XXL Nutrition

Eerste kuur (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat zijn je verwachtingen van een 250mg Test E E5D .

4-5 kilo blijvende spiermassa. Toename in kracht. Verlies van 4-5% vet.

Door de wat lagere dosering en kortere duur (8 weken) verwacht ik tijdens de kuur minder bloating en na de kuur een sneller herstel dan bij 10 weken 500 mg.
 
het is erg laag gedoseerd. Je reageert nooit zo goed meer als op je eerste kuur;)

Mja ik vind dat wel meevallen en denk dat hij nu, juist door zijn lage tolerantie voor A.S., met minder nog leuk kan groeien. Ik denk niet dat het veel zou uitmaken als hij 250mg E5D zet of 500mg per week.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

4-5 kilo blijvende spiermassa. Toename in kracht. Verlies van 4-5% vet.

Door de wat lagere dosering en kortere duur (8 weken) verwacht ik tijdens de kuur minder bloating en na de kuur een sneller herstel dan bij 10 weken 500 mg.

Ik denk niet dat je 5kilo VVM en ook nog -5% vet gaat bereiken. Je kan beter hard gaan cutten en dan de kuur er in als je weer gaat bulken (slaat ie ook harder aan).
 
Ik snap echt niet waarom iedereen hier zo blijft hameren op die 500mg 'omdat je eerste kuur de beste is'.

Kan je evengoed een gram test met 1 cap aro eod of iets dergelijks gaan aanraden. Sides zullen ook niet te uitgesproken zijn en dan kan je nóg meer gainen.

Zat mensen die goed gaan op 375 test E ew.
 
Het is een hype freddy :)
 
Zijn er ook mensen met (eigen) ervaring met test-e only als eerste kuur in een lagere dosering dan 500 mg?

Ik ben blij met alle reacties, maar vind het echt lastig onderscheid te maken tussen mensen die heel stellig beweren dat minder dan 500 te weinig is (die daarbij alleen anderen napraten) en mensen die hetzelfde beweren maar het daadwerkelijk ervaren hebben.
 
Bij een kuur hoort ook een goed voedings en trainingschema.

250mg test e e5d is goed te doen, zal er wel 10 -12 weken van maken ipv 8.

dus mocht je er voor gaan, adviseer ik je een compleet voorstel aan te maken met alle 3 de aspecten.
 
Back
Naar boven