Fitness Seller

Eerste kuur.. winstrol + proviron, advies? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

danam80

Novice
Lid geworden
4 jul 2017
Berichten
3
Waardering
7
Lengte
1m93
Massa
88kg
Hallo allemaal,

Ik ga hopelijk binnen een paar dagen aan mijn eerste kuurtje beginnen. Ik heb mijn wensenlijstje opgesteld en ben me er de laatste rijd o.a. of met name via dit forum beter er meer in gaan verdiepen.

Zo ben ik tot mijn keuze gekomen om te beginnen met een combinatie van winstrol en proviron, beide tabs. Ik weet dat veel mensen hier van oordeel zijn dat als je niet injecteert je er helemaal niet aan moet beginnen, maar zeker voor de eerste keer, om te weten wat het doet en wat het mij qua bijwerkingen doet ga ik voor deze samenstelling.

Ik ben een dertiger, 88 kg, 1,93 meter lang. Een jaar of 5-6 geleden het fanatieke sporten op gaan pakken. Eerst met duurlopen en gemiddeld zo'n 5 dagen in de week 80 push ups, 180 sit-ups en verschillende halteroefeningen van 14 kg. Het laatste half jaar een sportschoolabonnement en ben fanatiek aan de slag gegaan. 4-5 keer in de week, maar wil dit graag naar 6 opvoeren. Ik ben qua kracht het laatste half jaar gigantisch vooruit gegaan. Bij een groot aantal oefeningen/apparaten pak ik wel 3 keer zoveel als een half jaar geleden. Mede door mijn lange spieren, maar ook aanleg denk ik, gaat de spieropbouw voor geen meter. Ja ik heb een behoorlijk sportief lichaam, maar niet wat je zou mogen verwachten of waar ik in ieder geval tevreden mee ben na zoveel arbeid.

Tot slot vermeld ik er nog bij dat zowel rust als eten mijn zwakke plekken zijn. Daar ben ik hard mee aan het werk. Ook daar valt absoluut winst te halen voor mij.


Tot zover mijn achtergrond.


Ik heb een aantal vragen waar ik niet direct eenduidig antwoord op heb kunnen vinden. Vandaar dit topic.



  • Wat vinden jullie van mijn keuze? Of zou je hier nog iets bij doen? (let wel: injecties begin ik dus nog niet aan)

  • Mij lijkt de beste dosering 50 mg van beiden per dag. Eens? En doe ik er dan het beste aan de dag in vieren te hakken en op ieder moment 12,5 mg van ieder in te nemen voor de beste, gespreide werking?

  • Heb ik het goed begrepen dat ik het moet beginnen te gaan merken qua gevoel en spieren eind 2e week, begin 3e week?

  • Is de ervaring dat je spieren sneller herstellen? Dus dat je minder tijd hoeft te laten zitten tussen een volgende training?

  • Zijn de kenmerken die horen bij een hoger testosteron gehalte in je lichaam ook 1 op 1 merkbaar bij het gebruik van deze combinatie?

  • Als je eens op de stoel van de advocaat van de duivel gaat zitten, wat deugt er niet aan deze combo van middelen?


Ik had meer vragen, maar die schieten me wellicht nog te binnen. Ik post het alvast, want met een beetje goede wil ga ik vandaag de bestelling de deur uit doen.



Bedankt voor de aandacht en alvast voor het eventuele advies.

Ik zal mijn ervaringen hier trouwens ook melden.
 
Als je voeding en rust niet helemaal goed zitten, zul je met deze ook geen optimale resultaten behalen.

Vanwaar de combinatie winstrol en provi? Zou het enkel bij winstrol houden eigenlijk
 
Tot slot vermeld ik er nog bij dat zowel rust als eten mijn zwakke plekken zijn. Daar ben ik hard mee aan het werk. Ook daar valt absoluut winst te halen voor mij.
Ik zou eerst aan die zwakke plekken werken. Als je nu al te weinig eet, dan gaat deze kuur niet veel brengen.

Ik heb een aantal vragen waar ik niet direct eenduidig antwoord op heb kunnen vinden. Vandaar dit topic.

  • Wat vinden jullie van mijn keuze? Of zou je hier nog iets bij doen? (let wel: injecties begin ik dus nog niet aan)

  • Mij lijkt de beste dosering 50 mg van beiden per dag. Eens? En doe ik er dan het beste aan de dag in vieren te hakken en op ieder moment 12,5 mg van ieder in te nemen voor de beste, gespreide werking?

  • Heb ik het goed begrepen dat ik het moet beginnen te gaan merken qua gevoel en spieren eind 2e week, begin 3e week?

  • Is de ervaring dat je spieren sneller herstellen? Dus dat je minder tijd hoeft te laten zitten tussen een volgende training?

  • Zijn de kenmerken die horen bij een hoger testosteron gehalte in je lichaam ook 1 op 1 merkbaar bij het gebruik van deze combinatie?

  • Als je eens op de stoel van de advocaat van de duivel gaat zitten, wat deugt er niet aan deze combo van middelen?
Je testosteron zal niet stijgen door winstrol. Waarom eigenlijk de combi met provi?
Met orals zou je vrij snel resultaten moeten merken.
MBT timing en/of spreiding van je inname, check de halfwaarde tijd.
Winstrol zal je duurloop niet ten goede komen. Pijnlijke gewrichten zijn een bekende bijwerking.

Ik zou als ik jou was eerst eens zorgen dat je voeding, rust, trainingsschema, etc. op orde zijn. Voordat je aan kuren begint.
 
Als je voeding niet op orde is gaat het je niet veel opleveren.

En als je voeding niet op orde is ga je je winst ook niet behouden.
 
Bedankt voor de reacties zover. Mijn gedachte achter winstrol plus provi is eigenlijk gebaseerd op een paar verhalen van anderen o.a. op dit forum, waarin werd gezegd dat winstrol een libidokiller kan zijn en provi juist niet. Wat zou je adviseren om een verlaagd libido bij gebruik van winstrol te voorkomen?

Ik wist het belang van voeding natuurlijk wel, ben al een tijdje strak zo gedisicplineerd mogelijk bezig met eiwitten, shakes, etc. maar jullie reacties onderstrepen dat. Ik ga er nog meer aandacht op vestigen. Het is wat mij betreft het moeilijkste onderdeel van het hele verhaal zeg maar. Het lukt niet altijd zoals het moet, ben niet altijd een grote eter.
 
Bedankt voor de reacties zover. Mijn gedachte achter winstrol plus provi is eigenlijk gebaseerd op een paar verhalen van anderen o.a. op dit forum, waarin werd gezegd dat winstrol een libidokiller kan zijn en provi juist niet. Wat zou je adviseren om een verlaagd libido bij gebruik van winstrol te voorkomen?

Ik wist het belang van voeding natuurlijk wel, ben al een tijdje strak zo gedisicplineerd mogelijk bezig met eiwitten, shakes, etc. maar jullie reacties onderstrepen dat. Ik ga er nog meer aandacht op vestigen. Het is wat mij betreft het moeilijkste onderdeel van het hele verhaal zeg maar. Het lukt niet altijd zoals het moet, ben niet altijd een grote eter.
Testosteron erbij om libido crash mogelijk te voorkomen. Staat zeker niet vast dat je een crash gaat krijgen van winstrol only en staat ook niet vast dat die behouden gaat blijven met test erbij.
 
hoe heb je het afgelopen jaar getraind, wat specifieker als eerdere post.

Daarnaast voeding en rust zijn 2 van de 3 factoren daar valt nog veel te halen.

deze kuur is slecht, omdat winstrol of proviron wel een goed product is in combinatie met bv testosteron, daarnaast is proviron ook een goed product voor de verlaging van shbg (dit doet winstrol ook) deze middelen vullen elkaar niet aan ze zijn beide dht, ze aromatiseren niet. In een kuur wil je je oestrogeen niet te sterk verlagen, omdat oestrogeen zijn contributie levert bij onder andere glycogeenopname, libido, gezonde gewrichten. Ze zijn beide DHT gerelateerd dus hier vullen ze elkaar ook niet aan.

Mijn advies zou zijn test 300mg met winstrol of proviron en gewoon spuiten niet zeuren!

Beter zou zijn om nog een jaar te wachten en 7kg drogen massa bij te komen en daarna te kuren.
 
Beste allemaal, nog even een reactie mijnerzijds. O.a. of met name dankzij de reacties in dit topic heb ik besloten mijn toch aangeschafte winny's voorlopig even op te bergen, mijn voedingsschema's serieuzer na te leven en naturel een aantal kg er bij te pakken. Bedankt voor de info en ik kom zeker terug als ik er echt serieus werk van maak.
 
Beste allemaal, nog even een reactie mijnerzijds. O.a. of met name dankzij de reacties in dit topic heb ik besloten mijn toch aangeschafte winny's voorlopig even op te bergen, mijn voedingsschema's serieuzer na te leven en naturel een aantal kg er bij te pakken. Bedankt voor de info en ik kom zeker terug als ik er echt serieus werk van maak.
Verstandige keuze, succes!
 
Eindelijk iemand die luistert, heel goed, succee
 
Beste allemaal, nog even een reactie mijnerzijds. O.a. of met name dankzij de reacties in dit topic heb ik besloten mijn toch aangeschafte winny's voorlopig even op te bergen, mijn voedingsschema's serieuzer na te leven en naturel een aantal kg er bij te pakken. Bedankt voor de info en ik kom zeker terug als ik er echt serieus werk van maak.

Erg verstandig.

Succes met trainen en eten!
 
hoe train je dan en hoe is je voeding? we kunnen je misschien wel verder brengen in deze log.
 
Back
Naar boven