Fitness Seller

Eerste kuur(voorstel) - Test Enanthal

  • Topic starter TTD
  • Startdatum
  • Reacties 6
  • Weergaven 1K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

TTD

Novice
Lid geworden
13 feb 2019
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
Beste allen,

Binnenkort de bedoeling om mijn eerste kuur te beginnen na ongeveer 8 jaar getraind te hebben op natuurlijke wijze.
Voor mijn eerste kuur wil ik het simpel houden en heb daarom besloten enkel test-e te gebruiken.

Totaal heb ik 30 ampulen test-e (250 mg/ml) en verdeel dit gelijkmatig over 15 weken. Wekelijks zet ik twee injecties, ofwel om de 3.5D. Dit brengt het op een wekelijkse hoeveelheid van 500mg.

Voor het opzuigen en zetten gebruik ik dezelfde maat injectienaald, namelijk 0.8mm x 40mm, uiteraard met wisseling van de naald bij deze handelingen. Deze worden gezet in de bilspier.

Gedurende het kuur neem ik zodra nodig 0.5mg Arimidex om de drie dagen.

Ik introduceer HCG zes weken voor de start van mijn PCT. De eerste drie weken zet ik het wekelijks drie keer, en de laatste drie weken zet ik ze wekelijks twee keer. De dosering blijft op 1000iu per injectie. Dit worden subcutane injecties in het buikvet.

In het nakuur neem ik dagelijks 20mg nolvadex voor ~zes weken lang.

Dit verwerkt in een weekschema ziet er als volgt uit:

  • Week 1: Test-E; 250mg E3.5D
  • Week 2: Test-E; 250mg E3.5D
  • Week 3: Test-E; 250mg E3.5D
  • Week 4: Test-E; 250mg E3.5D
  • Week 5: Test-E; 250mg E3.5D
  • Week 6: Test-E; 250mg E3.5D
  • Week 7: Test-E; 250mg E3.5D
  • Week 8: Test-E; 250mg E3.5D
  • Week 9: Test-E; 250mg E3.5D
  • Week 10: Test-E; 250mg E3.5D
  • Week 11: Test-E; 250mg E3.5D
  • Week 12: Test-E; 250mg E3.5D + HCG 1000iu E2.5D
  • Week 13: Test-E; 250mg E3.5D + HCG 1000iu E2.5D
  • Week 14: Test-E; 250mg E3.5D + HCG 1000iu E2.5D
  • Week 15: Test-E; 250mg E3.5D + HCG 1000iu E3.5D
  • Week 16: HCG 1000iu E3.5D
  • Week 17: HCG 1000iu E3.5D
  • Week 18: Nolvadex; 20mg ED
  • Week 19: Nolvadex; 20mg ED
  • Week 20: Nolvadex; 20mg ED
  • Week 21: Nolvadex; 20mg ED
  • Week 22: Nolvadex; 20mg ED
  • Week 23: Nolvadex; 20mg ED
Het nutritionele aspect wil ik zeker niet onderschatten en moet ik me nog meer in verdiepen, maar ga uit van TDEE + 30% ofwel ongeveer 4000 calorieën.

Ik sta open voor jullie advies, wordt alleen maar gewaardeerd.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Waarom 8 wekeb nakuren?
 
1. Je wisselt wel tussen optrek naald en injectie naald toch?
2. Ai pas starten als je oestrogeen problemen hebt.
3. Pct is een tikkeltje te lang, 4 weken is meer dan genoeg.

Dat gezegd het is wel fijn om te zien dat jij één van de weinige bent die zich wel inleest, dankjewel.
 
15 weken kuren is onzinnig lang voor een eerste kuur. 10 weken is prima dan is de rek er ook wel uit

Hcg vanaf week 1 mee laten lopen
Ai achter de hand houden niet zomaar mee laten lopen.
 
  • Like
Waarderingen: TTD
Begin zelf komende maandag met 400mg test only, dus zeker leuk om te volgen hoe het bij jou gaat lopen. Succes!
 
  • Like
Waarderingen: TTD
Heb een aantal wijzigingen doorgevoerd, zag wat fouten in mijn voorstel.

1. Je wisselt wel tussen optrek naald en injectie naald toch?
2. Ai pas starten als je oestrogeen problemen hebt.
3. Pct is een tikkeltje te lang, 4 weken is meer dan genoeg.

Dat gezegd het is wel fijn om te zien dat jij één van de weinige bent die zich wel inleest, dankjewel.

1. Ja
2. Duidelijk
3. De bron waar ik mijn informatie vandaan heb geeft zes tot acht weken aan als optimale nakuur. In deze bron wordt er geschreven dat vier weken de standaard is voor mensen die een dubbele dosis nemen in de eerste paar weken van het nakuur (40mg).
Aangezien ik van plan ben niet meer dan 20mg nolva per dag te nemen denk ik toch minimaal zes weken nolva in te willen nemen.
De bron hiervoor is; https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/thecycle/pct#wiki_optimal.2Fprimary_pct_options (zie kopje "SERM DOSING NOTE" en "Option 2" onder nolvadex)

15 weken kuren is onzinnig lang voor een eerste kuur. 10 weken is prima dan is de rek er ook wel uit

Hcg vanaf week 1 mee laten lopen
Ai achter de hand houden niet zomaar mee laten lopen.

Ik hou in principe gewoon 15 weken aan voor mijn eerste kuur. Ik heb vaker gelezen dat 10 weken net iets te weinig zou zijn. 12 weken zou inderdaad prima zijn maar ik heb genoeg voor 15 weken, dus vandaar.
Wat is het voordeel van hcg gelijk al mee laten lopen? Dezelfde bron als hierboven (https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/thecycle/pct#wiki_2._weeks_leading_up_to_pct) zegt dat zes weken voor het nakuur de voorkeur heeft. Merkbare verschillen behalve gemakzucht zijn mij niet bekend.
 
Heb een aantal wijzigingen doorgevoerd, zag wat fouten in mijn voorstel.



1. Ja
2. Duidelijk
3. De bron waar ik mijn informatie vandaan heb geeft zes tot acht weken aan als optimale nakuur. In deze bron wordt er geschreven dat vier weken de standaard is voor mensen die een dubbele dosis nemen in de eerste paar weken van het nakuur (40mg).
Aangezien ik van plan ben niet meer dan 20mg nolva per dag te nemen denk ik toch minimaal zes weken nolva in te willen nemen.
De bron hiervoor is; https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/thecycle/pct#wiki_optimal.2Fprimary_pct_options (zie kopje "SERM DOSING NOTE" en "Option 2" onder nolvadex)



Ik hou in principe gewoon 15 weken aan voor mijn eerste kuur. Ik heb vaker gelezen dat 10 weken net iets te weinig zou zijn. 12 weken zou inderdaad prima zijn maar ik heb genoeg voor 15 weken, dus vandaar.
Wat is het voordeel van hcg gelijk al mee laten lopen? Dezelfde bron als hierboven (https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/thecycle/pct#wiki_2._weeks_leading_up_to_pct) zegt dat zes weken voor het nakuur de voorkeur heeft. Merkbare verschillen behalve gemakzucht zijn mij niet bekend.


Succes met je kuur.
 
  • Like
Waarderingen: TTD
Back
Naar boven