AndroidHealthClinic

eerste kuur

Bezoekers in dit topic

ja een lange esther kort zetten.De deca moet nog gaan werken en dan ga je der alweer uit.
Niet echt slim
 
heb het in een andere topic al gezegd, en zeg het weer:

wat een gare topics & replies komen hier de laatste tijd toch maar door :p
 
gwn een tip kerel HOU HET SIMPEL!!
Het is je eerste kuur... je zult zeer goed gaan op een only hoor.
 
heb het in een andere topic al gezegd, en zeg het weer:

wat een gare topics & replies komen hier de laatste tijd toch maar door :p


Idd lange esthers kort adviseren????

finasteride combi met deca

winstrol anavar met T3 als eerste kuur

Waar gaat dit heen
 
Zal je ff wakker schudden,
Deca is een van de middelen die het meest en langst onderdrukt.Mocht je de onweerstaanbare drang hebben om dat only te pakken,zou ik zeer zeker een nakuur doen


Even goed lezen Kriel, als je totaal geen last van sides heb, dus geen onderdrukking, wat zou dan het voordeel zijn van een nakuur op zo'n lichte kuur ? enkel het betere "vasthouden" van de gains ?
 
gozer als je het allemaal zo goed weet,waarom gooi je het dat dan in de groep?

Als jij geen sites heb,fijn toch,neem je toch lekker geen nakuur,moet jij weten.
Lekker belangrijk.Hoe weet je dat je niet onderdrukt.............oh ja je zal natuurlijk wel je bloed hebben laten testen.

Deca een licht kuur...........right das zoooooo 1980
 
Even goed lezen Kriel, als je totaal geen last van sides heb, dus geen onderdrukking, wat zou dan het voordeel zijn van een nakuur op zo'n lichte kuur ? enkel het betere "vasthouden" van de gains ?

het last GEEN last hebben van sides en dat je axis onderdrukt is staat helemaal los van elkaar!
 
gozer als je het allemaal zo goed weet,waarom gooi je het dat dan in de groep?

Als jij geen sites heb,fijn toch,neem je toch lekker geen nakuur,moet jij weten.
Lekker belangrijk.Hoe weet je dat je niet onderdrukt.............oh ja je zal natuurlijk wel je bloed hebben laten testen.

Deca een licht kuur...........right das zoooooo 1980

Jij leest gewoon niet goed kartoffel en je reageert wel erg kort door de bocht. Ten 1e ik heb het niet over mijzelf, het is meer een wetenswaardigheid en ten 2e als ik het zo goed zo weten zou ik geen vragen stellen op dit forum hierover... Ik had het over een deca only op 200mg ew of een sust only op 250 mg ew dus maw een "licht" kuurtje imo.
 
Jij leest gewoon niet goed kartoffel en je reageert wel erg kort door de bocht. Ten 1e ik heb het niet over mijzelf, het is meer een wetenswaardigheid en ten 2e als ik het zo goed zo weten zou ik geen vragen stellen op dit forum hierover... Ik had het over een deca only op 200mg ew of een sust only op 250 mg ew dus maw een "licht" kuurtje imo.

En een grote mond ook...Jeezzz
 
als het je eerste kuur is en je wilt niet nakuren (wat dom is) ga je gewoon voor winstrol only voor 6 weken op 100 mg eod raak je gelijk goed gewend aan het prikken.

ik geloof zelf dat winstrol en test only een goede eerste kuur is.
 
als het je eerste kuur is en je wilt niet nakuren (wat dom is) ga je gewoon voor winstrol only voor 6 weken op 100 mg eod raak je gelijk goed gewend aan het prikken.

ik geloof zelf dat winstrol en test only een goede eerste kuur is.

Ik denk dat je ED bedoelt dit omdat winstrol Depot in 1 dag is opgelost
 
Ik denk dat je ED bedoelt dit omdat winstrol Depot in 1 dag is opgelost

Je kan eod zetten.Bevat 50mg.Kan je 48 uur mee doen.Oraal moet je op 50mg per dag nemen.
 
inject kan je eod nemen bro.Tuurlijk iedere dag kan ook,maar eod wordt het meest toegepast.
 
how thanks for the many replies!!!
ik ben nu nog ant twijfele tussen twee kuren:
200 daca 250 mg test e
of only teste 500
helpen julie knoop doorhakken?
 
Jij leest gewoon niet goed kartoffel en je reageert wel erg kort door de bocht. Ten 1e ik heb het niet over mijzelf, het is meer een wetenswaardigheid en ten 2e als ik het zo goed zo weten zou ik geen vragen stellen op dit forum hierover... Ik had het over een deca only op 200mg ew of een sust only op 250 mg ew dus maw een "licht" kuurtje imo.

Dan weet je gewoon niet waarover je praat bro. Bij de 1ste shot deca ligt je axis al plat. Sommigen hebben er geen last van maar veel mensen krijgen toch te kampen met depressieve gevoelens en/of libido verlies zonder testosterone.
Ik zou het risico niet willen lopen.
 
Ongelofelijk wat sommige je als 1e kuur aanbevelen.... Test E op 500 als eerste kuur ? WTF zeg.

Ik zou eerder beginnen met:
Deca op 200 ew
Test E of Sust op 250 ew
Allebei een week of 10/12
Nakuur met Nolvadex, een week of 4, 20 mg ed

Of je kunt ze allebei afzonderlijk nemen, dus eerst een licht deca only-kuurtje, en een paar maanden later een Test only kuurtje. Dan weet je hoe je op AS reageerd. Ik heb het zelf zo de 1e keer gedaan, voor mij werkte het perfect.

Maar ja, its up 2 you


Eerst zo'n grote mond opzetten en dan zeggen ''als 200mg deca niet onderdrukt''. WTF man :rolleyes:

Ik zou als eerste kuur lekker Test E op 500mg pw doen.
 
hou het lekker simpel.. gewoon test op 10wkn!
+ een goede nakuur!
 
Back
Naar boven