AndroidHealthClinic

Eerste kuur tips, alleen Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

volgorde ochtend -> avond (tussen pauzes ong van 2-3uur)
- 30 gr eiwitshake
- broccoli + 400 gr skyr met ~30g havermout + blauwbessen + aardbeien
- 50 gr eiwit pizza (goed he) OF ~300 gr vlees + broccoli + aardappel
- 30gr eiwitshake, preworkout, omega 3 tablet + vitamine D, magnesium, zinc tablet
- trainen
- 5 gr creatine
- broccoli + ui + ~100gr kalkoenspekreepjes + 4 eieren
- slapen

edit: calorieen weet ik niet precies... Dat is zeker mn probleem...
Succes in de toekomst ✌️
 
Wat noem je massa? Misschien dat je met 50mg anavar met de kcal je nu vreet 2kg overhoud uiteindelijk? Dat noem ik het niet waard, zit met mijn 500mg test na 6 weken zelf al op 5kg en heb nog 6 weken te gaan.

En vind maar een nieuw tangetje, als je uitgaand van je fotos op 14% zit eet ik mn schoen op.

Verder post je lifts eens? Wats je bench squat deadlift?
Van die 5 kg mag je blij zijn als er 1kg spier is.
 
We shall see, denk dat het in ieder geval meer gaat zijn dan we op 15mg anavar pakken xD
Daar ben ik het verder wel mee eens dat heb ik hierboven al ergens gezegd :')
 
Misschien dat je met 50mg anavar met de kcal je nu vreet 2kg overhoud uiteindelijk? Dat noem ik het niet waard
Waar kan ik die superanabolische anavar krijgen? 2kg pure spiermassa op paar weekjes tijd teken ik graag voor. In dat geval zou ik elk jaar 3 kuurtjes anavar nemen.
 
Onderschat deze jongen niet hè, hij pakt wel ff 15 kg spiermassa in een jaartje tijd, natty ;)

Tjaa zijn erbij die het eerder doen en mensen die het later doen. Nieuwsgierigheid heeft gewonnen en 15kg+ spier in een jaar geeft aan dat ik iets goed doe, hopelijk goed genoeg wat uit deze kuur te halen. (3kg erbij en al 5kg op al mn compounds dus gaat top nu na 2 weken).
 
ff een update:
Ben nog steeds overtuigd dat ik met alleen anavar veel kan bereiken.
Ik ga het verhogen naar 30mg p/dag, maar ik ga nog ff wachten. Heb deze laatste week alles echt streng nagevolgd (dieet, voedingsstoffen, consistensie), en merk echt fucking veel verschil al in 1 week.
Wil nog kijken waar ik natty kan komen met redelijke gains met laag vet %. Ik zei eerder dat ik dacht dat dat 12% was, maar hier klopt idd geen kut van. Hoeveel het precies is weet ik niet.
Ben van plan kuurlog hier bij te houden als ik ga beginnen.
Wat noem je massa? Misschien dat je met 50mg anavar met de kcal je nu vreet 2kg overhoud uiteindelijk? Dat noem ik het niet waard, zit met mijn 500mg test na 6 weken zelf al op 5kg en heb nog 6 weken te gaan.

En vind maar een nieuw tangetje, als je uitgaand van je fotos op 14% zit eet ik mn schoen op.

Verder post je lifts eens? Wats je bench squat deadlift?
massa bedoelde ik spiermassa
Ik train thuis en heb 45 KG aan schijven, mijn max op bench squat deadlift ligt daar ver boven. In het schema die in de originele post zit staat hoeveel gewicht per lift. Ik doe rond de 11 reps op al die lifts.
Heb nog geen videos ofzo van me lifts
 
ff een update:
Ben nog steeds overtuigd dat ik met alleen anavar veel kan bereiken.
Ik ga het verhogen naar 30mg p/dag, maar ik ga nog ff wachten. Heb deze laatste week alles echt streng nagevolgd (dieet, voedingsstoffen, consistensie), en merk echt fucking veel verschil al in 1 week.
Wil nog kijken waar ik natty kan komen met redelijke gains met laag vet %. Ik zei eerder dat ik dacht dat dat 12% was, maar hier klopt idd geen kut van. Hoeveel het precies is weet ik niet.
Ben van plan kuurlog hier bij te houden als ik ga beginnen.

massa bedoelde ik spiermassa
Ik train thuis en heb 45 KG aan schijven, mijn max op bench squat deadlift ligt daar ver boven. In het schema die in de originele post zit staat hoeveel gewicht per lift. Ik doe rond de 11 reps op al die lifts.
Heb nog geen videos ofzo van me lifts
Beter koop je schijven ipv kuurtjes.
 
ff een update:
Ben nog steeds overtuigd dat ik met alleen anavar veel kan bereiken.
Ik ga het verhogen naar 30mg p/dag, maar ik ga nog ff wachten. Heb deze laatste week alles echt streng nagevolgd (dieet, voedingsstoffen, consistensie), en merk echt fucking veel verschil al in 1 week.
Wil nog kijken waar ik natty kan komen met redelijke gains met laag vet %. Ik zei eerder dat ik dacht dat dat 12% was, maar hier klopt idd geen kut van. Hoeveel het precies is weet ik niet.
Ben van plan kuurlog hier bij te houden als ik ga beginnen.

massa bedoelde ik spiermassa
Ik train thuis en heb 45 KG aan schijven, mijn max op bench squat deadlift ligt daar ver boven. In het schema die in de originele post zit staat hoeveel gewicht per lift. Ik doe rond de 11 reps op al die lifts.
Heb nog geen videos ofzo van me lifts
Kan je wel leuk van overtuigd zijn, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat 4-6 weken anavar only niet veel op gaat leveren. Misschien 1-2kg tijdens een bulk en dan moet je nog afwachten hoeveel daar van overblijft na 2-3 maanden na de ‘kuur’.

Doe je bijv 250-300mg test in combinatie met wat anavar dan kan je iets meer verwachten. Niks schokkends, maar je gaat wel wat harder.

Edit: Maar zie dit vooral niet als advies voor jou. Je traint godverdorie net😂
 
Waar kan ik die superanabolische anavar krijgen? 2kg pure spiermassa op paar weekjes tijd teken ik graag voor. In dat geval zou ik elk jaar 3 kuurtjes anavar nemen.
Ik zei 2kg overhoud in de zin van 2kg met alles wat daarbij hoort vergeleken met als je niet 50mg anavar had genomen. Verder zelf nooit zo dom geweest oral only cycle te doen dus… is meer dat ik OP duidelijk wil maken dat ie geen shredded ripped god gaat worden met 15mg anavar/dag…
 
Kan je wel leuk van overtuigd zijn, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat 4-6 weken anavar only niet veel op gaat leveren. Misschien 1-2kg tijdens een bulk en dan moet je nog afwachten hoeveel daar van overblijft na 2-3 maanden na de ‘kuur’.

Doe je bijv 250-300mg test in combinatie met wat anavar dan kan je iets meer verwachten. Niks schokkends, maar je gaat wel wat harder.

Edit: Maar zie dit vooral niet als advies voor jou. Je traint godverdorie net😂
Dit dus. Hij post geen eens 1RM’s omdat ie geen idee heeft…
 
Dit dus. Hij post geen eens 1RM’s omdat ie geen idee heeft…
What the fuck boeit een 1rm dan?
Ik heb ook al tijden geen 1rm getest omdat het geen toegevoegde waarde heeft voor mijn doel. Je loopt veel risico en het levert weinig op, behalve natuurlijk als je aan powerlifting doet.
 
Dit dus. Hij post geen eens 1RM’s omdat ie geen idee heeft…
Ik doe liever 12x140kg op de bankdruk dan 1rm want 1rm is bullshit. beter slim trainen en geen blessure oplopen dan als een kut kneusje veel te veel gewicht optillen met shit vorm enzo. Kijk maar eens naar mensen die zwaar squatten die doen maar die gaan maar 1/4 naar beneden.
 
Ik doe liever 12x140kg op de bankdruk dan 1rm want 1rm is bullshit. beter slim trainen en geen blessure oplopen dan als een kut kneusje veel te veel gewicht optillen met shit vorm enzo. Kijk maar eens naar mensen die zwaar squatten die doen maar die gaan maar 1/4 naar beneden.
Wat heb je aan 1rm's als bodybuilder dan
Waarom zou je niet willen weten wat je kan liften? Kan ook gewoon uitrekenen. Gaat erom dat meneer OP zegt dat ie een fundering heeft, laat maar eens zien wat je lift dan met die “fundering” toch?
 
Waarom zou je niet willen weten wat je kan liften? Kan ook gewoon uitrekenen. Gaat erom dat meneer OP zegt dat ie een fundering heeft, laat maar eens zien wat je lift dan met die “fundering” toch?
Risk vs reward niet waard. Je krijgt hierdoor echt blessures. Niet de eerste of 2de keer, maar vroeg of laat ben je aan de beurt.
 
Ik doe liever 12x140kg op de bankdruk dan 1rm want 1rm is bullshit. beter slim trainen en geen blessure oplopen dan als een kut kneusje veel te veel gewicht optillen met shit vorm enzo. Kijk maar eens naar mensen die zwaar squatten die doen maar die gaan maar 1/4 naar beneden.
Train voornamelijk met powerlifters, ga jij die maar vertellen dat ie in 93kg Klasse geen techniek heeft. 300kgDL 240squat 160 bench op 93kg doe je niet met shitvorm….. plus dat was miin punt sowieso niet. Mijn punt is meneer zegt hij heeft een fundering, hij post niet wat ie rept, niet wat ie maxxed, alleen een boos kijkende lift selfie.. daar heb je geen fk aan als je iemand wilt adviseren over een kuur.
 
Risk vs reward niet waard. Je krijgt hierdoor echt blessures. Niet de eerste of 2de keer, maar vroeg of laat ben je aan de beurt.
Als je bodybuilder bent true, maar OP ziet eruit alsof ie geen eens 80x6 benched 😂
 
Back
Naar boven