MuscleMeat

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ENERGY

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2002
Berichten
448
Waardering
64
Wat kun je het beste gebruiken voor je eerste kuur ?
Bij mijn sportschool werd D-boll met Deca aangeraden...
Is dit een goede beginners kuur of raden jullie mij iets anders aan ?
En hoeveel zou ik dan per dag/week moeten nemen ?
 
DBol is afaik erg krachtig spul, zeker om mee te beginnen.

Ik zit nu in de 3e week van m'n 1e kuur bestaande uit primo en deca.

Bevalt me goed.. :)
 
Dbol is niet bevordelijk voor de lever, dat is een ding dat zeker is..
 
Originally posted by soulreaver
Dbol is niet bevordelijk voor de lever, dat is een ding dat zeker is..
Jaaaaaaaaa daar gaan we weer gelijk dat gezeik met die lever, wat denk je van al die andere middelen, dat je daar gezond van wordt.
Als je het gewoon bij een milligrammetje of 30 houd valt het heus allemaal wel mee.
 
Originally posted by Marcel36

Jaaaaaaaaa daar gaan we weer gelijk dat gezeik met die lever, wat denk je van al die andere middelen, dat je daar gezond van wordt.
Als je het gewoon bij een milligrammetje of 30 houd valt het heus allemaal wel mee.
Ja en dan is het ook minder effectief, terwijl het nog steeds belastend is.

Zo'n beetje alles als gezeik afdoen, misschien sta je er ooit nog eens bij stil dat de lever een zeer vitaal orgaan is, je hebt er maar 1 en donors staan niet voor de deur.
Beetje minder licht erover gaan zou dus niet mis staan.
En voor jou informatie: ja van testosteron op zich wordt een man gezonder.
 
Originally posted by ENERGY
Wat kun je het beste gebruiken voor je eerste kuur ?
Bij mijn sportschool werd D-boll met Deca aangeraden...
Is dit een goede beginners kuur of raden jullie mij iets anders aan ?
En hoeveel zou ik dan per dag/week moeten nemen ?
Goed...tja het werkt redelijk maar ik zou er nooit mee beginnen, liever test only ofzo.
 
Je lever is het enigste orgaan wat zichzelf kan herstellen. als je tijdens een kuur 30 % van je lever beschadigt dan kan je als je voldoende rust houd tot je volgende kuur deze schade volledig herstellen. Je zou zelfs de helft eraf kunnen halen bij een operatie en dit groeit weer aan.
 
Als je lever beperkt beschadigd is dan kan deze herstellen, maar als het te ernstig is niet meer.
En trouwens zeker niet het enige orgaan dat zichzelf kan herstellen, anders zouden we niet lang leven.
Maar wat ik schandalig vind is dat hier nog altijd voor newbies eerste kuur dbol word aangeraden en verdedigd. Men zou nu toch onderhand al beter moeten weten.
TEST is de basis van elke kuur!!!
 
welk orgaan kan zich zelf nog meer herstellen???

Als ik van mijn maag een stuk wegsnij groeit dat echt niet meer aan hoor. Alleen je huid kan zichzelf herstellen.
 
Je huid IS een orgaan. Elk weefsel kan zich herstellen, maar de wonde/weefselschade moet wel herstelbaar zijn.
Van die maag: onzin, men kan 90% van de maag wegsnijden en die kan zichzelf terug oprekken en probleemloos functioneren. Men kan zelfs zelf een maag maken uit kleine restanten in geval van kanker.
Snij 90% van je lever en bent binnen de 24 uur dood.

Treatment for stomach cancer consists of surgical removal of the tumour plus partial or total removal of the stomach, chemotherapy both before and after surgery, removal of glands to which the cancer may have spread and sometimes removal of the spleen.

Chest x-rays, liver function tests, ultrasound examination of the abdomen and CT scanning will help to determine any evidence of possible spread to liver, lungs and abdomen before surgical removal of the cancer is considered.

Early diagnosis is vital. If cancer of the stomach is diagnosed and treated early enough the survival rate for these patients is said to be about 90%.
Because all hepatocytes can perform the necessary hepatic functions and all have an equal ability to replicate, the liver can undergo compensatory growth and restore its size. Liver regeneration plays an important role after surgical removal of a portion of liver (partial hepatectomy) and after injuries that destroy portions of the liver, such as viral, toxic, or ischemic damage. However, excessive damage can reach a "point of no return," and normal tissue will be replaced with scar tissue. The liver's ability to regenerate is also compromised by pre-existing or repeated liver damage or disease.
 
Groot verschil tussen oprekken en herstellen.
 
Waarom Test als basis, ik zou voor een beginner juist met een middel beginnen als primo of deca. Heb ik het begin ook gedaan en zeer goede vorderingen gemaakt. Test is iets voor later als je een paar kuurtjes achter de rug hebt. Tenminste zo zie ik het! Maar de meningen verschillen
 
Beschadigd hart kan zichzelf herstellen
Onderzoekers hebben nu ontdekt dat het menselijke hart zichzelf kan herstellen. Lange tijd is aangenomen dat de schade die ontstaat door een hartaanval of andere aandoening niet omkeerbaar is en dat het hart zichzelf niet kan regenereren, zoals andere organen dat wel kunnen. Die stelling blijkt niet op te gaan. Nieuw onderzoek liet zien dat de cellen van de hersenspieren zichzelf kunnen vermenigvuldigen na een hartaanval. Bij patiënten die een harttransplantatie hebben ondergaan reizen primitieve cellen van de patiënt naar het nieuwe hart om daar nieuw weefsel te vormen. Er zijn nu sterke aanwijzingen dat het hart stamcellen bezit die in de toekomst gebruikt kunnen worden om het hart zichzelf te laten herstellen, aldus onderzoeker Anversa.
(The Associated Press, New England Journal of Medicine 01-2002)

Zal ik doorgaan? Er is genoeg over te vinden hoor.
 
Originally posted by daan1976
Waarom Test als basis, ik zou voor een beginner juist met een middel beginnen als primo of deca. Heb ik het begin ook gedaan en zeer goede vorderingen gemaakt. Test is iets voor later als je een paar kuurtjes achter de rug hebt. Tenminste zo zie ik het! Maar de meningen verschillen
Omdat test het belangrijkste androgeen in het mannelijk lichaam is.
Al die populaire zwakke hormonen zoals primo en deca zijn 1. slecht om massa mee te winnen (en wat wil je in je eerste kuur? Toch massa of niet?) en 2. niet goed voor je libido. ach kan nog wel ff doorgaan...
 
Nou ik kan mij herinneren van mijn eerste kuur deca primo dat ik in 8 weken tijd acht kilo gewonnen had en van deca word ik zo geil als een beer. Kan er niks aan doen
 
Tijdens je kuur zal je altijd wat geiler worden...maar na enige tijd zal het een omgekeerd effect hebben, daarbij is primo een dht middel, wat de werking van deca beïnvloed, dus dan heb je ook minder neveneffecten als verminderd libido.
En met test had je 12 kilo over gehad, zonder te stacken en was gezonder geweest ook. Maar goed, jij had tenminste het verstand van 2 injects te nemen.
 
Kijk admin, begint zo weer een beetje op mijn thread over "napraters" te lijken.
Ik bedoel dus dat je een newbe niet gelijk zand in de ogen moet strooien over die leverschade bij D-bol gebruik!!

Zo wek je de ilussie dat de andere AAS milde middelen zijn, er wordt telkens alleen maar over die leverschade bij D-bol gepraat omdat D-bol onder beginnende gebruikers nou eenmaal populair is, en die newbe's zeggen weer precies hetzelfde (napraten!!) en krijg je dat sneeuwbaleffect. Dus begrijp me goed dat ik niet wil zeggen dat dianabol goed voor je lever is ofzo!!!
 
Nee ik begrijp je standpunt volkomen. Maar ik spreek ook uit ervaring en de meeste mensen zien test wel als het 'gevaarlijke spul' terwijl de risico's eigenlijk veel minder erg zijn dan die zogezegde zachte dingen.
Zo ziet men anavar vaak als beginners spul, terwijl het net als dbol mg voor mg erg sterk is.
 
Maar is snap wel dat veel mensen het eng vinden om zo'n naald in hun reet te stoppen had ik ook in het begin ben zelfs een keer nok gegaan. Ik denk dat als je gaat beginnen met kuren je gewoon veel researsch moet doen en iemand zoeken die er veel van afweet zodat je een beetje vertrouwen krijgt. En niet voor een oraal middel kiest maar voor een injectable!
 
probleem is gewoon dat veel mensen bang zijn om te spuiten.
Spuiten is ALTIJD beter als orale middelen maar aan de andere kant ben ik het ook wel een beetje eens met Diver.
Leef je verder gezond [geen drank/drugs ed] kan je lever best een stevige kuur orale middelen hebben.
alleen moet je hierna wel een lange rustpauze nemen en niet binnen 2 maanden de volgende kuur ingaan.
 
Back
Naar boven