XXL Nutrition

Eerste kuur! wie kan mij helpen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GYMkevin

Novice
Lid geworden
3 jan 2019
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Goedemorgen,

Ik wil graag gaan beginnen aan mijn eerste kuur... maar ik wil er wel zeker van zijn dat ik mijn kuur goed pak!

Ik ben 103 KG, +/- 195cm en ongeveer 20% vet percentage.
Kan iemand mij helpen met het adviseren van hoe het te gebruik? Met betrekking tot: Hoeveel per spuit, Hoe vaak (om hoeveel dagen een spuit), Hoelang ik er mee door moet gaan(aantal weken) & Wanneer kan ik het beste beginnen met de Na-kuur, en ook daarvoor geldt: hoeveel, hoe vaak & hoelang. Ik hoef geen absolute tank te worden maar ik wil wel lekker groeien!

Ik wil gaan gebruiken:
  • Tamoxifen Citrate, Na-kuur
  • Cypionaxin Testosterone 20x 1ML
  • Boldenone Undecylenate 20x 1ML
Hiervan had ik graag een foto erbij gezet! helaas krijg ik dat niet voor elkaar.

Ik heb al redelijk wat mensen gevraagd over hoe en wat... je merkt al gauw dat er een hoop mensen tussen zitten die gewoon maar wat doen! En je daardoor ook geen duidelijke info kunnen verschaffen... Dat ben ik gelukkig niet van plan!

Daarom hoop ik dat hier wat ervaren mensen tussen zitten die mij hierbij zouden kunnen helpen/adviseren. :flexbiceps:

Groet,
Kevin.
 
Je koopt iets en hebt geen idee wat je er mee moet, doe je zelf niet gewoon maar wat?
 
Kansloos topic.

Die hoop mensen die jij noemt, daar hoor je zelf ook bij.

Bij serieuze interesse kan je elk van je vragen zo vinden
 
Met jouw stats en kennis lekker ver van weg blijven. Of iemand vinden die je kan begeleiden met alles.
 
Merken mogen niet genoemd worden en foto's niet gepost .
 
Ga eerst maar even cutten naar 10-12% terwijl je je ontzettend inleest in de materie genaamd AAS..

..en leg alle spullen nog maar even aan de kant..
 
Je hebt alles al in huis dus. Maar je weet niet hoe je het moet gebruiken of wat het doet? Waarom heb je juist voor deze middelen gekozen?
 
Kansloos topic.

Die hoop mensen die jij noemt, daar hoor je zelf ook bij.

Bij serieuze interesse kan je elk van je vragen zo vinden


Kansloze topic?
Heb je ook iemand nodig die het voor je gaat gebruiken of ga je dat wél zelf doen?
Ja eigenlijk wel! wil jij dat niet voor mij doen? volgens mij lig jij je hele leven al aan het infuus...

als je me echte info kan verschaffen hoor ik het graag!
 
Je hebt alles al in huis dus. Maar je weet niet hoe je het moet gebruiken of wat het doet? Waarom heb je juist voor deze middelen gekozen?

Ex familie lid deed dit eigenlijk al jaren... ik liet hem weten dat ook te willen gebruiken en toen gaf hij mij deze producten.. een duidelijke instructie zou nog volgen maar is er helaas nooit meer van gekomen. ik zelf ben totaal niet thuis in de verschillende middelen en het functioneren van deze middelen!

Hij vertelde mij om de 6 dagen van beide 1ml te zetten.. ik wil niet zomaar een kuur zetten en groeien. ik wil wel naar een bepaald streef gewicht/percentage/&spiermassa. Kort samen gesloten ik wil niet te extreem groeien maar wel goed lichaam krijgen.

Nu weet ik dat dit een goeie kuur is maar inderdaad niet hoe ik dit het beste kan afstemmen en te reguleren op mijn eigen lichaam.

Mijn redenatie is om 7 dagen (dus een vaste dag) van beide producten de eerste 2 of 3 weken beginnen met 500mg en vanuit daar kijken hoe het lichaam daarop reageert en na die 2/3 weken de dosis verhogen naar 1000mg. En dan na 12 weken kijken of ik nog langer door ga of dat ik stop & begin met de na-kuur 2 tabs per dag de eerste 7 dagen en erna 1 tab per dag.

Ik hoor graag jou mening!
 
Ex familie lid deed dit eigenlijk al jaren... ik liet hem weten dat ook te willen gebruiken en toen gaf hij mij deze producten.. een duidelijke instructie zou nog volgen maar is er helaas nooit meer van gekomen. ik zelf ben totaal niet thuis in de verschillende middelen en het functioneren van deze middelen!

Hij vertelde mij om de 6 dagen van beide 1ml te zetten.. ik wil niet zomaar een kuur zetten en groeien. ik wil wel naar een bepaald streef gewicht/percentage/&spiermassa. Kort samen gesloten ik wil niet te extreem groeien maar wel goed lichaam krijgen.

Nu weet ik dat dit een goeie kuur is maar inderdaad niet hoe ik dit het beste kan afstemmen en te reguleren op mijn eigen lichaam.

Mijn redenatie is om 7 dagen (dus een vaste dag) van beide producten de eerste 2 of 3 weken beginnen met 500mg en vanuit daar kijken hoe het lichaam daarop reageert en na die 2/3 weken de dosis verhogen naar 1000mg. En dan na 12 weken kijken of ik nog langer door ga of dat ik stop & begin met de na-kuur 2 tabs per dag de eerste 7 dagen en erna 1 tab per dag.

Ik hoor graag jou mening!

1000mg eerste kuur goed bezig
Is dit een troll topic
 
1000mg. Gewoon doen. lekker groeien.

Maar even serieus. Er zijn al tientallen van dit soort topics. Lees je even in. We hebben het hier over zaken die je lijf echt goed naar de kloten kunnen helpen als je het niet goed doet. Lezen, lezen, lezen.

Waarom om de 7 dagen? Gewoon omdat dat lekker makkelijk is, of omdat je rekening houd met afbraak en halfwaardetijden? Ook fijn dat je in je eerste kuur nu al niet weet hoe lang je door wilt gaan.
 
Ik zou me eerst eens goed inlezen op training en voeding.
Gezien je stats zijn die nog niet bepaald optimaal. :o
Als je dit optimaal hebt dan eerst een goede cut inzetten op basis hiervan.
Een paar jaar goed trainen en geen AAS gebruiken.
Als je op een 10-12% zit met fatsoenlijke massa zou je kunnen overwegen AAS te gebruiken.

Maar voor nu... zet t weg en ga je alvast inlezen op de middelen. En ook de risico's. Want het zijn geen shotjes die even wat spieren bouwen.
T blijft lang genoeg goed. ;)

dus nu eerst dit even lezen. :) Dan kom je een stuk verder dan zonder genoeg basis informatie wat te doen.
Je kan nogzoveel verder komen zonder spuiten ;)

Voeding
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Training
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ub-lb-massa-schema-beginners-intermediate.416164/

AAS
https://forum.bodybuilding.nl/topic...en-aas-voor-beginners-in-een-notendop.372680/
en koop anders dit boek vn Galen
https://forum.bodybuilding.nl/topics/aas-boek-bonds-androgene-anabole-steroiden.390470/
 
Groeien ? Zou eerst een cut doen vooraleer je weer kunt gaan bouwen.
 
Het blijft toch geweldig dit soort topics. Gewoon een trol.
 
IronWarrior Gezien het aantal topics van deze aard, kan ik me niet voorstellen dat dit allemaal trolls zijn.
 
Back
Naar boven