AndroidHealthClinic

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

ik zeg niet dat ik niet serieus wil trainen als ik anabolen ga gebruiken. Momenteel train ik niet serieus, maar als ik begin met anabolen ga ik natuurlijk heel serieus trainen en goed eten..!!

Voor de duidelijkheid..!

Ongelofelijk dit..... :duh:
 
Hoe stom kun je zijn [Afbeelding niet meer beschikbaar] ik zou eerst maar eens serieus gaan eten en trainen.
ben vroeger ook heel mager geweest en dacht dat ik voldoende at.
Ben nu half jaar serieus aan het trainen en aan het eten, en heb daardoor al 10 kilo gepakt.
Ben zelf ongeveer 176 bij 70 kilo (kwam van 60 kilo), en weet gewoon dat ik voor het einde van dit jaar 75 weeg omdat ik dat wil. En daar heb ik op dit moment geen anabolen voor nodig.
 
wie kan mij beetje info geven over beginners kuurtje
ben 17 jaar train 2 jaar fitness weeg 75 kg wat kost et ongeveer en hoe gaat het in ze werk wat is beter orale of injectere en waarom tnxxx:D

whahahahhahahahahaha :haha::haha:
 
Week 1-2
Aspirine, Valium, Clenbuterol

Week 3-4, elke dag:
2 injects Testoviron a 250 mg
1 inject Parabolan
30 tabletts Halotestin
30 tabletts Metandienon
20 IE* STH
20 IE* Insuline

week 5-7, per dag:
3 injects Masteron
2 injects Parabolan
30 tabletts Halotestin
50 tabletts Stromba
2 injects Stromba
24 IE* STH

weeks 8-10, per dag:
2 injects Masteron
2 injects Stromba
40 tabletts Halotestin
80 tabletts Stromba
24 IE* STH
Insuline
IGF

werkte voor Andreas Munzer ook goed!
(ps: hij is wel dood)
 
pleuris dit is wel erg dom hier, ga in ieder geval een jaartje goed trainen dat je in ieder geval weet wat voeding en trainen is en wat het kost om 3-4 dagen per week te gaan trainen en dan gaan kuren als je dta al zo snel wilt gaan doen maar trian MINSTENS 1 jaar.

als je nu al begint met AAS na het kuren word het nog moeilijker om de kilo's erbij te krijgen, die 6/7 kilo wat je krijgt met het kuren nu ken je ook behalen in 1 jaar waar je nu 3 maanden voor kuurt ???

als je toch wilt kuren:

500 gr testosteron enanthaat dat is 2 ml per week injecteren voor 10 weken lang
en dan nolvadex nemen 40/40/20/20 voor 4 weken lang beginnen vanaf de 12e week
en als je bitch tits krijgt tijden de 1e 10 weken ook nolvadex innemen
ben je rond de 200 euro kwijt ongeveer (staat ook i nde sticky's voor de prijzen)

als toch niemand hem advies geeft over AAS doe ik het wel, maar je kan ook best in de AAS sectie scrollen en erover lezen.

MAAR JE BENT WEL SUPER DOM BEZIG, iedereen kan 80 kg wegen of ze nou mager zijn of niet maar wel NATUREL !!!!!! of je moet 1.40 wezen ja
 
diamond1 is echt een lichtpuntje :p
 
Week 1-2
Aspirine, Valium, Clenbuterol

Week 3-4, elke dag:
2 injects Testoviron a 250 mg
1 inject Parabolan
30 tabletts Halotestin
30 tabletts Metandienon
20 IE* STH
20 IE* Insuline

week 5-7, per dag:
3 injects Masteron
2 injects Parabolan
30 tabletts Halotestin
50 tabletts Stromba
2 injects Stromba
24 IE* STH

weeks 8-10, per dag:
2 injects Masteron
2 injects Stromba
40 tabletts Halotestin
80 tabletts Stromba
24 IE* STH
Insuline
IGF

werkte voor Andreas Munzer ook goed!
(ps: hij is wel dood)


Laat die ongezonde Aspirine eruit en het komt wel goed :p
 
voordat die over een paar weken nadat die de AAS heb gekocht nog gaat vragen welke spuiten die moet nemen geef ik nu alvast antwoord.

0.8 x 40 mm naalden met 5 ml spuiten ken je gewoon bij de apotheek halen en in de boven kant van je ass injecteren deel je reet in 4 gelijke stukken en je moet ze douwen in de linker of rechter bovenkant, voor de voeding kom boven de 4000 kcalorie uit door middel van rijst macaroni spaghetty carb gainers te eten etc.

succes en ik hoop dat ik je neus niet meer ziet hier

Voor de duidelijkheid..!
 
hehehehe is wel lachen dit eigenlijk
 
hallo allemaal,
Ik doe aan bodybuilding een jaar of 15 van oorsprong heb ik een moeilijke fysiek erg mager begon op mijn 23e met een lengte van 1.90 woog ik 63 kg ,nu ben ik inmiddels 38 en heb een gewicht van 91 kg .
ik train met een personal trainer die in 2006 mr universe is geworden mijn schema zit goed in elkaar mijn eetschema is als volgt.

8.00 85gr bambix en 3 scheppen whey

10.00 175 gr kip/vlees of vis 175 gr rijst

11.00 trainen en direct daarna vitargo/eiwit

13.00 175 gr vlees/vis 175gr rijst

15.00 eiwit/vitargo

16.00 175 grvlees vis 175 gr rijst

18.30 175 gr vlees vis 175 gr rijst

21.00 40 gr bambix en eiwit

22.30 een biefstukje of shake

heb een 2 jaar geleden een deca kuur gedaan en verschrikkelijk veel last gehad van een lage libido daarna . nu heb ik natuurlijk ook advies gekregen van de prof jongens om mij heen alleen merk ik bij hun een soort onbevangenheid waarvan ik denk kuren o.k maar wel deze keer even want meer informatie opvragen. goed het volgende is het geval het laatste jaar train ik en eet ik als een monnik aleen zit aan mijn plafond mijn doel is naar de 100 te gaan en wil ik een kuur nemen die dan zou bestaan uit single omnadrem 4 kort werkende testo als ik het goed heb daarnaast beschik ik over nolvadex als oes-blokker .
in eerste instantie wil ik 5 tot 8 kg winnen in 8 tot 10 weken nou hoor ik dat deze omnadrem sneller uit je systeem is en het libido probleem minder is wat is jullie mening ???
 
ik zeg niet dat ik niet serieus wil trainen als ik anabolen ga gebruiken. Momenteel train ik niet serieus, maar als ik begin met anabolen ga ik natuurlijk heel serieus trainen en goed eten..!!

Voor de duidelijkheid..!




voor de duidelijkheid.....


je zal altijd moeten trainen en vreten als een beest...niet alleen tijdens je kuur...dan raak je daarna alles weer kwijt. zonde van je geld en gezondheid imo. Ga nu eerst maar naturel, pak daar een 15 kilo en ga dan kijken naar AS. dan kom je veel verder dan gelijk een vochtpropje te worden.
 
hallo allemaal,
Ik doe aan bodybuilding een jaar of 15 van oorsprong heb ik een moeilijke fysiek erg mager begon op mijn 23e met een lengte van 1.90 woog ik 63 kg ,nu ben ik inmiddels 38 en heb een gewicht van 91 kg .
ik train met een personal trainer die in 2006 mr universe is geworden mijn schema zit goed in elkaar mijn eetschema is als volgt.

8.00 85gr bambix en 3 scheppen whey

10.00 175 gr kip/vlees of vis 175 gr rijst

11.00 trainen en direct daarna vitargo/eiwit

13.00 175 gr vlees/vis 175gr rijst

15.00 eiwit/vitargo

16.00 175 grvlees vis 175 gr rijst

18.30 175 gr vlees vis 175 gr rijst

21.00 40 gr bambix en eiwit

22.30 een biefstukje of shake

heb een 2 jaar geleden een deca kuur gedaan en verschrikkelijk veel last gehad van een lage libido daarna . nu heb ik natuurlijk ook advies gekregen van de prof jongens om mij heen alleen merk ik bij hun een soort onbevangenheid waarvan ik denk kuren o.k maar wel deze keer even want meer informatie opvragen. goed het volgende is het geval het laatste jaar train ik en eet ik als een monnik aleen zit aan mijn plafond mijn doel is naar de 100 te gaan en wil ik een kuur nemen die dan zou bestaan uit single omnadrem 4 kort werkende testo als ik het goed heb daarnaast beschik ik over nolvadex als oes-blokker .
in eerste instantie wil ik 5 tot 8 kg winnen in 8 tot 10 weken nou hoor ik dat deze omnadrem sneller uit je systeem is en het libido probleem minder is wat is jullie mening ???


wie dan..?
mis een beetje de groenten en het fruit in je voeding.
test zal iig minder nadeling voor je libido zijn.
 
Hallo Bodybulders,

Ik ben 20 jaar, en ik weeg rond de 62/63 Kg. Ik eet veel vlees, rijst macaroni enz. Ik ben niet serieus bezig met fitness.

Ik vind me zelf een beetje te dun, dus wil ik een beetje bijkomen met anabolen, en een mooier lichaam krijgen.

Welke anabolen raden jullie mij aan ?

Ik kan geen pillen slikken, daarom wil k liever spuiten.

Alvast bedankt !

late reactie sorry... WHAHAHAHAHAHAHAHA... altijd leuk zo, ff lekker lache na een dag hard werken...
 
klopt

wie dan..?
mis een beetje de groenten en het fruit in je voeding.
test zal iig minder nadeling voor je libido zijn.

klopt dat vond ik zelf ook eigenlijk . ik krijg personal training van hedwig parden en anke luth.
qua training goed en voeding ook.
is de nolvadex nodig bij een kuur met alleen de omnadren250 3keer per week
 
begrijp trouwens de gevolgen dat de libido lager zal liggen . en die ook bereid te accepteren .hoop alleen dat hij niet zo plat zal liggen als na die deca lettelijk en figuurlijk hahahaha
 
1swoles-1.jpg
 
Ik ben nog volledig natural, onnozele kloot.

Zonder probs op 82 Kg al geraakt in tegen stelling tot jou, jij weegt iets meer dan een zak cement, de volle 63 Kg met je lage schoenzolen erbij.

Psychologisch profiel Diamond 1 :

- Te lui om deftig te trainen / laat staan alle oefeningen goed uit te voeren
"Ik ben niet serieus bezig met fitness" komt hij hier nog fier roepen
- Weet met zijn 64 Kg alles over goed en veel eten
- Heeft veel geduld om natuurlijk iets te bereiken
- Kan duidelijk niet goed en lang lezen, begin jij maar eens met al die stickies op DBB over anabolen te lezen.

Mvg Ripaf

+1
 
Back
Naar boven