• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Eerste kuur (vragen)

Bezoekers in dit topic

Rickje_020

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
70kg
Vetpercentage
14%
Beste Leden,

Ik train nu al een tijdje als natty. Ik heb veel progessie geboekt. Ik sport al een tijdje heel hard als natty en voeding is ook optimaal. Ik wil binnenkort beginnen met mijn eerste kuur maar ik heb wel een aantal vragen.

1. Stel je voor ik doe een kuur, zal mijn natuurlijke testosteron anders zijn dan nu want ik hoor dat na je kuur je natuurlijke testosteron/hormonen nooit meer terug keren naar je oude testosteron gehalte.

2. Vinden jullie het waard om te kuren als je geen wedstrijd atleet bent?

3. Haaruitval wat zijn de risico’s en hoe kun je het voorkomen/vermijden.

4. Ik zie veel mensen op dit forum al een tijdje steroïden gebruiken. Wanneer kom je tot de beslissing dat je aan de TRT gaat of stopt en hopelijk herstellen je oude waardes weer, wat bij veel kuren niet kan.
Hoe langer je doorgaat, hoe meer risico je loopt op allerlei gezondheidsproblemen.

Beste Leden,

Ik train nu al een tijdje als natty. Ik heb veel progessie geboekt. Ik sport al een tijdje heel hard als natty en voeding is ook optimaal. Ik wil binnenkort beginnen met mijn eerste kuur maar ik heb wel een aantal vragen.

1. Stel je voor ik doe een kuur, zal mijn natuurlijke testosteron anders zijn dan nu want ik hoor dat na je kuur je natuurlijke testosteron/hormonen nooit meer terug keren naar je oude testosteron gehalte.
Voor je begint doe je eerst je bloed laten testen naar wat je waardes zijn. Als je dan kuurt en weer wilt gaan stoppen weet je richting welke wardes je weer wilt gaan om op je oude niveau te komen. dit kan door middel van een PCT (post Cycle Treatment) hier zijn verschillende methodes van. hoe lichter en korter de kuur hoe sneller en beter je weer hersteld of op je oude niveau zal zitten.
Dat is persoonsgebonden en moet je voor jezelf afvragen en niet laten beantwoorden door andere. Het is een persoonlijke keus.
Hier zijn wel diverse middelen voor inderdaad, maar vaak is dit genetisch dus je kan al een beetje kijken of er kalende mannen in je familie voorkomt. Anders heb je hier diverse behandelingen voor die je heel makkelijk kan vinden via internet.
4. Ik zie veel mensen op dit forum al een tijdje steroïden gebruiken. Wanneer kom je tot de beslissing dat je aan de TRT gaat of stopt en hopelijk herstellen je oude waardes weer, wat bij veel kuren niet kan.
Hoe langer je doorgaat, hoe meer risico je loopt op allerlei gezondheidsproblemen.
Dit is ook persoonlijke voorkeur en in hoeverre je je doel hebt behaald of hoe ver je wilt gaan om je doel te behalen. Wel zal ik je adviseren om eventueel onder begeleiding van een coach die er verstand van hebt een kuur te beginnen.

zie dik gedrukt

Beste Leden,

Beste Leden,

Ik train nu al een tijdje als natty. Ik heb veel progessie geboekt. Ik sport al een tijdje heel hard als natty en voeding is ook optimaal.
4E1C5B55-50BE-4D0F-A2B5-C55846C3A2C6.jpeg

Wel gear, geen gear, spelregels zijn hetzelfde en die heb je nog niet onder controle. Zonde van je tijd/gezondheid om nu iets extra te gaan gebruiken.

Nee, je voeding is niet optimaal, die is goed ruk. Paar jaartjes blijven trainen en basiskennis opdoen.

Terug
Naar boven