AndroidHealthClinic

eerste kuur testosteron e - pijn na injecties

Bezoekers in dit topic

Gisteren voelde ik me zeer slecht, vandaag is eigenlijk de eerste dag deze week dat ik mij goed voel.
Alsnog ga ik naar de dokter morgen, snap er niks meer van
Je druk maken verhoogd je bloeddruk, ga ontspanningsoefeningen doen, doe voor en na even een meeting. Ben benieuwd
 
Morgen weet je meer bij de ha. Die thuis dingen doen dit allemaal. Is ook moment opname. Maw no worries
Bij HA is geen momentopname, dat is real ?
Gisteren voelde ik me zeer slecht, vandaag is eigenlijk de eerste dag deze week dat ik mij goed voel.
Alsnog ga ik naar de dokter morgen, snap er niks meer van
kan goed stress zijn of dat je je innerlijk ergens druk om maakt od
 
Bij HA is geen momentopname, dat is real ?

kan goed stress zijn of dat je je innerlijk ergens druk om maakt od
Wie zegt dat? Denk dat wij beide niet van gister zijn toch.
 
Bij HA is geen momentopname, dat is real ?

kan goed stress zijn of dat je je innerlijk ergens druk om maakt od
Ik heb wel een aandoening ( agorafobie ) waar ik mee ben leren leven. Soms speelt het nog op, maar zeker niet als ik thuis en op mezelf ben.
We kunnen blijven gissen natuurlijk hoe en waarom. Ik laat de dokter morgen wel beslissen.
 
Wie zegt dat? Denk dat wij beide niet van gister zijn toch.
Je geeft met je eerdere opmerking de intentie dat die 'huis tuin en keuken meters' niet nauwkeurig zijn. Je HA zal je na zijn momentopname vaak vragen om het zelf thuis bij te houden, en tegenwoordig kun je dit digitaal doorgeven. Eerdere tips mbt meting heb ik al gegeven. Zo is het niet handig als je een meting doet wanneer je moet plassen of na recente inspanning. HA kan je ook vragen om 2x per week daar langs te komen. Mensen die dit lezen kunnen je gedachte voor waar aannemen en misschien niet meer gaan meten ipv juist wel 1 Ding is wel zeker, je moet er niet geobsedeerd door raken.
 
Je geeft met je eerdere opmerking de intentie dat die 'huis tuin en keuken meters' niet nauwkeurig zijn. Je HA zal je na zijn momentopname vaak vragen om het zelf thuis bij te houden, en tegenwoordig kun je dit digitaal doorgeven. Eerdere tips mbt meting heb ik al gegeven. Zo is het niet handig als je een meting doet wanneer je moet plassen of na recente inspanning. HA kan je ook vragen om 2x per week daar langs te komen. Mensen die dit lezen kunnen je gedachte voor waar aannemen en misschien niet meer gaan meten ipv juist wel 1 Ding is wel zeker, je moet er niet geobsedeerd door raken.
ik geef je helemaal gelijk.
 
Huis tuin en keuken meters :') m'n huisarts heeft naast die oldskool meter ook gewoon een Omron staan.
 
Huis tuin en keuken meters :') m'n huisarts heeft naast die oldskool meter ook gewoon een Omron staan.
assistenten hier ook die de reguliere controle doen. 'Die thuis dingen' zie ik als huis tuin en keuken afdoen. oftewel niets waard
 
Vandaag bij de dokter geweest. Bovendruk 140, is ok maar aan de hoge kant.
Onderdruk was nog steeds boven de 90, wat haar zorgen baarde.
Voorlopig moest ik voortdoen met mijn dieet en elke dag sporten en dagelijks opvolgen.
Als het volgende week niet daalde, moet ik test met een cardioloog.
Heb er goede moed in dat het goed komt, ben in ieder geval gestopt met de kuur.

Heb me vanmorgen gemeten, en ben reeds 2 KG kwijt sinds vorige week. Mijn vet percentage is wel te hoog.
Tijd voor veel cardio dus.

Dieet staat momenteel op 1700 kcal:
carbs : 160g
fat : 40g
protein: 120g

Dit lijkt prima te werken tot nu toe.

1677236822446.png
 
Moet je zelf thuis controleren of gewoon volgende week weer meten ?
 
Vandaag bij de dokter geweest. Bovendruk 140, is ok maar aan de hoge kant.
Onderdruk was nog steeds boven de 90, wat haar zorgen baarde.
Voorlopig moest ik voortdoen met mijn dieet en elke dag sporten en dagelijks opvolgen.
Als het volgende week niet daalde, moet ik test met een cardioloog.
Heb er goede moed in dat het goed komt, ben in ieder geval gestopt met de kuur.

Heb me vanmorgen gemeten, en ben reeds 2 KG kwijt sinds vorige week. Mijn vet percentage is wel te hoog.
Tijd voor veel cardio dus.

Dieet staat momenteel op 1700 kcal:
carbs : 160g
fat : 40g
protein: 120g

Dit lijkt prima te werken tot nu toe.

Bekijk bijlage 578113
Spul zit natuurlijk ook nog in je bloed.
Goed dat je naar de ha bent geweest. Succes man
 
Moet je zelf thuis controleren of gewoon volgende week weer meten ?
Spul zit natuurlijk ook nog in je bloed.
Goed dat je naar de ha bent geweest. Succes man
Ik moet zelf controleren dagelijks, s'morgens en s'avonds. Als het tegen eind volgende week niet betert moest ik haar opnieuw contacteren, voor een afspraak bij de cardioloog.
Bedankt! Ik wil in ieder geval nog wel eens proberen als ik mijn bloeddruk laag heb en onder controle. En ook als mijn BF % rond de 12 zit.
 
Ik moet zelf controleren dagelijks, s'morgens en s'avonds. Als het tegen eind volgende week niet betert moest ik haar opnieuw contacteren, voor een afspraak bij de cardioloog.
Bedankt! Ik wil in ieder geval nog wel eens proberen als ik mijn bloeddruk laag heb en onder controle. En ook als mijn BF % rond de 12 zit.
Heb je verteld dat je gear gebruikt en dat nog moet wegtrekken? Een week tot verbetering klinkt erg kort.
 
Ik moet zelf controleren dagelijks, s'morgens en s'avonds. Als het tegen eind volgende week niet betert moest ik haar opnieuw contacteren, voor een afspraak bij de cardioloog.
Bedankt! Ik wil in ieder geval nog wel eens proberen als ik mijn bloeddruk laag heb en onder controle. En ook als mijn BF % rond de 12 zit.
Komt allemaal vast goed. Je moest eens weten met welke boekdrukken sommigen gasten rondlopen. Hoe meer opgepompt je eruit ziet des te hoger de bloeddruk is mijn ervaring binnen mijn vriendenkring maar veel nemen dat voor lief. Goed dat je aan je gezondheid denkt.
 
Hoge bloeddruk staat natuurlijk ook gewoon als een van de bijwerkingen in de bijsluiter.
 
Hoge bloeddruk staat natuurlijk ook gewoon als een van de bijwerkingen in de bijsluiter.
Nja als ik me constant zo moet voelen zoals deze week dan is het me dat zeker niet waard :roflol:
De andere weken waren wel top, voelde me heel goed toen.
 
Nja als ik me constant zo moet voelen zoals deze week dan is het me dat zeker niet waard :roflol:
De andere weken waren wel top, voelde me heel goed toen.
Welke weken waren wel goed? Bedoel je de eerste 2 weken van je kuur?
 
Heb je verteld dat je gear gebruikt en dat nog moet wegtrekken? Een week tot verbetering klinkt erg kort.
Het is nu 8 dagen geleden sinds laatste injectie. Met volgende week bijgerekend kom ik op 17 dagen.
Normaal zou het dan reeds uit mijn systeem moeten zijn, niet?
De dokter zei zelfs, oppassen met je dosis haha, maar ik zei ik ben gestopt hoor :roflol:
 
Welke weken waren wel goed? Bedoel je de eerste 2 weken van je kuur?
Ja de eerste 3 weken, tot het naar de schijt ging vorige zondag
 
Ja de eerste 3 weken, tot het naar de schijt ging vorige zondag
Toen waren je bloedwaarden stabiel aan het worden en ging het dus de verkeerde kant op. Na een week niet prikken is je testosteron al flink gecrasht. Met 17 dagen is er niet veel
meer over tenminste dat zeiden mijn bloedonderzoeken.
 
Back
Naar boven