XXL Nutrition

Eerste kuur, winstrol en Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nebel79

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 aug 2006
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m82
Vetpercentage
14%
Hallo allen,

Mocht het nou zo zijn dat hier al een hele topic over bestaat, excuus, ondanks dat ik hier al langer een account heb, is dit de eerste keer dat ik hier actief op ben.

In het kort over mijzelf, ben 1.82 en 80kg met een vp van ongeveer 13-14.
Ik heb de afgelopen tijd zo veel mogelijk, hopelijk juiste, informatie op gedaan om met een eerste kuur te beginnen. Mijn doel is om 3-5 kg aan droge massa aan te komen. Ik heb altijd goed op mijn trainen en eten gelet en zit nu op een dood punt en ga dmv een kuur mijn doel halen.

Door verschillende personen op de sportschool is mij een eerste kuur met het volgende aangeraden en na mijzelf verder te hebben geïnformeerd heb ik dit ook besteld. We gaan het dus doen

40 mg winstrol 6-8 weken lang
40 mg anavar 6-8 weken lang (meer voor spierbehoud)
nakuur nolvadex 3 tabs per dag

Nu is winstrol niet bepaald goed voor je lever en heb ik tevens met mijn huisarts afgesproken om mijn bloedwaarden na de kuur te laten checken. Helaas kon zij mij niets over anavar vertellen maar nolvadex was ook niet aan te raden, maar ja, dat zijn de huisartsen.

Ik heb van een aantal personen positieve verhalen gehoord maar ben toch erg benieuwd naar jullie meningen.

Het is voor een eerste kuur bewust de keuze geweest niet te injecteren maar zal als ik een 2de kuur overweeg dit toch zeker gaan doen.
Wellicht interessant voor diegene die het willen lezen, ik zal het resultaat bijhouden en (zal vast wel kunnen) fotos van het eindresultaat maken.

Ik hoor van jullie
 
1 van de 2 doen. Niet beide want beide zijn belastend voor de lever. Ook niet langer dan 6 wk geld meestal de regel
 
1 van de 2 doen. Niet beide want beide zijn belastend voor de lever. Ook niet langer dan 6 wk geld meestal de regel

Bs man kan makkelijk winstrol kun je al doseren tot 100 mg per dag dus deze combi is 80 mg per dag ik zie geen probleem daarmee.
Gewoon genoeg water drinken de gehele dag door min 4 ltr max 6 no problemo.
En niet langer dan 9 weken doseren en nakuren offcorsse.
 
Winny only is voldoende.
Jammer dat je voor orals gaat trouwens....zonde.
 
Nolva 20 is voldoende voor zo'n kuur
 
Dat dode punt zal nog wel meevallen, 80 kg bij 1.82m is niet een gewicht waar je van zegt ik kom naturel niet meer aan.

Post eens je voedingsschema, dan kan daar advies op gegeven worden,
dat zul je met snoepjes ook in orde moeten hebben.
 
Dat dode punt zal nog wel meevallen, 80 kg bij 1.82m is niet een gewicht waar je van zegt ik kom naturel niet meer aan.

Post eens je voedingsschema, dan kan daar advies op gegeven worden,
dat zul je met snoepjes ook in orde moeten hebben.

Ik ben het met je eens, ik denk dat ik hier nog zeker wat aan kan verbeteren.
Zal in loop van de week mijn eetschema hier neer zetten, want ik wil het maximale uit mijn eerste kuur gaan halen.

Blijft lastig om een juiste beslissing hier over te maken, een combi is ook een mogelijkheid met een duur van 8 weken ipv 2* 8 weken. En dat ik dan op 60 mg zit. Probleem blijft em dat de één aangeeft dat je het op één moet houden en een ander aangeeft dat je een combi kan doen. Ik zal mij hier verder ik moeten gaan verdiepen dus eventuele informatieve aanvullingen zijn natuurlijk welkom
 
Mocht je er toch voor kiezen, zou ik Winstrol nemen.
 
misschien dat je huisarts oxandrolone wel kent. Dit is anavar. Anavar een merknaam. Maar zal op hetzelfde neer komen, is ook een 17aa en dus slecht voor je lever.
Als je toch orals gaat nemen doe zoals ze hier ook al zeggen, ga voor 1 van de 2. Max 6 weken.
 
zou voor de var gaan, winny is een stuk slechter dan var voor je lever en geeft ook wat meer kans op kleine bijwerkingen. var geeft meer kracht en uiteindelijk zal je ongeveer dezelfde gains ermee maken dan met winstrol alleen dan totaal zonder bijwerkingen en zelfs voor je lever is var zeer mild.

nakuur is niet nodig , als je het toch doet is 2 weken 20mg nolvadex>nolva voldoende
suc6
 
zou voor de var gaan, winny is een stuk slechter dan var voor je lever en geeft ook wat meer kans op kleine bijwerkingen. var geeft meer kracht en uiteindelijk zal je ongeveer dezelfde gains ermee maken dan met winstrol alleen dan totaal zonder bijwerkingen en zelfs voor je lever is var zeer mild.

nakuur is niet nodig , als je het toch doet is 2 weken 20mg nolvadex>"nolvadex">nolva voldoende
suc6

Jij mag helemaal geen advies geven [Link niet meer beschikbaar]

En wat je als advies geeft klopt ook nog niet eens. Hoe kom je erbij dat Var heel mild voor je lever is? Onderbouw dat is met iets? Volgens mij is het gewoon 17aa. Dus niet mild voor je lever. Verder zou ik persoonlijk als ik een oral only zou doen, voor winny gaan.
 
Jij mag helemaal geen advies geven [Link niet meer beschikbaar]

En wat je als advies geeft klopt ook nog niet eens. Hoe kom je erbij dat Var heel mild voor je lever is? Onderbouw dat is met iets? Volgens mij is het gewoon 17aa. Dus niet mild voor je lever. Verder zou ik persoonlijk als ik een oral only zou doen, voor winny gaan.

er zijn nog steeds 1000 bronnen (waarvan een anabolics 2009) die nog steeds beweren dat anavar de mildere aas is, dus perfect voor een beginner om zijn veilige toetrede @ AS te doen

Nu moet je bij var toch al zeker @ 70 - 100mg ed gaan om er iets van te hebben
 
er zijn nog steeds 1000 bronnen (waarvan een anabolics 2009) die nog steeds beweren dat anavar de mildere "anabole androgene steroïden">aas is, dus perfect voor een beginner om zijn veilige toetrede @ AS te doen

Nu moet je bij var toch al zeker @ 70 - 100mg ed gaan om er iets van te hebben

Ik beweer ook niet dat var niet milder is dan bijv winny in het algemeen
 
Jij mag helemaal geen advies geven [Link niet meer beschikbaar]

En wat je als advies geeft klopt ook nog niet eens. Hoe kom je erbij dat Var heel mild voor je lever is? Onderbouw dat is met iets? Volgens mij is het gewoon 17aa. Dus niet mild voor je lever. Verder zou ik persoonlijk als ik een oral only zou doen, voor winny gaan.

Unlike other 17alpha-alkylated AASs, oxandrolone confers a resistance to liver metabolism. Oxandrolone also lacks the serious hepatotoxic effects (jaundice, cholestatic hepatitis, peliosis hepatis, hyperplasias and neoplasms) attributed to the 17alpha-alkylated AASs. Oxandrolone is reported to be generally well tolerated and the most commonly documented adverse effects are transient elevations in transaminase levels and reductions in high density lipoprotein cholesterol levels.
Instead, Oxandrolone is metabolized in the kidney, but displays no significant signs of toxicity.

20 jaar is nonargument, var is 17aa ja maar ik zeg helemaal niet dat anavar totaal niet slecht voor je lever is maar dat het de mildste orale aas die je kan krijgen en iig een stuk milder voor je lever is dan winstrol.

edit; zie dat ik geen adviezen mag geven. naja die 3 maanden in termen van kennis zal vrij weinig uitmaken lijkt me. maargoed prima.
 
Laatst bewerkt:
@meneerRambo...17aa is 17aa, dus niet fijn voor je lever.

Wil je de forum regels in acht houden?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven