Fitness Seller

Eerste kuur tips, alleen Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

basvelden

Novice
Lid geworden
23 nov 2021
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
76kg
Was van plan mijn eerste kuur te starten, ik sport nu 2 jaar sinds maart 2020 5/6 x per week.
Anavar leek me een goed begin aangezien het relatief veilig is en omdat het bij mijn doelen past.
Wil namelijk niet super groot of opgepoft worden (voor nu).

Zelf dacht ik om 15mg anavar p/dag te nemen voor misschien 12 weken.

Heeft iemand belangrijke tips die ik moet weten? Of een reden waarom ik niet deze specifieke kuur moet doen?

EDIT: schema toegevoegd, in het eetschema (sheet calorieenteller) staat wat ik ongeveer de laatste maand heb gegeten. In het trainschema (sheet workout) staat hoe ik sinds ongeveer 3 weken geleden train
marina1975 Thnx voor je excel template


FOTO's:
 

Bijlagen

  • IMG-2463.jpg
    IMG-2463.jpg
    166,5 KB · Weergaven: 436
  • IMG-2460.jpg
    IMG-2460.jpg
    162,5 KB · Weergaven: 373
  • IMG-2459.jpg
    IMG-2459.jpg
    182,8 KB · Weergaven: 384
  • trainschema.xlsx
    312,8 KB · Weergaven: 146
Laatst bewerkt:
Was van plan mijn eerste kuur te starten, ik sport nu 2 jaar 5/6 x per week.
Anavar leek me een goed begin aangezien het relatief veilig is en omdat het bij mijn doelen past.
Wil namelijk niet super groot of opgepoft worden (voor nu).

Zelf dacht ik om 15mg anavar p/dag te nemen voor misschien 12 weken.

Heeft iemand belangrijke tips die ik moet weten? Of een reden waarom ik niet deze specifieke kuur moet doen?
Je wilt niet super groot worden of opgepoft, blijf naturel dan.

15mg anavar gaat weinig doen sowieso, verdubbel dat maar naar 30mg en zelfs dan zou ik niet te veel verwachten.
 
Je wilt niet super groot worden of opgepoft, blijf naturel dan.

15mg anavar gaat weinig doen sowieso, verdubbel dat maar naar 30mg en zelfs dan zou ik niet te veel verwachten.
Wil wel graag ripped AF zijn. Dat is naturel nogal lastig(ik weet dat dat nog steeds lastig met anavar is). 15 mg toch wel weinig dus, misschien verhoog ik het idd.
Ik verwacht sws niet super veel ervan, het hoeft voor nu allemaal niet zo extreem en snel te gaan nog. Ik kan later altijd wat anders doen toch.
Thnx voor de reactie
 
Als je wat fysiek fotos laat zien krijg je vaak wat persoonlijker en eerlijk advies, wat je ermee doet moet je zelf weten.
 
Wil wel graag ripped AF zijn. Dat is naturel nogal lastig(ik weet dat dat nog steeds lastig met anavar is). 15 mg toch wel weinig dus, misschien verhoog ik het idd.
Ik verwacht sws niet super veel ervan, het hoeft voor nu allemaal niet zo extreem en snel te gaan nog. Ik kan later altijd wat anders doen toch.
Thnx voor de reactie
Wat zou er lastig zijn aan naturel 'ripped AF' zijn?
 
Als je wat fysiek fotos laat zien krijg je vaak wat persoonlijker en eerlijk advies, wat je ermee doet moet je zelf weten.
Ben ff snel naar de lift gerend om wat foto's te maken, ze staan in mn post
 
Heb je nog een reden waarom die tip zo goed is? :P
Als je dan persee wilt kuren zet je beter 250mg test per week en dan nog steeds gaat het niks doen als de rest niet in orde is.

Wat eet je per dag
 
Als je dan persee wilt kuren zet je beter 250mg test per week en dan nog steeds gaat het niks doen als de rest niet in orde is.

Wat eet je per dag
volgorde ochtend -> avond (tussen pauzes ong van 2-3uur)
- 30 gr eiwitshake
- broccoli + 400 gr skyr met ~30g havermout + blauwbessen + aardbeien
- 50 gr eiwit pizza (goed he) OF ~300 gr vlees + broccoli + aardappel
- 30gr eiwitshake, preworkout, omega 3 tablet + vitamine D, magnesium, zinc tablet
- trainen
- 5 gr creatine
- broccoli + ui + ~100gr kalkoenspekreepjes + 4 eieren
- slapen

edit: calorieen weet ik niet precies... Dat is zeker mn probleem...
 
Je calorieën bepalen of je aankomt of afvalt, dus dat is moet 100% accuraat en consistent zijn voordat je überhaupt wat doet.
 
Je traint nu 2 jaar en je resultaat is niet wat je verlangde en nu wil je waarschijnlijk kuren om het te versnellen. Beter lees je hier wat rond op de site en ga je je wat verdiepen in goede oefeningen, schema's en eten.
 
Kuurtje 1 voor je: leeskuurtje....


Lees post 1
Gebruik de excel uit post 2 om alles te berekenen.
 
Veeeeeeeel te bereiken nog zonder aas te doen. Om “ripped” te worden heb je eerst een fundering nodig, of je die nou opbouwt naturel of met een kuur (naturel bewijst wel dat je weet wat je doet maarja, zal niet de eerste zijn die dit niet weet en gaat kuren).

Je kuur (15mg anavar is niet eens een kuur… maak er 30-50mg van) is niet bedoeld om massa mee aan te komen in dit geval. Mannen gebruiken anavar om een harde look te krijgen en goed te kunnen trainen en massa te BEHOUDEN in een kcal deficit.

Moraal van verhaal, wacht met kuren kuur je wel 400mg test proberen en massa aankomen. Heb je dan bereikt wat je wilde qua massa ga je cutten en kijk je nog eens naar anavar.

Ps: alles wat hier staat is in stickies en op youtube te vinden bro, research meer.
 
Veeeeeeeel te bereiken nog zonder aas te doen. Om “ripped” te worden heb je eerst een fundering nodig, of je die nou opbouwt naturel of met een kuur (naturel bewijst wel dat je weet wat je doet maarja, zal niet de eerste zijn die dit niet weet en gaat kuren).

Je kuur (15mg anavar is niet eens een kuur… maak er 30-50mg van) is niet bedoeld om massa mee aan te komen in dit geval. Mannen gebruiken anavar om een harde look te krijgen en goed te kunnen trainen en massa te BEHOUDEN in een kcal deficit.

Moraal van verhaal, wacht met kuren kuur je wel 400mg test proberen en massa aankomen. Heb je dan bereikt wat je wilde qua massa ga je cutten en kijk je nog eens naar anavar.

Ps: alles wat hier staat is in stickies en op youtube te vinden bro, research meer.
Ik heb zelf het idee dat ik al best een fundering heb eigenlijk... Maar hoe kan ik goed bepalen dat ik een "goed genoege fundering" heb? Wat vind jij als je naar m'n foto's kijkt?
Heb zelf gelezen dat je met anavar massa kan BOUWEN in een kcal deficit. Mijn huidige vet % is volgens mijn meet tangetje 10%, dit zal wel te genereus zijn, dus laten we 12% zeggen. Als ik mijn huidige dieet aanhoud (rond de 2700 kcal/p/dag), dan zou ik massa kunnen opdoen terwijl ik er een lager vet % van krijg, dan moet ik wel mijn dieet aanhouden natuurlijk.

Of heb ik iets verkeerd begrepen?


BTW: ben bezig met afmaken van training/eet schema, ik post hem hier wss morgen
 
Ik heb zelf het idee dat ik al best een fundering heb eigenlijk... Maar hoe kan ik goed bepalen dat ik een "goed genoege fundering" heb? Wat vind jij als je naar m'n foto's kijkt?
Heb zelf gelezen dat je met anavar massa kan BOUWEN in een kcal deficit. Mijn huidige vet % is volgens mijn meet tangetje 10%, dit zal wel te genereus zijn, dus laten we 12% zeggen. Als ik mijn huidige dieet aanhoud (rond de 2700 kcal/p/dag), dan zou ik massa kunnen opdoen terwijl ik er een lager vet % van krijg, dan moet ik wel mijn dieet aanhouden natuurlijk.

Of heb ik iets verkeerd begrepen?


BTW: ben bezig met afmaken van training/eet schema, ik post hem hier wss morgen
Wat noem je massa? Misschien dat je met 50mg anavar met de kcal je nu vreet 2kg overhoud uiteindelijk? Dat noem ik het niet waard, zit met mijn 500mg test na 6 weken zelf al op 5kg en heb nog 6 weken te gaan.

En vind maar een nieuw tangetje, als je uitgaand van je fotos op 14% zit eet ik mn schoen op.

Verder post je lifts eens? Wats je bench squat deadlift?
 
Back
Naar boven