoon om de drie uren?
De dingen die je zegt zien er goed uit.

Denk dat je nog aardig wat kunt gainen via je voeding.
Daarom wil ik wel eens je schema zien :)

Kan het moeilijk geloven dat je op 8% een dikke buik hebt.

Post eens een bodypic ;)
Een echt vast schema heb ik niet ... savonds zoiezo wat de pot schaft ( meestal goede voeding ) zelden een frituurtje . En met dikke buik ja een laagje vet hé hahaha een bandje je weet wat ik bedoel :d ja ik vond het ook raar toen ik het gemeten had en maar 8 % had :D
 
benen schouders rug op 1dag... geen 1 pro kan dat aan hehe of train je nog niet zo hard
ik doe setjes van 4 . SETS laagste naar hoger ( enkel wat zotter doen als t lukt ) probeer zoiezo de max eruit te halen :)
 
helemaal k*t kerel. Eerst fatsoenlijk trainen, eten en massa aanzetten. En dan na een paar jaartjes eens denken aan kuren..
Jouw stats en training slaan nog kant noch wal om nu al te gaan gebruiken.
 
helemaal k*t kerel. Eerst fatsoenlijk trainen, eten en massa aanzetten. En dan na een paar jaartjes eens denken aan kuren..
Jouw stats en training slaan nog kant noch wal om nu al te gaan gebruiken.
Wat zie je dan als fatsoenlijk trainen ?
 
Even voorstellen , Ben jongeman 20 jaar en zou graag men eerste kuur zetten . . . aangezien ik wat research heb gedaan op deze website zou ik graag een Testo + Boldonone + Nakuur Nolva proberen .

Doe dan eerst ook wat research naar training en voeding, je hebt de basics nog niet onder de knie (en dan laat ik je stats zelfs nog buiten beschouwing).
 
Indd , je kan op deze site echt extreem veel kennis vergaren! 1.70 , 64 kg en 20 jaar oud :rolleyes: , laat de anabolen voor wat ze zijn man , knal lekker natural. Kan je ook heel veel mee bereiken ;).
 
Je traint 1 dag 1 grote spiergroep en de dag erna 3. Zeker iemand die alleen borst en armen wilt trainen....
 
Ik zal het gewoon zeggen waar het op neer komt .

NIET KUREN , leer een deftig trainingsschema opstellen en verdiep je in voeding .

Kuur je toch , bezorg je jezelf alleen problemen omdat je bijlange nog geen knowhow hebt waar je mee bezig bent .

Ik zeg dit niet om je af te breken , alleen om jezelf veel problemen te besparen .

Dit is een heel forum over bodybuilding , topics en sticky's genoeg over voeding en trainingsschema's .

Lees en leer , je zal later zo blij zijn dat je gewacht hebt met te kuren .
 
8% en een dikke buik... Right :/
Post eens een pic van jezelf dan en een degelijk voedingsschema misschien dat je dan serieuze reacties krijgt, maar als ik jou was zou ik me meer gaan inlezen en nog wat naturel gainen, je kan makkelijk nog 5-10 kg naturel pakken.
 
Benen , schouders en rug op 1 dag ...Begin je s ochtend om s avonds op tijd te eindigen?! Veel te zwaar maat..

Dat is niet goed , zou eve naar andere train schema gaan kijken..
 
Back
Naar boven