XXL Nutrition

Eerste kuur wat raden jullie aan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

haik

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2013
Berichten
34
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
113kg
Vetpercentage
10%
Beste,

Ik train nu al ongeveer 2 jaar elke dag non stop.
Ik let goed op mijn eten, drink 3 keer op een dag eiwitten shake
Van bpi sport, tijdens trainen neem
Ik bcaa ook van bpi, ik train gemiddeld anderhalf uur per dag.
Maandag:borst/tricpes
Dinsdag:rug/bicpes
Woensdag:benen/schouders
Donderdag:borst/bicpes
Vrijdag:rug/tricpes
Zaterdag: schouders allen omdat ik een week niet kan lopen na benen
Nu zit ik met een probleem, ik woog 120kg toen ik 2 jaar Geleden begon met trainen (veel vet 23%)
Nu weeg ik 97kg met 13%. En veel meer spieren
Ik wil graag weer naar de 105kg
Maar! Ik wil niet dik worden wil droog blijven.
Liesfst een simpel Kuur waar je ongeveer 5 kilo aan overhoud.
Geen injectie dat heb ik me beloofd, ik weer dat tabs schadelijker zijn dan injectie.
Ik wil het gewoon 1x proberen kijken wat het is.
 
kuren is injecteren anders gwn afblijven en nutteloos
 
creatine tabs van body en fit
 
een oral kuurtje waar je 5 kg schoon aan overhoudt met jouw trainingservaring.. xD pls
 
Zonde man ben je 8 kilo spiermassa verloren in 2 jaar tijd. 120 23% vet is 92.4 kilo vetvrije massa.
97 met 13% vet is 84.4 vetvrije massa.
Ga eerst je voeding maar eens onder de loep nemen. Je moet van trainen namelijk spiermassa winnen. Als je het zo al niet lukt. Lukt het je ook niet na de kuur om het vast te houden.
 
jij traint al 2 jaar 24/7 ? Ben je niet moe dan?:(
 
no rest all gainz.
 
Eerst benen uit je schema gooien en meer bicpes toevoegen, kom daarna maar terug.

Was je erg bang om je eerste post te maken?
 
jij traint al 2 jaar 24/7 ? Ben je niet moe dan?:(

Moe? valt wel mee ik slaap gemiddeld 10 uur per dag,
ik zal zo eens een foto uploaden hoe ik er nu uit zie.

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

Eerst benen uit je schema gooien en meer bicpes toevoegen, kom daarna maar terug.

Was je erg bang om je eerste post te maken?

mijn biceps heb ik last gemeten op 46cm omtrek koud, mijn armen zijn mijn sterke punten,en benen wat minder daarom pak ik nu iets meer benen.
 
was een grapje maat.. je zegt dat je 2 jaar lang non stop traint.. ;)
187cm 97kg @ 12 zijn best aardige stats btw :thumb:
 
waarom perse oraal?
 
waarom perse oraal?

omdat ik dat fijner vindt, ik drink niet,rook niet, gebruik geen drugs,
mijn lever kan het makkelijk aan.
ik wil gewoon niet spuiten.
ik wil gewoon keertje kijken wat het doet, hoor van mensen dat een stomba only kuurtje/dianabol only
je wel 5 kilo van kan aankomen. wat denken jullie ervan ?

hier de link naar mijn foto

[Link niet meer beschikbaar]
 
omdat ik dat fijner vindt, ik drink niet,rook niet, gebruik geen drugs,
mijn lever kan het makkelijk aan.
ik wil gewoon niet spuiten.
ik wil gewoon keertje kijken wat het doet, hoor van mensen dat een stomba only kuurtje/dianabol only
je wel 5 kilo van kan aankomen. wat denken jullie ervan ?

Dat een oral kuurtje simpelweg toch tegen valt. Al was mijn eerste kennismaking met aas ook een winny only. Toch 3kg en kneiterhard, pakje sterker ook. Maarja die hardheid is ook zo weer weg. Eenmaal de keuze gemaakt kom je toch op een 3-4 kuurtjes per jaar anders heeft het weinig zin. En ja met injects.
Je zal de keuze moeten maken of je dit wilt. Je staat er al prima bij trouwens voor 2 jaar, goed gedaan.
 
Dat een oral kuurtje simpelweg toch tegen valt. Al was mijn eerste kennismaking met aas ook een winny only. Toch 3kg en kneiterhard, pakje sterker ook. Maarja die hardheid is ook zo weer weg. Eenmaal de keuze gemaakt kom je toch op een 3-4 kuurtjes per jaar anders heeft het weinig zin. En ja met injects.
Je zal de keuze moeten maken of je dit wilt. Je staat er al prima bij trouwens voor 2 jaar, goed gedaan.

Bedankt voor je compliment ik ben er ook erg blij mee wat ik bereikt hebt in 2 jaar tijd.
Ik denk dat ik een beetje stil sta nu zie geen verandering meer. Toch eet ik goed train ik erg hard.
Ik denk dat een dianabol kuurtje mij wel kan helpen om iets aan te komen als in het lees op internet.
Ik kan helaas niet meer dan 1 foto uploaden heb er wel mee waar ik nog beter op sta.
 
mijn biceps heb ik last gemeten op 46cm omtrek koud, mijn armen zijn mijn sterke punten,en benen wat minder daarom pak ik nu iets meer benen.

Ik zat je te lullen he.. Meer benen pakken idd en deadlifts (als je die niet doet).

Maar waarom kom je vragen om welke kuur je moet doen, als je je keuze toch al hebt gemaakt?

Er wordt gezegd dat als je eenmaal een kuur hebt gedaan, dat er daarna meerdere volgen. Dus die spuit ga je uiteindelijk toch wel zetten. Die belofte bij jezelf verbreken zou ik zeggen.
 
Ik zat je te lullen he.. Meer benen pakken idd en deadlifts (als je die niet doet).

Maar waarom kom je vragen om welke kuur je moet doen, als je je keuze toch al hebt gemaakt?

Er wordt gezegd dat als je eenmaal een kuur hebt gedaan, dat er daarna meerdere volgen. Dus die spuit ga je uiteindelijk toch wel zetten. Die belofte bij jezelf verbreken zou ik zeggen.


Wie weet als ik met dianabol 4 kilo over hou ben ik al te vreden.
Ik heb natuurlijk al veel gelezen over dianabol. Dat dit wel een goed kickstart kuur is. Ik heb inmiddels
Al een potje liggen van titan, 100 tabs 10mg per tab.
Ik deaflift natuurlijk ook 2x210kg max
 
Wie weet als ik met dianabol 4 kilo over hou ben ik al te vreden. Ik heb natuurlijk al veel gelezen over dianabol. Dat dit wel een goed kickstart kuur is. Ik heb inmiddels Al een potje liggen van titan, 100 tabs 10mg per tab. Ik deaflift natuurlijk ook 2x210kg max

Tja dan heb je een topic aangemaakt voor niets eigenlijk. Je had je keuze al gemaakt, dus dan zeg ik ja moet je doen die dianabol. Daar haal je wel 4 kilo aan over.
 
Tja dan heb je een topic aangemaakt voor niets eigenlijk. Je had je keuze al gemaakt, dus dan zeg ik ja moet je doen die dianabol. Daar haal je wel 4 kilo aan over.


Ik heb me keuze nog niet gemaakt, ik heb het liggen.
Wilde allen weten welke het beste is dia/win
Als van dia 4 kilo aan overhou dan doe ik dat denk ik.
 
Heb je ook een nakuur of alleen 1 pot dbol
zonder nakuur mag je blij zij dat 1 kilo overhouden gaat
 
Ik hoorde van een ervaren persoon op een forum ergens (en ik ben ook voorbereiden op eerste kuur) dat je beste kan starten met 10 weken TEST 500mg en daarna een nakuur na 14 dagen
Als je die fotos ziet op google images van gasten die voor eerst TEST 500mg kuren zie je wel zieke resultaten trouwens.... aanrader lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven