Fitness Seller

Eerste kuur voor mijn vrouw, help... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

royjansen1306

Novice
Lid geworden
13 mei 2015
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
75kg
Vetpercentage
6%
Hallo allemaal, ik schrijf even namens mijn vrouw hier. Zelf heb ik mijn al gesteld bij het mannelijke gedeelte van het forum. Maar, mijn vrouw dus, 31 jaar, 162 cm, 54 kg en 16,5 %. Traint sinds 2 jaar serieus en de afgelopen tijd in samenwerking met een personal trainer 5 keer per week split schema en voedingschema 1440 kcal per week (cutschema).
Idee is om vanaf 1 juli 2 weken 5mg Var en dan 6 weken Var 10 mg per dag. Doel is: minder cellulitis (schijnt te werken??), bf -3%. Suggesties??
 
Heyhey,

Als ik het zo lees is ze al vrij droog voor een vrouw. Hoeveel cardio doet ze per week? Het veiligst is natuurlijk om dat eerst te uppen wanneer dit nog mogelijk is.
Misschien is het verstandig om eerst eens te beginnen met sarms. Sarms zijn vriendelijk voor een mens zonder enige side effects. Het is zo ook meerdere keren bewezen dat vrouwen beter op sarms reageren dan op aas.
Als ze echt iets van steroids wilt pakken zou ik adviseren om var te pakken. Ik zou dit persoonlijk niet langer doen dan 6 weken, aangezien het orale steroids zijn. Eerst aankijken hoe ze op 5mg reageert voordat je uberhaupt denkt aan het verhogen van de dosis. Mocht ze meer kunnen hebben, kun je het idd verhogen naar 10mg.
Primobolan is ook een optie, moet wel zeggen dat dit "polijst", geeft het beste effect wanneer je goed droog bent. Zal hier dan eerst op 0,5 mee beginnen. Primo kun je 10 weken doortrekken. Het liefst nooit hoger dan 0,75 (mocht je geen sides willen natuurlijk).
Ze heeft last van cellulitis, dat is weg te krijgen met voeding en een lager bf% maar daar zijn aas niet voor nodig.

Conclusie: als kan cardio uppen, anders eerder sarms dan aas, anders een var of primo.

Hoop dat je er wat aan hebt. :)
 
Ik kan reageren maar ik wil liever dat Galen wat gaat zeggen :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Haar doel is enkel vet verliezen?

Ik heb anavar gebruikt (ga volgende week weer starten als ik zeker ben dat ik goed spul heb, wat een toestand) voor strength gains. Dat is gelukt. Mijn vetpercentage is iets gezakt maar echt niet bijster veel (op 1400 kcal zou dat wel gelukt zijn, gok ik) maar heb vooral spiermassa gewonnen en dat was mijn doel.
Ik zou niet gebruiken wanneer het me enkel om vetverlies zou gaan, dat valt prima te sturen met aanpassingen in de voeding.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
voor strength gains. Dat is gelukt. Mijn vetpercentage is iets gezakt maar echt niet bijster veel

T zorgt zeker voor meer kracht, qua vetprecentage geef ik je gelijk. Dat is goed met voeding aan te sturen, of je cardio uppen. Anavar zorgt wel weer dat het visceraal vet verminderd, dus dat is wel mooi meegenomen. Als je gaat starten, houd je dan ook een logje bij? Ik ben dan wel benieuwd naar je voortgang. :rolleyes:
 
OK, bedankt voor jullie reacties! Ik ga eens kijken wat te doen. Overleggen met de vrouw, wanneer het zover is zullen we een log bijhouden.
 
T zorgt zeker voor meer kracht, qua vetprecentage geef ik je gelijk. Dat is goed met voeding aan te sturen, of je cardio uppen. Anavar zorgt wel weer dat het visceraal vet verminderd, dus dat is wel mooi meegenomen. Als je gaat starten, houd je dan ook een logje bij? Ik ben dan wel benieuwd naar je voortgang. :rolleyes:

Ja, heb eerst nog wat testen besteld om zeker te weten dat 't anavar is. Dat is wel het nadeel van vrouw zijn. Het is al heel beperkt wat je kunt gebruiken en wat je gebruikt is maar de vraag of het echt is. Dat is ook nergens te vragen ofzo. Dus zodra ik dat binnen heb, zal ik een log starten. Mocht iemand de gouden tip hebben?
Ik kuur wel om andere redenen, meer prestatiegericht dan fysiek dus ik weet niet of het heel interessant voor de doelgroep is. Ik hou me voornamelijk bezig met olympisch gewichtheffen en al het werk wat daarbij hoort.
 
Ik hou me voornamelijk bezig met olympisch gewichtheffen en al het werk wat daarbij hoort.
Super netjes zeg!! Ik ben wel benieuwd! Idd wel een nadeel, maar erg goed dat je het daarom even laat testen zodat je er zeker van bent.
 
Back
Naar boven