Fitness Seller

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flexatron

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
601
Waardering
33
Lengte
1m76
Massa
91kg
Train circa 5 jaar, 22 jaar en 92 kg, nu wil ik een eerste kuurtje gaan doen, dit is het idee:

8 weken: 5e dag injecteren 2ml (= 500mg testosteron)

Nakuur (start: 2 weken na laatste injectie)
Week 1 & 2: 40mg nolvadex per dag
Week 3 & 4: 20mg nolvadex per dag

Of raden jullie in een eerste kuur wellicht 1 ml (250 mg) testosteron aan per injictie? Ben bnieuwd naar jullie ervaringen!
 
Laatst bewerkt:
Doe het zo ;

1-10 Test e 500 mg (injecteer 1x per week).
Nakuur gewoon 4 weken 20 mg (is voldoende 20mg).

Je bent al wat zwaarder ik zou gewoon voor 500 mg gaan.
1x per week injecteren is goed hoor ik merk geen verschil.
btw goede stats om te kuren.
 
Doe het zo ;

1-10 Test e 500 mg (injecteer 1x per week).
Nakuur gewoon 4 weken 20 mg (is voldoende 20mg).

Je bent al wat zwaarder ik zou gewoon voor 500 mg gaan.
1x per week injecteren is goed hoor ik merk geen verschil.
btw goede stats om te kuren.

+1 500 is prima
 
Misschien lekker om winny als kickstart erbij te pakken, hoeft niet maar is wel lekker
 
Pffff!! een doordachte, goede eerste kuur, met goede basis!
't kan nog wel dus :D

@TS, idd gewoon e7d prikken op 500mg voor 10wkn.
Goede eerste kuur!

Suc6!
 
Thanks voor de feedback, ik ben van plan 7 jan te starten, en dit tot half april oid door te zetten, inclusief die nakuur. Is het na die nakuur verstandig om direct te gaan cutten? Zomer komt er dan immers al weer aan :)
 
Thanks voor de feedback, ik ben van plan 7 jan te starten, en dit tot half april oid door te zetten, inclusief die nakuur. Is het na die nakuur verstandig om direct te gaan cutten? Zomer komt er dan immers al weer aan :)

Nee dat is niet verstandig, de weken/paar maanden na de nakuur zijn belangrijk ivm het vasthouden van je gewonnen massa. Nakuur is dan voorbij en je lichaam moet het zelf doen. Als je dan direct ga cutten zul je je gewonnen massa weer snel inleveren.
 
Nee dat is niet verstandig, de weken/paar maanden na de nakuur zijn belangrijk ivm het vasthouden van je gewonnen massa. Nakuur is dan voorbij en je lichaam moet het zelf doen. Als je dan direct ga cutten zul je je gewonnen massa weer snel inleveren.

Oke, dan twijfel ik of of ik de kuur nog voor de zomervakantie pak of erna. Cutten voor de zomervakantie zit er dan immers niet meer in als ik begin volgend jaar start met testo. Met bovenstaande kuur is een het pakken van 6-8 kg haalbaar doel lijkt me (mits voeding in orde is)?
 
Wat is je vetpercentage nu?
 
Neem gewoon nu een cutkuurtje. Of binnen 1-2 maanden een cutkuurtje.
Je eerste kuurtje een cutkuutje kan je droger komen en kilos pakken.
 
Ik ga denk toch maar starten met een ''basis'' kuurtje bestaande uit 500 mg/ml test E. Neem dit elke 6e dag ongeveer, oftwel: maandag prikken -> zaterdag prikken. Wil dit circa 8 weken doen, 2 maanden lijkt me goed om mee te beginnen. Mocht het "te veel" zijn, dan zou ik het toch gewoon omkunnen gooien met 500 mg/ml EW? Na die kuur gewoon die nakuur, zoals hierboven beschreven met Nolvadex.

@Colossalx,

Je zegt dat 20mg voldoende is in die nakuur, ik heb van iemand in gym dit advies gekregen vandaar. Is een overschot schadelijk, of heeft dit geen sides?

Na de kuur wil ik gewoon starten met glutamine, en start tijdens het kuren met het laden van creatine, alles ter behoud van t spier in de weken na de kuur ;) Nog tips mensen?
 
Het is zo dat op 20mg je recepteren bij een man voldoende ''vol'' zitten.
40mg is effectiever maar niet zo heel veel.

Voor van een anabolenkuurtje als dit is 20mg genoeg en herstel je relatief snel.
Op 40mg heb je meer sides en vergeet niet dat het een medicijn tegen borstkanker voor vrouwen is.
 
Ja zeker waar, moet ik dan maar doen denk.

Ik heb echter het bovenstaande al wel besteld. Ik kan die rotzooi gewoon bewaren neem ik aan, voor de tweede ?;) En ben bij die bestelling ook uitgegaan van elke 5e dag 8 weken langs zoals ik zei (24x1ml), maar moet dit misschien maar omgooien naar gewoon eens per week zoals vele zeggen. En dan inplaatsvan 8 naar 10 weken, houd dan wel 4ml over, is dit lang houdbaar dat je weet? Thanks!
 
Staat allemaal op de verpakking hoelang het houdbaar is maar het blijft wel lang houdbaar hoor.
Ik zou inderdaad gewoon 1 injectie p/w zetten. Verschil in gains is niets.
Die overige 4 ampullen kan je gewoon bewaren voor de volgende keer.
 
Waar is er "makkerlijk" aan geschikte naalden te komen voor zowel hetopzuigen uit ampules als het injecteren?
 
Ik doe nu dezelfde kuur (500mg EW) en zit in eind week 4. Tot nu toe heb ik niets gevoeld of gemerkt en waarschijnlijk zal het ook zo blijven want me maat doet dezelfde kuur alleen met winny erbij en hij merkt ook helemaal niets van de test alleen van winny. Ook alleen vocht aangekomen. Ik zou zeker winny erbij nemen aangezien je op 16% zit. De winny zou ik dan de laatste 4 weken van je kuur doen om wat harder uit de kuur te komen. Als je voeding goed zit kun je misschien wat dalen in je bf. Check anders mijn log en die van Chiquito. Bij nader inzien had ik beter met winstrol only moeten beginnen aangezien de meeste daar meer resultaat van krijgen.

Ik zou dit doen als ik jou was:
Wk 1-10 test 500mg
Wk 8-12 winny 40/50mg ED
Wk 13-16 nolvadex 20mg ED
 
Ja, zou kunnen, maar heb nu alleen test bestelt, en wil begin voglend jaar beginnen. Het is ook mijn eerste kuur, dus wil eigenlijk gewoon eerst is kijken wat voor invloed steroiden op mij hebben. Ik zit trouwens op gemiddeld op 750 mg/ml PW, zet hem elke 5e dag 500 mg/ml.
 
Ja, zou kunnen, maar heb nu alleen test bestelt, en wil begin voglend jaar beginnen. Het is ook mijn eerste kuur, dus wil eigenlijk gewoon eerst is kijken wat voor invloed steroiden op mij hebben. Ik zit trouwens op gemiddeld op 750 mg/ml PW, zet hem elke 5e dag 500 mg/ml.

Is ook mijn 1e kuur. Waarom 750mg per week?
 
Back
Naar boven