AndroidHealthClinic

eerste kuur :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

konijn1984

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 okt 2003
Berichten
283
Waardering
0
hoi

Ik ben de laatste weken research aan het doen voor mijn eerste kuur die vanaf september gaat plaatsvinden.

Ik zat te denken aan een combinatie van deca/winstrol depot/dbol

week 1/6 300mg deca
week 1/6 20mg dboll
week 3/6 50 mg win

nakuren met nolva en clomid alleen in welke week moeten die starten en ik heb in mijn puber tijd gevoelige tepels gehad dus moet zeker een vooraadje nolva in me pocket houden?

graag wat reacties.

alvast bedankt :)
 
konijn1984 zei:
hoi

Ik ben de laatste weken research aan het doen voor mijn eerste kuur die vanaf september gaat plaatsvinden.

Ik zat te denken aan een combinatie van deca/winstrol depot/dbol

week 1/6 300mg deca
week 1/6 20mg dboll
week 3/6 50 mg win

nakuren met nolva en clomid alleen in welke week moeten die starten en ik heb in mijn puber tijd gevoelige tepels gehad dus moet zeker een vooraadje nolva in me pocket houden?

graag wat reacties.

alvast bedankt :)

Ik zou de kuur als volgt nemen:

wk 1-10 200mg deca
wk 1- 6 25mg dbol
wk 14 starten met je nakuur.
winny zou ik er nu ff uit laten en bewaren voor je volgende kuur.

Iedereen heeft in zijn pubertijd gevoelige tepels gehad dus dat is geen aanleiding tot gyno, maak je geen zorgen.

Succes!
 
Ik had ook deze kuur nog opgesteld.

week 1/7 deca 200 mg
week 1/7 testo enthenaat 250 mg
week 1/7 dboll 20 mg
week 6/9 winny depot 50 mg

vanaf week 10 nakuur?

Ik had winny in gedachten om het vocht een beetje tegen te gaan vandaar.

Doel van mijn kuur is gewoon goede massa pakken zodat ik in de loop van volgend jaar de 100 kilo grens haal was nu voor cutten kleine 96 kilo met 1,83m.

ben nu 91 kilo en ga over 3 weken eerst 12 dagen op vakantie en dan 6 weken later begin ik (eerst ff revalideren van vakantie :) )
is dit teveel voor een eerste kuur?
 
Laatst bewerkt:
konijn1984 zei:
Ik had ook deze kuur nog opgesteld.

week 1/7 deca 200 mg
week 1/7 testo enthenaat 250 mg
week 1/7 dboll 20 mg
week 6/9 winny depot 50 mg

vanaf week 10 nakuur?

test langer nemen als 7 weken
ik zou:
1-10 deca 200mg
1-10 test 300mg
1-3 dboll 30mg

13-15 nakuur
 
Hoeveelheden van de individuele stoffen zijn netjes gekozen. Maar winny zou ik er in deze uit laten. Tegen vocht zal het nauwelijks iets gaan doen omdat je er pas laat mee begint.
Dus gewoon een solid massa kuur van test/deca/d'bol.

Nakuur vanaf week 10 ja.
 
konijn1984 zei:
Ik had ook deze kuur nog opgesteld.

week 1/7 deca 200 mg
week 1/7 testo enthenaat 250 mg
week 1/7 dboll 20 mg
week 6/9 winny depot 50 mg

vanaf week 10 nakuur?

Ik had winny in gedachten om het vocht een beetje tegen te gaan vandaar.

Doel van mijn kuur is gewoon goede massa pakken zodat ik in de loop van volgend jaar de 100 kilo grens haal was nu voor cutten kleine 96 kilo met 1,83m.

ben nu 91 kilo en ga over 3 weken eerst 12 dagen op vakantie en dan 6 weken later begin ik (eerst ff revalideren van vakantie :) )
is dit teveel voor een eerste kuur?

Nee dit is niet teveel voor een eerste kuur en je zou alles beter nog kunnen verlengen naar 10 weken want deca begint pas na een week of 4/5 echt lekker te werken dan stop jij er bijna weer mee.

Je eerste kuurvoorstel vond ik helemaal dramatisch dus ik ben allang blij dat je er testo bij gaat zetten.

Als je iets doet,moet je het goed doen en je weegt al 91 kilo dus je mag best wat hoger doseren imo en zelfs de test op 500mg zetten.

Maar ach....wie ben ik. :rolleyes:
 
ok bedankt voor de reacties.
voor de nakuur alleen nolva en clomid er bij houden?

is het verstandig om nolva gedurende de kuur te nemen omdat ik weet dat ik vatbaar ben voor gevoelige niples (tepels :) )

ik heb voor 8 weken testo en deca en dianabol heb ik voor 3 weken, dan zou ik eventueel

week 1-8 250mg deca
week 1-8 300mg testo
week 1-3 25mg dboll

nakuur week 11

week 11-13 clomid (hoeveel mg de eerste week enz?)
week 11-13 nolva (hoeveel de eerste week enz?)
 
konijn1984 zei:
ok bedankt voor de reacties.
voor de nakuur alleen nolva en clomid er bij houden?

is het verstandig om nolva gedurende de kuur te nemen omdat ik weet dat ik vatbaar ben voor gevoelige niples (tepels :) )

ik heb voor 8 weken testo en deca en dianabol heb ik voor 3 weken, dan zou ik eventueel

week 1-8 250mg deca
week 1-8 300mg testo
week 1-3 25mg dboll

nakuur week 11

week 11-13 clomid (hoeveel mg de eerste week enz?)
week 11-13 nolva (hoeveel de eerste week enz?)

Kerel, dit lijkt er al veel meer op. Denk alleen dat je beter 200 deca en 250 test kunt doen. Dit simpelweg omdat test vaak 250 mg per ml is en deca 200 mg per ml. Hoef je niet te k*tten met halve milliliters snappie?:)

Nakuur drie weken is ook goed. Ik zou persoonlijk Clomid drie weken 50 mg nemen en nolva 3 weken 20 mg. Als je nou heel erg last van oestrogenen en een onderdrukte axis hebt zou je eventueel week 11 100 mg clomid en 40 mg nolva kunnen doen zodat je gelijk goed in de nakuur zit. Zou dit echter bij deze doseringen alleen doen indien echt nodig!

Oh, en tijdens je kuur nolva nemen zou ik niet doen. Wacht daarmee tot je echt jeukende knopjes krijgt. Anders lekker bewaren voor je nakuur. Zorg wel dat je ze alvast achter de hand hebt!

Succes bro,
 
tnx bro's.

dan sla ik ff nog wat nolva's in.

voor een eerste kuur kan ik hier wel leuk mee bij komen kwa kracht en massa?

(heb in de winter getopt met banken 130)
 
Gezien je stat's past de test er idd goed bij.

Dan zou ik het persoonlijk als volgt doen:

wk 1-10 250mg test enth
wk 1-10 200mg deca
wk 1- 6 25mg dbol

nakuur vanaf week 13.

Hiermee behaal je wel leuke resultaten denk ik.

Succes!
 
Moet ik ook hcg in huis halen of is dat niet nodig voor een eerste kuur van deze omvang?
 
konijn1984 zei:
Moet ik ook hcg in huis halen of is dat niet nodig voor een eerste kuur van deze omvang?

ik heb vrijwel dezelfde kuur gedaan en mijn ballen zijn niet gekrompen maar dat zal wel persoonsafhankelijk zijn. Mij lijkt het niet nodig magoed. je kunt het nog altijd halen later.
 
had je er veel mee gewonnen suat met die kuur?
 
konijn1984 zei:
had je er veel mee gewonnen suat met die kuur?

ik heb ook anti e gebruikt en t3 om mn bf% te verlagen of iig gelijk te houden. Ondanks dit alles heb ik 4,5kg gepakt. Ik ben echter wel 2 wkn ziek geweest tijdens mijn kuur, anders had ik wellicht meer kg's kunnen pakken.
 
Navy zei:
waarom nolva aanschaffen, als je gewoon tijdens je kuur een aromatase remmer kan gebruiken? ???

Maar is het dan zo dat als je tijdens je kuur een aromataseremmer slikt je dan geen nolva in de nakuur hoeft? Dus stel dat deze jongen week 1-8 proviron slikt dan voldoet een nakuur met clomid? Ik kan mij nl. voorstellen dat je, zodra jemet proviron stopt, een oestrogenenrebound krijgt. Heb hier al eens vaker naar gesearcht maar geloof dat de meningen hier erg over verschillen?
 
Navy zei:
Jawel nolvadex als nakuur is altijd nodig.
Nolvadex is niet alleen een anti-e maar ook een testosteron opstarter.
Tijdens een kuur kan je beter zorgen dat je geen omzetting heb naar oestrogeen,
en dat kan dus alleen met een aromatase remmer.
Nolvadex voorkomt de omzetting van testosteron naar oestrogeen NIET, nolva hecht aan de oestrogeen receptoren waardoor de oestrogenen dus minder hun werk kunnen doen.

greetz

Thnx bro, maar tot dusver wist ik dit al. Vraag mij alleen af wrom dan in mijn voorbeeld alleen Clomid niet voldoende is. Dit start immers ook je testproductie weer op! Of is dit dan toch om een terugslag te voorkomen zodra je stopt met je aromataseremmer?
 
konijn1984 zei:
hoi

Ik ben de laatste weken research aan het doen voor mijn eerste kuur die vanaf september gaat plaatsvinden.

Ik zat te denken aan een combinatie van deca/winstrol depot/dbol

week 1/6 300mg deca
week 1/6 20mg dboll
week 3/6 50 mg win

nakuren met nolva en clomid alleen in welke week moeten die starten en ik heb in mijn puber tijd gevoelige tepels gehad dus moet zeker een vooraadje nolva in me pocket houden?

graag wat reacties.

alvast bedankt :)

ik blijf er bij dat een eerste kuur ZEKER NIET uit 3 produkten moet bestaan
om een goed resultaat neer te zetten kerel
 
Ik ben van plan om uit voorzorgsmaatregelen vanaf dag 1 0,5 mg tot 1mg femara te gebruiken.

Dit zal niet mij gains in spiermassa belemmeren?
 
konijn1984 zei:
Ik ben van plan om uit voorzorgsmaatregelen vanaf dag 1 0,5 mg tot 1mg femara te gebruiken.

Dit zal niet mij gains in spiermassa belemmeren?

1mg ed is vrij veel hoor.
 
dus 0,5 mg dan?

ik zal morge ff vragen hoe het zit want die hij heeft liggen zijn 50ml 2,5 mg/ml
(zijn het pillen, vloeibaar?)
 
Back
Naar boven