Fitness Seller

eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nvd7462

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2008
Berichten
9
Waardering
0
hellow everybody,
ik ben nieuw hier maar train al jare en lees al jare op de site, alle vragen die ik altijd had kon ik al vinden via de search maar nu toch bij deze vraag graag julie mening.
mijn stats:
82 kg
14%vet laten meten met huidplooimeter
1.80 meter
ik zou graag een eerste kuur beginnen , en heb al veel onderzoek gedaan
en ik heb ook gelezen dat vele aanraden om in het begin het te houden bij
test alleen. dit kan ik begrijpen, en ik zou graag als eerste kuur
ook niet te zwaar willen gaan...
andere voorstellen??
 
Laatst bewerkt:
Geen bronnen vragen kerel.
Bewerk maar vlug je post.
 
Zou het zo doen:

Week 1 t/m 10 Deca 200 MG
Week 1 t/m 12 Test E 250 MG

Gezien je stats zul je hier zeker bevrediging in kunnen vinden. Sommige zullen je aanraden om de test op 500 MG te houden. Persoonlijk vind ik dit te hoog. Heb zelf als 1e kuur, ook bovenstaande gedaan, werkte prima. 11 kilo aangekomen, uit eindelijk 7 vastgehouden.

succes ermee
 
ja ik ga het als eerste niet te hoog zetten.
en euh das wel veel aan over gehouden dan... bedankt voor de snelle reacties
 
hoi

anders doe gwoon

wk 1-10 375 mg test E

is denk ik meer als zat en daarna gwoon standaard nakuur

4 weken nolvadex 30 20 20 20
 
ik vind trouwens ook dat er erg hoog ingeschaald wordt met aas

waarom meteen 12 weken 500 mg test met dianabol voor 4 weken

375 mg test voor 10 weken en dan eens kijken hoe het gaat

iemand trouwens ervaring met 250 mg test only vraag me af wat daar de gains van kunnen zijn heeft het effekt

alvast bedankt
 
waarom 375 MG en geen 250? Zie de meerwaarde voor een 1e kuur niet

Beter test stacken met Deca
 
waarom allemaal zo moeilijk? gewoon test op 500 10 of 12 wkn
en 4 wkn nolva ..simpel en je gaat keihard:cool:
 
Kun je dat ook onderbouwen? Het is zijn eerste kuur. Wat moet hij dan als tweede wel niet nemen? 1000 MG Test?
 
Kun je dat ook onderbouwen? Het is zijn eerste kuur. Wat moet hij dan als tweede wel niet nemen? 1000 MG Test?

vanaf 375/500 begint de magic gewoon.

daaronder zal het gewoon minder gaan maar wel kans op sides.

en nee tuurlijk niet de volgende kuur op 1000mg.

zal niet te best wezen als dat wel zo was
 
Ongelofelijk wat sommige je als 1e kuur aanbevelen.... Test E op 500 als eerste kuur ? WTF zeg.

Ik zou eerder beginnen met:
Deca op 200 ew
Test E of Sust op 250 ew
Allebei een week of 10/12
Nakuur met Nolvadex, een week of 4, 20 mg ed

Of je kunt ze allebei afzonderlijk nemen, dus eerst een licht deca only-kuurtje, en een paar maanden later een Test only kuurtje. Dan weet je hoe je op AS reageerd. Ik heb het zelf zo de 1e keer gedaan, voor mij werkte het perfect.

Maar ja, its up 2 you
 
Ongelofelijk wat sommige je als 1e kuur aanbevelen.... Test E op 500 als eerste kuur ? WTF zeg.

Ik zou eerder beginnen met:
Deca op 200 ew
Test E of Sust op 250 ew
Allebei een week of 10/12
Nakuur met Nolvadex, een week of 4, 20 mg ed

Of je kunt ze allebei afzonderlijk nemen, dus eerst een licht deca only-kuurtje, en een paar maanden later een Test only kuurtje. Dan weet je hoe je op AS reageerd. Ik heb het zelf zo de 1e keer gedaan, voor mij werkte het perfect.

Maar ja, its up 2 you

meh ik had krieltje eigenlijk beloofd om me mond te houden maar kan het echt niet laten sorry kriel.

op zijn gewicht en vet% is het zeker aan te raden 500 mg test e elke week of zelfs om de 5 dagen, deca in de eerste kuur kan je nemen maar vergeet niet een test only de kg die je gewonnen heb is makkelijker vast te houden na een kuur als dat je die met deca stackd.

en als 2e kuur 1000 mg te nemen is natuurlijk onzin dan kan je altijd alsnog naar de deca gaan en dan 500 test en 400 deca nemen, in de 2e kuur zou je pas deca kunnen gebruiken
 
sluit me volledig bij Lil priest aan.

Tis meestal bij nw jongens dat 500mg afschrikt,maar een halve gram in de week is niet zo veel.Ik heb jongens op 250 mg lopen,die echt niet lekker gaan,500mg is veel beter imo.
 
als je dan enkel Test E op 500 per week neemt, heb je dan nakuur nodig?
zou dit als eerste kuur ook willen nemen
 
Even een wetenswaardigheid, als je bijv. 10 wkn kuurt met deca only op 200mg ew, je hebt verder totaal geen last van sides, is een nakuur met bijv. nolvadex dan echt noodzakelijk ?
 
Deca only is niet goed voor je leuter m8
 
Even een wetenswaardigheid, als je bijv. 10 wkn kuurt met deca only op 200mg ew, je hebt verder totaal geen last van sides, is een nakuur met bijv. nolvadex dan echt noodzakelijk ?

Zal je ff wakker schudden,
Deca is een van de middelen die het meest en langst onderdrukt.Mocht je de onweerstaanbare drang hebben om dat only te pakken,zou ik zeer zeker een nakuur doen
 
deca ,stromba 6weken kort maar krachtig
 
Back
Naar boven