GTO
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 13%
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, heb al veel gelezen maar eigenlijk nooit een account gemaakt, totdat ik met een vraag kwam.
Ik train nu ongeveer 2 jaar, in het begin 4-5 keer in de week en de laatste tijd 3-4 keer per week. Ik train met een schema, 1 avond borst en biceps, 1 avond benen en schouders en 1 avond triceps en rug.
Het eerste jaar zag ik veel verandering mbt spiergroei, alleen de laatste tijd vind het voor geen meter meer groeien, ook blijf ik alsmaar op dezelfde massa, namelijk 65 kg. Ik zou graag wat meer groeien kwa spieren, vooral nu in de wintermaanden zodat ik als de zomer weer begint leuke reacties zou kunnen krijgen.
Nou lees ik veel over kuurtjes en ik zou dit ook graag eens proberen, bijvoorbeeld een winstrol kuur, mijn eerste vraag is dan ook: is dit slim om te doen en zal ik hier iets aan hebben met mijn massa?
Hebben jullie eventueel andere tips (of andere kuren) voor me als het echt af te raden is om een een kuur te doen? Ik neem nu wel altijd na het trainen een eiwit shake.
Ik hoef niet perse binnen 6 weken een of andere kast te worden waar de spieren van uitpuilen, ik zou het beter vinden als het wat meer tijd in beslag neemt, maar dat het wel mooi groeit, zodat het niet zo opvalt dat ik iets gebruik.
Mischien een lang verhaal voor iemand die er eigenlijk niks vanaf weet, maar ik zie graag informatie tegemoed! bedankt alvast
ps mijn vetpercentage wat ik bij mijn profiel heb staan zou iets af kunnen wijken, als het nodig is zal ik dat nog een keer opnieuw meten.
Veel nuttige threads heb je niet gelezen. Zeker alleen supplementen reviews ?
Lees je in over voeding en vergeet de1e 20kg anabolica.