MuscleMeat

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Da Stack

Cool Novice
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
0
Hmm die Primobolan is dus blijkbaar niet te vertrouwen. Dan zullen jullie mij moeten helpen guys...

Ik ben korte afstand spurter en had graag een klein kuurtje gezet om 3 kg bij te komen. Niet meer want ik zou niet graag hebben dat men in het fitness centrum waar ik train zou beginnen vermoeden dat ik kuur.Er lopen daar helemaal geen bodybuilders rond en de eigenaar wenst dat zo te houden.Dus bestaat er AS waarmee ik dit kan bereiken zonder dat ik er opeens als Jerommeke begin bij te lopen.

Alvast bedankt voor alle hulp.

Denk toch dat Winstrol het beste is voor jouw doel. Je zal er ook sneller van worden en ongeveer 3 kilo aankomen.

Mzzls

Ik zou voor winstrol gaan, wordt vaker door sprinters genomen, denk aan bv. johnson die er positief op getest werd. Winstrol zal een krachttoename en kleine massa toename geven, maar geen 10-15 kg. ineens..

zeker winstrol en wil je niet prikken dan de stromba tabs allebei stanozolol als werkzame stof

Helemaal mee eens, Winstrol is jouw ding en je kunt het als je het helemaal makkelijk wilt aanpakken gewoon met tabletjes bereiken.

De dagelijkse inname hangt erg van je gevoeligheid af.
Een kuur van 4-6 weken maximaal op 20-30mg/dag om mee te beginnen zou wat mij betreft mooi zijn.
Mocht er iemand in de sportschool een opmerking maken dan kun je altijd zeggen dat je Hydroxycut gebruikt :D :p :thumbs:
----------------------------------------------------------------------------
Hey Reaver, dat Johnson ooit voor Winnies is gepakt schijnt ook weer discutabel te zijn... :D :D
Het schijnt dat ie eigenlijk op HGH werd gesnapt maar dat Stanozolol naar buiten werd gebracht.

Laatst bewerkt:
dbc01 zei:
Helemaal mee eens, Winstrol is jouw ding en je kunt het als je het helemaal makkelijk wilt aanpakken gewoon met tabletjes bereiken.

De dagelijkse inname hangt erg van je gevoeligheid af.
Een kuur van 4-6 weken maximaal op 20-30mg/dag om mee te beginnen zou wat mij betreft mooi zijn.
Mocht er iemand in de sportschool een opmerking maken dan kun je altijd zeggen dat je Hydroxycut gebruikt :D :p :thumbs:
----------------------------------------------------------------------------
Hey Reaver, dat Johnson ooit voor Winnies is gepakt schijnt ook weer discutabel te zijn... :D :D
Het schijnt dat ie eigenlijk op HGH werd gesnapt maar dat Stanozolol naar buiten werd gebracht.

Ja maar ze kunnen Hgh helemaal nog niet opsporen en zeker niet in '88. Wat wel opvallend was is dat ze pure stanozolol hebben gevonden, terwijl hij volgens zijn trainer het alleen gebrukte in de opbouw fase. Dus als ze al iets hadden moeten vinden hadden het metabolieten moeten zijn.

Ik zal iets duidelijker zijn, sorry:

Later heeft Johnson toegegeven dat ie ergens aanzat maar het was volgens hem zeker geen Stano maar HGH.
En dan klopt ons beider verhaal! :D

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven