XXL Nutrition

Eerste kuur tips, alleen Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat zei ik niet zei alleen dat 12×140kg beter is dan ALTIJD voor een 1rm tegaan maar de meeste die 1rm altijd gaan doen zijn geen powerlifters dat weet je zelf ook. Ik heb t over de ego kneusjes die de 1rm doen niet echt powerlifters
Dan is het goed, maar ik hou je in de gaten mannetje.
 
Dat zei ik niet zei alleen dat 12×140kg beter is dan ALTIJD voor een 1rm tegaan maar de meeste die 1rm altijd gaan doen zijn geen powerlifters dat weet je zelf ook. Ik heb t over de ego kneusjes die de 1rm doen niet echt powerlifters
True begreep je punt verkeerd. Altijd 1rm
= egoliften
 
Je hoeft niet ziek zwaar te liften om een beest te zijn
Klopt, maar wilde gewoon graag horen of zn lifts voorruit zijn gegaan op een goed tempo, meer niet.

In sticky’s wordt gevraagd post wat van je lifting stats, meer info betekent beter advies toch eerlijk? Of is t zo dom wat ik hier zeg 😂?
 
Ik weet niet wat jij in de sportschool doet. Ik ga er heen om te trainen niet om berichten te laten zien :)
Veel powerlifters heh, je kent de 5 min pauzes kaakspieren trainen in een gezellige gym toch
 
Sinds wanneer ga jij een hele gym met oma's, opa's en jongeren laten zien dat jij op een forum over anabolen bent aan t posten? Knakworst niemand is jaloers op jou omdat je alleen grotendeels bullshit advies geeft kap met zeiken en domme shit te verzinnen om dat dit je hier niet helpt ga dit bericht ook maar aan een oma laten zien in de sportshool boeie
Knakworst😂 idk why, but it got me
 
Back
Naar boven