XXL Nutrition

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

test only 12 weekjes

4 weekjes nolva 20mg ed
 
Kleine aanvullende vraag: bij een kuur van 12 weken test-e is dan hcg ook nodig, zo ja dan zou hij dit ook moeten weten voor zijn kuur.
Zelf heb ik geen ervaring met kuren,maar wel veel gelezen op dit forum.
 
nee, toch niet;

maar het is wel een *relatief* veilig medicijn. het is ontwikkeld voor borstkanker - en die vrouwen krijgen 5 jaar lang nolva.

het probleem is dat sommigen nolva hoger willen zetten dan 20mg/dag, das niet zo best.

beter 4 weken nolva en goed herstellen dan een te korte pct en langere tijd sukkelen.

ik heb zelf wel al meer dan 4 weken nolva gedaan, en ik ken jongens die al maanden en maanden nolva krijgen (onder toezicht). nolva is gewoon het beste middel opbrengst/sides voor je eigen hormoonsysteem te herlanceren na de kuur.

enn voor de THREADSTARTER, nog eens: begin met test alleen, test e of sustanon. das wat wij aanraden.
als je met alle geweld er iets bij wil, wat wij afraden, denk dan over low dose deca, das het minst schadelijk voor je systeem of, tweede keus, low dose anavar of winstrol voor 4 weken.

maar dus beter test alleen. geloof me nou maar: je gaat daar al fantastische gains van hebben.

gr
:thumbup: !!
 
Welke site zouden jullie aanraden voor een bestelling?
anabolen.net, anabolenkuurtje.com, anabolen-bestellen of anabolenreus? Ik wil natuurlijk wel graag echt goed spul in huis halen zoals je begrijpt.
 
Welke site zouden jullie aanraden voor een bestelling?
anabolen.net, anabolenkuurtje.com, anabolen-bestellen of anabolenreus? Ik wil natuurlijk wel graag echt goed spul in huis halen zoals je begrijpt.
edit
 
Laatst bewerkt:
nee, toch niet;

maar het is wel een *relatief* veilig medicijn. het is ontwikkeld voor borstkanker - en die vrouwen krijgen 5 jaar lang nolva.

het probleem is dat sommigen nolva hoger willen zetten dan 20mg/dag, das niet zo best.

beter 4 weken nolva en goed herstellen dan een te korte pct en langere tijd sukkelen.

ik heb zelf wel al meer dan 4 weken nolva gedaan, en ik ken jongens die al maanden en maanden nolva krijgen (onder toezicht). nolva is gewoon het beste middel opbrengst/sides voor je eigen hormoonsysteem te herlanceren na de kuur.

enn voor de THREADSTARTER, nog eens: begin met test alleen, test e of sustanon. das wat wij aanraden.
als je met alle geweld er iets bij wil, wat wij afraden, denk dan over low dose deca, das het minst schadelijk voor je systeem of, tweede keus, low dose anavar of winstrol voor 4 weken.

maar dus beter test alleen. geloof me nou maar: je gaat daar al fantastische gains van hebben.

gr

Ik had nooit verwacht dat ik nog eens een communist hartelijk zou bedanken, maar bij deze: bedankt!

De rest uiteraard ook bedankt voor jullie advies; het is me duidelijk nu:

Test-e / Sustanon 8 of 10 weken
nolva 20mg 4 weken

Nu nog een overduidelijke uitleg van het injecteren vinden om horrorverhalen te voorkomen ;)
 
Kan ook altijd nog frontloaden als je geen kickstart wil gebruiken!
 
Kleine aanvullende vraag: bij een kuur van 12 weken test-e is dan hcg ook nodig, zo ja dan zou hij dit ook moeten weten voor zijn kuur.
Zelf heb ik geen ervaring met kuren,maar wel veel gelezen op dit forum.

Zou iemand hierop kunnen reageren? Alvast bedankt.
 
Zou iemand hierop kunnen reageren? Alvast bedankt.

deze discussie is zo ous als het board: ofwel vanaf week 3 , 2 x 250iu hCG zetten,

ofwel, na de kuur 4 x 1250iu zette - de oldskoolers deden vroeger 4 x 5000iu na de kuur...

TS moet idd wel proberen een beetje hCG te scoren.

persoonlijk doe ik 2 x 250iu of iets meer tijdesn een kuur vanaf week 3.
maar er zijn evenveel argumenten om dat net niet te doen en gewoon op het eind van de kuur een paar felle dosissen te geven, net voor de nolva.

in alle geval, 2 vialtjes hCG lijkt me geen overbodige luxe als je gaat kuren. zorg ervoor dat je ineens bac water erbij krijgt ook, das het makkelijkst

gr
 
Feed me sluts? :roflol:


On topic, iedereen heeft ander protocol met hcg.
Je kan niet zeggen: deze is goed & rest fout
 
mischien best een domme vraag maar zou iemand mij kunnen vertellen wat de kleinste orale kuur is? geen afkortingen aub ivm google :)

(ik post t maar ef hier in plaats van een nieuw onderwerp starten voor maar 1 vraagje)
 
mischien best een domme vraag maar zou iemand mij kunnen vertellen wat de kleinste orale kuur is? geen afkortingen aub ivm google :)

(ik post t maar ef hier in plaats van een nieuw onderwerp starten voor maar 1 vraagje)
winstrol(stanozolol) , 6 weken op 50 mg elke dag. je kan eventueel nakuren met nolva 2 weken op 20 mg elke dag maar of nakuur nodig is bij oral zijn meningen over verdeeld. je kan natuurlijk minder dan 6 doen maar niet meer dan 6 weken omdat slecht is voor je lever.
 
Beetje lees en zoekwerk kan geen kwaad hoor.
 
:roflol:
Welke site zouden jullie aanraden voor een bestelling?
anabolen.net, anabolenkuurtje.com, anabolen-bestellen of anabolenreus? Ik wil natuurlijk wel graag echt goed spul in huis halen zoals je begrijpt.
 
winstrol(stanozolol) , 6 weken op 50 mg elke dag. je kan eventueel nakuren met nolva 2 weken op 20 mg elke dag maar of nakuur nodig is bij oral zijn meningen over verdeeld. je kan natuurlijk minder dan 6 doen maar niet meer dan 6 weken omdat slecht is voor je lever.

Volgens mij is Anavar nog net een tikje lichter als winstrol?
 
Volgens mij is Anavar nog net een tikje lichter als winstrol?
ja volgens mij wel, maar is ook erg duur en kan je beter winny halen. Sides zijn echt niet/nauwelijks aanwzig met winny
 
bedankt voor de snelle reacties mensen ik zal snel een nieuw onderwerp posten om verder hierop in te gaan
 
Als je last krijgt gedurende de kuur van Bitch Tits, is het dan wenselijk om dan al met Nolvadex te gaan beginnen?
 
Nog 1 vraag voordat ik begin: hoe lang na de kuur zit test-e + nolva + HCG nog in mijn bloed te vinden zijn?
 
Back
Naar boven