AndroidHealthClinic

Eerste kuur Turinabol+Sustanon

Bezoekers in dit topic

Jaapdedaap

Novice
Lid geworden
19 jan 2020
Berichten
3
Waardering
0
Eerste kuur;

Ik hou het forum al een tijdje in de gaten en de voorloper van dit forum (DutchBodybuilding.com, onder de naam johan7838). Ik heb naar mijn idee goed ingelezen.

Ik doe deze kuur;

1-4 weken Turinabol 40mg ed
1-8/10 weken sustanon 2x per week 1ml
10/12 Start nolvadex 20mg ed

Ik zit nu in week 3, 5 kilo aangekomen en de PR's sneuvelen.

Opzich ben ik tevreden met mijn kuur ik heb alleen nog twee dingen waar ik over twijfel;
1, ik hoorde wat mensen zeggen dat je in week 4 makkelijk kan overstappen naar test-e. Zitten hier naast het aantal keer prikken ook andere voordelen aan.
2, zouden jullie 8 weken of 10 weken doen?
 
Laatst bewerkt:
Eerste kuur;

Ik hou het forum al een tijdje in de gaten en de voorloper van dit forum (DutchBodybuilding.com, onder de naam johan7838). Ik heb naar mijn idee goed ingelezen.

Ik doe deze kuur;

1-4 weken Turinabol 40mg ed
1-8/10 weken sustanon 2x per week 1ml
10/12 Start nolvadex 20mg ed

Ik zit nu in week 3, 5 kilo aangekomen en de PR's sneuvelen.

Opzich ben ik tevreden met mijn kuur ik heb alleen nog twee dingen waar ik over twijfel;
1, ik hoorde wat mensen zeggen dat je in week 4 makkelijk kan overstappen naar test-e. Zitten hier naast het aantal keer prikken ook andere voordelen aan.
2, zouden jullie 8 weken of 10 weken doen?
Als je wilt switchen naar test E waarom begin je daar gewoon niet mee?
 
Aantal keer prikken kan prima hetzelfde vind ik, maar daar zijn de meningen over verdeeld hier lijkt me met Sust.
Ik zou minimaal 12 weken doen.
 
Onzin gewoon 12 weken Test-e waarom ga je kloten? Je pakt toch kickstart oral
 
Ik zou in het geval van sustanon langer wachten met je nakuur omdat de lange ester die erin zit wel erg lang blijft hangen.

Ik koos voor sus voor de korte test die erin zit en zo gelijk goed erin zit.
Die 2 injecties van 30mg aan korte esters gaan echt geen zoden aan de dijk zetten....
 
Back
Naar boven