Fitness Seller

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor alle reacties!

Sowieso wacht ik nog een tijdje af, leek mij ook het beste. Verder ga ik nog wel wat artikelen over AAS lezen

@baksteen123: ben inderdaad nog goed aan het gainen! Ga ook pas met een kuur beginnen als ik hoger zit.

Thanks,

Ziggyzo

Je hebt dezelfde stats als ik, sta enkel iets zwaarder met 75kg, 172cm.

Ben zelf ook van plan binnen half jaar eerste kuur te doen als ik 20 wordt.

Heb al heel wat uren erin gestoken voor de beste eerste kuur te zoeken,

meningen verschillen, maar test only komt het meeste voor.

Je kan later nog altijd andere dingen bij stacken klinkt het, dus kijk hoe je daar op reageert.
 
Jaa, maar je bent wel een aantal cm kleiner dan ik.

Ja, ik wil de eerste keer tabs en geen spuit.

Laat me weten als je gaat beginnen, ben ik wel benieuwd naar!

Kun je nu niet meer gainen?
 
Te jong wacht tot je 21e
 
Leeftyd is jouw ding..
Als jy keihard van god los wilt in de sportschool.. Hard trainen, goed eten en je rust kan nemem, dan zie ik niet waarom je deze winter, met een goede voorbereiding niet paar weken kan gaan kenninsmaken met een (relatief onschuldig) winstrol only kuur.
Licht, weinig sides en zo weer uit t systeem.
Je hebt al een paar goede jaren getraind, t is aan u of u vind dat u er klaar voor bent...
Dan kan je een 1,5 jr later in de winter toe werken naar wellicht een wat complexer kuurtje... En daar de zomer erna na toe trainen om toffe tommy op t strand te zyn...

Aas, is geen wondermiddel zonder goede voeding, en rust...
En training daar gelaten...

Up to u..
 
ik vind het top man, eindelijk iemand die zich echt in de stof heeft verdiept en nogeens een goed voedingsschema heeft ook.
ga zo door,blijf nog ff naturel doorbulken, met goede voeding kan je nog een hoop gainen.


ik ga je ff na-apen :D
 
Back
Naar boven