Fitness Seller

eerste kuur testosteron e - pijn na injecties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bugzoret

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2015
Berichten
99
Waardering
18
Lengte
1m75
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Dag Allen,

Ik ben na veel twijfelen met mijn eerste kuur begonnen. Ben tevens ook eerlijk geweest met mijn dokter en die op de hoogte gesteld.
Na tweede week begin ik de effecten echt te voelen en te zien.
Enkel kijk ik elke keer weer op tegen die prik. Het gebeurt vaak dat dit 3 dagen duurt vooraleer de pijn weg trekt.
Ik injecteer steeds in mijn quads, zeer traag. Ik had gelezen dat het aangeraden is om 2x per week te injecteren?
Ik zet 500 mg/week met 1 injectie.

Mijn bloedwaarden :


1676054164941.png


Ik ben ook begonnen met vitamine D capsules bij te nemen aangezien deze waarden zo verschrikkelijk laag waren.
Het enige irritante is de pijn na het injecteren. Doe deze zelf en ben niet erg flexibel, dus de quads zijn het makkelijkst.
Hebben jullie tips hoe ik dit kan verminderen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Log:

6 dagen per week training met focus op kracht. Geen cardio.
Test-e 500mg/week (2x prik/w ) voor een totaal van 10 weken.
Heb ook een nakuur van nolvadex voorzien voor de opstart van test iets sneller te proberen forceren.

Macros :
Protein ; 220 g
Carbs : 530 g
Fat : 100 g
3800 Calories daags

Vitamine D capsules 75µ per dag

Start : 78 KG, 18 % BF
Einde : ??



WEEK 1 :

Weging : 78 KG
Prikken ging goed. Slechte pip voor 3 dagen, bijna niet kunnen lopen. Nog niet echt verandering qua kracht/massa.

WEEK 2 :
Weging : 81 KG
Prik ging goed, iets minder last dan vorige keer. Begin meer uithoudingsvermogen te krijgen, en kan dus ook meer trainen. Vooral kracht toename op de push sessies. Zie in de spiegel wel duidelijk verschil al.
Eind deze week doe ik een weging en body fat % meting. Ik ben gestart op 78 KG & 18 % BF. Ik vermoed dat ik nu al tegen de 80 zit. Later update.
UPDATE : 81 KG dus al :roflol:

WEEK 3 :
Weging : 82,5 KG
Heb deze prik iets anders aangepakt. Ging vlekkeloos. Volgende donderdag terug weging.
Qua kracht begint het goed vooruit te gaan. Ik heb gemakkelijk 15-20 kg bij meeste lifts toegevoegd.
Massa zie ik heel snel verschijnen in delts & borst. Mijn armen zijn steeds mijn zwakste punt geweest, dus die train ik extra hard.

WEEK 4 :
Gestopt wegens hoge bloeddruk problemen.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn meer topics life over pip met test e in deze sectie
 
Er zijn meer topics life over pip met test e in deze sectie
Dag Bullshark,

Bedankt voor je suggestie. Ik denk de enige optie die mij dan nog rest is de dosis splitsen in 250 mg & 2x per week te injecteren. Dit is misschien wel tricky voor enkel quads dan.
Ik zal proberen of mijn delt lukt, bil is absoluut geen optie aangezien ik een bureel job heb en de hele dag dus zit.
Kwestie van opwarmen, traag spuiten, s'morgens injecteren en genoeg beweging ; dit doe ik al. Maar zelfs dan is het de dag nadien prijs.
Zal volgende week 2x prikken ipv 1x en zal mijn bevindingen hier delen.

Trouwens, wat kan in verwachten qua testosteron waarden? Ik zit nu al redelijk hoog ( >52 )
Is dit een bovengrens ofzoiets? Het is de eerste bloedtest.
 
Geen E meer kopen maar Cyp en geen gear met ethyl oleate.
meer mensen hebben last met de E ester afgelopen 2j. Komt door de kwaliteit van het poeder. 25G 25mm voor in de been, 16mm voor in je schouder. Geen harpoennaalden als 21G 40mm. Qua vitamine D zou ik ed 75mcg pakken softgels
 
Geen E meer kopen maar Cyp en geen gear met ethyl oleate.
meer mensen hebben last met de E ester afgelopen 2j. Komt door de kwaliteit van het poeder. 25G 25mm voor in de been, 16mm voor in je schouder. Geen harpoennaalden als 21G 40mm. Qua vitamine D zou ik ed 75mcg pakken softgels

Bedankt voor de tip, zal uitkijken voor volgende keer. Meeste mensen raadden 1ste kuur test e aan, dus ben daar voor gegaan.
De naalden die je vernoemt hebt ik niet exact liggen. Ik heb de 23G 30mm, die ik al 2x heb gebruikt.
Daarnaast ook iets grotere naalden, 20G 40mm ; volgens mij niet van toepassing.
Ik bekijk nog even of ik de 25G 25mm & 25G 16mm kan bestellen voor de volgende week.
Van vitamine D gebruik ik softgels van body&fit ( 75µg x2 per dag voor de eerste 3 dagen, daarna elke dag 1x 75µg )

Bloedwaarden zal ik elke 2 weken nemen en kijken waar ik moet bij sturen indien nodig :-)
 
Is niet nodig elke 2 weken, hoe kom je daarbij ?
23G 30mm is voor je billetjes
 
Is niet nodig elke 2 weken, hoe kom je daarbij ?
23G 30mm is voor je billetjes
Omdat het de eerste keer is, en ik geen idee heb hoe mijn lichaam zal reageren na geruime tijd
Nja, billen kan ik helaas niet doen
 
In je quads injecteren is altijd tricky. Heb dan ook regelmatig zieke pip om vervolgens de keer daarop nergens last van te hebben. Best injectie plek vind ik by far je ventral glutes. Daar kun je makkelijk zelf bij ook als je een stijve hark bent en voor jou wellicht een beter alternatief omdat je er niet echt op zit. Succes
 
In je quads injecteren is altijd tricky. Heb dan ook regelmatig zieke pip om vervolgens de keer daarop nergens last van te hebben. Best injectie plek vind ik by far je ventral glutes. Daar kun je makkelijk zelf bij ook als je een stijve hark bent en voor jou wellicht een beter alternatief omdat je er niet echt op zit. Succes
Dag Gys, bedankt voor de tip ! Ik zal eens zien of ik er aan geraak.
Ja pip is echt irritant, kan zelfs niet fatsoenlijk mijn benen trainen :roflol:
 
Dag Gys, bedankt voor de tip ! Ik zal eens zien of ik er aan geraak.
Ja pip is echt irritant, kan zelfs niet fatsoenlijk mijn benen trainen :roflol:
Komt ook omdat je er aan moet wennen. Als je paar keer zet heb je minder tot geen last meer.
 
Dag Allen,

Ik ben na veel twijfelen met mijn eerste kuur begonnen. Ben tevens ook eerlijk geweest met mijn dokter en die op de hoogte gesteld.
Na tweede week begin ik de effecten echt te voelen en te zien.
Enkel kijk ik elke keer weer op tegen die prik. Het gebeurt vaak dat dit 3 dagen duurt vooraleer de pijn weg trekt.
Ik injecteer steeds in mijn quads, zeer traag. Ik had gelezen dat het aangeraden is om 2x per week te injecteren?
Ik zet 500 mg/week met 1 injectie.

Mijn bloedwaarden :


Bekijk bijlage 577186

Ik ben ook begonnen met vitamine D capsules bij te nemen aangezien deze waarden zo verschrikkelijk laag waren.
Het enige irritante is de pijn na het injecteren. Doe deze zelf en ben niet erg flexibel, dus de quads zijn het makkelijkst.
Hebben jullie tips hoe ik dit kan verminderen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Waarom ben je niet met 250 mg per week begonnen en waarom direct 500mg?
 
Waarom ben je niet met 250 mg per week begonnen en waarom direct 500mg?
Geen specifieke reden eigenlijk, heb een paar posts afgegaan ivm eerste kuur met dit product en kwam meestal hetzelfde uit.
De ene zegt dat 250 te weinig is, de andere weer niet.
Sommigen zeiden eerste 2 weken 500 en daarna 250/week, maar wat is het nut daar van?
ik moet nog prikken voor 3de week maar zoals hierboven beschreven ga ik dit splitsen in 2 keer. Dus 250 per prik.
 
Dan zou ik gaan voor de middenweg en stabiele waarden en 1 ml zetten elke 5 dagen. Dan zit je qua dosering mooi tussen 250 en 500 in. Als je gear, voeding en training goed zijn, dan groei je hier hard genoeg op.
 
Je CRP waarden zijn wel mooi laag.
Kan zoveel zijn waar het aan ligt, soort olie, BB/BA gehalte, ethyl oleate of andere solvents, etc etc.
Maar het kan je training en dagelijkse activiteiten flink belemmeren weet ik uit ervaring.
Het is zoizo niet goed, maakt het jezelf niet moeilijk.
Gooi in de prullenbak en ander merk proberen waar je geen last van hebt!

En zou inderdaad zelf ook kiezen voor 250mg elke 5 dagen.
250 net te weinig imo om nette gains te maken.
 
Geen specifieke reden eigenlijk, heb een paar posts afgegaan ivm eerste kuur met dit product en kwam meestal hetzelfde uit.
De ene zegt dat 250 te weinig is, de andere weer niet.
Sommigen zeiden eerste 2 weken 500 en daarna 250/week, maar wat is het nut daar van?
ik moet nog prikken voor 3de week maar zoals hierboven beschreven ga ik dit splitsen in 2 keer. Dus 250 per prik.
Als je eigen aanmaak rond de 75/100 mg ligt ( grof genomen) dan is 250 toch een aardige verhoging.. dit is geen science maar LOGICA!

Ik snap echt niet dat mensen nog altijd die onzin van een ander overnemen hier.
 
Je CRP waarden zijn wel mooi laag.
Kan zoveel zijn waar het aan ligt, soort olie, BB/BA gehalte, ethyl oleate of andere solvents, etc etc.
Maar het kan je training en dagelijkse activiteiten flink belemmeren weet ik uit ervaring.
Het is zoizo niet goed, maakt het jezelf niet moeilijk.
Gooi in de prullenbak en ander merk proberen waar je geen last van hebt!

En zou inderdaad zelf ook kiezen voor 250mg elke 5 dagen.
250 net te weinig imo om nette gains te maken.
Ik ga dit overwegen. Als de injecties beter mee vallen bij 250 mg, lijkt me dat inderdaad de beste optie.
Het zou nogal zonde zijn om er nu mee te stoppen, geraakte al vrij moeilijk aan het spul.
Volgende donderdag zet ik de volgende prik, ik laat dan weten hier hoe dat de dagen erna is met een minder dosage.

Als je eigen aanmaak rond de 75/100 mg ligt ( grof genomen) dan is 250 toch een aardige verhoging.. dit is geen science maar LOGICA!

Ik snap echt niet dat mensen nog altijd die onzin van een ander overnemen hier.

Ik moet de informatie toch ergens vandaan halen..
Maar ik snap je standpunt.
To be fair ken ik er ook gewoon niet genoeg van ( is dan ook de eerste keer )
 
Als je eigen aanmaak rond de 75/100 mg ligt ( grof genomen) dan is 250 toch een aardige verhoging.. dit is geen science maar LOGICA!

Ik snap echt niet dat mensen nog altijd die onzin van een ander overnemen hier.
Dit komt meestal van mensen die geen reet van voeding snappen. Voor hen is meer mg = meer gains. Bullshit, het begint altijd met voeding.
 
  • Spuit 1ml per keer
  • Spuit in de zijkant van je glutes, minder zenuwen en adertjes
  • Hou de gevulde spuit 5 minuten onder je oksel zodat de vloeistof op lichaamstemperatuur is
  • Injecteer langzaam en masseer de plek na injectie nog een minuutje stevig na
 
- Je naald een minuutje in heet water leggen zodat de olie dunner wordt
- 29G i.p.v. een harpoen, kan prima met deze dosis
 
Back
Naar boven