MuscleMeat

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin
Nee ik begrijp je standpunt volkomen. Maar ik spreek ook uit ervaring en de meeste mensen zien test wel als het 'gevaarlijke spul' terwijl de risico's eigenlijk veel minder erg zijn dan die zogezegde zachte dingen.
Zo ziet men anavar vaak als beginners spul, terwijl het net als dbol mg voor mg erg sterk is.

Raad eens wat...Admin


Ik ben het volkomen met je eens!!:eek:
 
Tja .... orals - injects - lever - Test - Deca - dit beter dat slechter ... tuurlijk.

Alles is al tig keer besproken en sorry ben het eens met de stelling dat injects minder schadelijk zijn dan orals, maar iedereen aan de TEST :rolleyes: ??? ??? (reply zou kunnen zijn 'was het maar waar').

Zal heus geen orals aanraden maar de stelling TEST FOREVER druipt een beetje overal af.
Die leverschade is sterk overtrokken (BC heeft dat ooit ook nog ergens gepost, dus ik praat hem effe na :D).

.... Waarom Test als basis, ik zou voor een beginner juist met een middel beginnen als primo of deca. Heb ik het begin ook gedaan en zeer goede vorderingen gemaakt. Test is iets voor later als je een paar kuurtjes achter de rug hebt. Tenminste zo zie ik het! Maar de meningen verschillen ....

Dat bedoel ik .... daar kan jij heel tevreden mee zijn en DAT is wat telt !!!

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
Tja .... orals - injects - lever - Test - Deca - dit beter dat slechter ... tuurlijk.

Alles is al tig keer besproken en sorry ben het eens met de stelling dat injects minder schadelijk zijn dan orals, maar iedereen aan de TEST :rolleyes: ??? ??? (reply zou kunnen zijn 'was het maar waar').
Zoiets ja.

Zal heus geen orals aanraden maar de stelling TEST FOREVER druipt een beetje overal af.
Die leverschade is sterk overtrokken (BC heeft dat ooit ook nog ergens gepost, dus ik praat hem effe na :D).
Leuk, kan je dan in het vervolg ook eens alles napraten aub?

De hepatoxiciteit van oral steroiden is inderdaad sterk overdreven. Om positief te zijn van leverschade moeten CGT, GOT en aminotransferase waarden hoger zijn. Je kunt ze waarschijnlijk in hogere dosissen en langer gebruiken dan aangenomen wordt en dit perfect veilig, dit is al vele malen aangetoond.

Maar wat T zegt hier is juist : Ze zijn niet nodig en je brengt er een risico bij dat je niet nodig hebt. Tenzij je driewekelijks naar de dokter gaat om bloed te laten trekken om CGT en GOT waarden te laten bepalen doe je jezelf een lol om ze niet te gebruiken. Je kunt veel beter laden (zoals T voorstelt) of kortwerkende steroiden op waterbasis zoals testosus gebruiken.

Verder is Big Cat ongeveer de grootste TEST voorstander die er rondloopt dus vreemd om dan zo iemand te quoten denk ik dan.

Dat bedoel ik .... daar kan jij heel tevreden mee zijn en DAT is wat telt !!!
Ik ben toch meer tevreden met een gezonder lichaam en 4 kilo meer aan me lijf maar ja dat ben ik dan he.
 
Originally posted by admin
.... Leuk, kan je dan in het vervolg ook eens alles napraten aub? ....

:D Nee sorry daar begin ik niet aan dan zijn we te eensgezind.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Marcel36


Raad eens wat...Admin


Ik ben het volkomen met je eens!!:eek:
Toch iemand....
 
Volgens mij hangt alles af van het gestelde doel. Hoeveel kilo wil je bijkomen in 1 kuur. Als het er niet te veel zijn zou ik deca nemen als je meer wil winnen in 1 keer zou ik deca en sus nemen
 
sus? kies bij lagere dosis liever voor enthaat of een andere stabiele test.

Blijf erbij dat een combi inject oral goed kan werken. Test heeft het voordeel dat het lichaam eigen is en deca niet.
 
Je gaat toch het middel gebruiken dat het best aansluit op de doelstellingen die je in gedachte hebt. En dat hoeft in mijn optiek niet perse het een of het ander te zijn. Zodoende vind ik persoonlijk dat er niet 1 standaard middel is.
 
Back
Naar boven