XXL Nutrition

Eerste kuur...

Bezoekers in dit topic

Damian Freece

Novice
Lid geworden
4 mrt 2016
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
2m08
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Ik ben van plan om mn eerste kuur te starten. Ben al paar jaren intensief aan het sporten.
Dieet is goed afgestemd. Mn doel is om bodyfat omlaag te krijgen en spiermassa te behouden (het liefst droge spiermassa aan te komen)

Dit is waar ik een beetje op uit kom;

Wk 1: Anavar 50mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 200mg p/w
Wk 2: Anavar 60mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 400mg p/w
Wk 3: Anavar 70mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 400mg p/w
Wk 4: Anavar 70mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 400mg p/w
Wk 5: Anavar 60mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 400mg p/w
Wk 6: Anavar 50mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 200mg p/w
Wk 7 tm 10 Nolvadex 20gr p/d

Wat vinden de experts hiervan?
 
It is almost summertime again...
 
Man man man

Van alle 2 een potje gekocht en dat moest t dan wezen?
Ga eerst nogeens wat lezen!

Maar aangezien je dat toch niet zal doen.
Mast wegdoen en extra anavar kopen
Of extra test en mast kopen en zo een kuur opstellen
 
Man man man

Van alle 2 een potje gekocht en dat moest t dan wezen?
Ga eerst nogeens wat lezen!

Maar aangezien je dat toch niet zal doen.
Mast wegdoen en extra anavar kopen
Of extra test en mast kopen en zo een kuur opstellen

Hier heb ik echt wat aan. Geweldige bijdrage aan dit forum btw.... Ipv kritiek + aanname had ik graag een beter onderbouwde reactie verwacht.
 
Kerel je komt met een flut kuur wat had je zelf verwacht.
Je wilt het onderbouwd? Kijk je voorstel.
Opbouwen, afbouwen, geen testosteron, 6 weken zodat je precies met 1 vial uitkomt.

Daarom zeg ik koop test. Dit is de basis van bijna elke kuur. Volgens mij heb je geen idee waar je het over heb.
Waarschijnlijk heb je op internet gelezen dat je kan cutten met deze middelen dus dacht je ik ga op safe en combineer ze.

Maar ik zal je nog een voorstel doen wat je hier overal had kunnen lezen.
Week 1-6 anavar

Of

Week 1-6 test 250
Week 1-6 primo 250
Nakuur clomid

Of

Week 1 tot 10-12 500 Mg test e
Nakuur clomid

Of

Week 1 tot 10-12 test e 250-500
Week 1 tot 10-12 mast/primo 200-400
Nakuur clomid
 
Laatst bewerkt:
Maar ik zal je nog een voorstel doen wat je hier overal had kunnen lezen.

Thanks voor de ondernomen moeite. Ik heb idd behoorlijk wat op internet gelezen en had het volgende zelf een beetje samengesteld;

12 weken 500mg test e p/w
Arimidex 0,5mg om de dag tijdens de 12 weken
HCG 500iu/week gedurende de 12 weken
3 Weken na de 12 weken kuur 100mg Clomid p/d en 40mg Nolvadex p/d voor 2 weken.
Na die 2 weken pct, 50mg Clomid p/d en 20mg Nolvadex voor 2 weken.

Maar het ging er mij om dat ik diverse ervaringen heb gelezen over Mast + een oral. Merendeels positief dan negatief zoals vele andere kuurvoorbeelden. Doordat er zoveel diversiteit aan meningen zijn gegeven, zie ik door door de bomen het bos niet meer.
Uiteraard, mijn eerste voorstel (Mast + oral) is op 'safe' gespeeld. Vandaar alsnog mijn vraag aan mensen die wel degelijk ervaring hebben opgedaan met mast+oral ipv copy/paste antwoorden.
 
Je kan gerust mast nemen maar dan met test.
Kan je ook gelijk de arimedex slippen want de kans op gyno is klein.
 
Lol die 5 weken nakuur is veel te gek man
 
Je kan gerust mast nemen maar dan met test.
Kan je ook gelijk de arimedex slippen want de kans op gyno is klein.
Thanks, wel de 4 weken pct aanhouden zoals ik beschreef? (pas na 3 weken starten na de kuur)
 
Nakuur kan je gewoon 25mg clomid pakken voor 4 weken.

Neem idd gewoon test mast. Kan je die arimidex weglaten
 
Ik ben van plan om mn eerste kuur te starten. Ben al paar jaren intensief aan het sporten.
Dieet is goed afgestemd. Mn doel is om bodyfat omlaag te krijgen en spiermassa te behouden (het liefst droge spiermassa aan te komen)

Dit is waar ik een beetje op uit kom;

Wk 1: Anavar 50mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 200mg p/w
Wk 2: Anavar 60mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 400mg p/w
Wk 3: Anavar 70mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 400mg p/w
Wk 4: Anavar 70mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 400mg p/w
Wk 5: Anavar 60mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 400mg p/w
Wk 6: Anavar 50mg p/d, Sibutrine 10mg p/d, Masteron E 200mg p/w
Wk 7 tm 10 Nolvadex 20gr p/d

Wat vinden de experts hiervan?

1. Anavar hoger dan 40mg heeft geen nut. Wordt niet gemetaboliseerd en je plast het gewoon weer uit.
2. Masteron zonder testosteron zorgt ervoor dat je gonado-hypofysaire as platligt zonder exogeen toegediende testosteron, dit wil dus zeggen dat jouw lichaam niet goed zal functioneren zonder test injecties vriend.
3. Ophogen is nutteloos.
4. 20g nolva veel succes daarmee, ik hoop dat je 20mg bedoelt, en daar zou ik zelfs 10mg van maken.
5. 3 Compounds bij de eerste kuur zorgt ervoor dat jij niet zult weten welke compound je hoe doet voelen, begin dus met je eerste kuur met EEN ENKELE COMPOUND. Aangezien je testosteron nodig hebt: alleen testosteron dus.
6. Bedoel je sibutramine? In dat geval, nee, want daar krijg je minder honger van, en dat wil je niet in een kuur. Eten = gainzzz.

Voor de rest, nog HEEL VEEL LEZEN.
 
1. Anavar hoger dan 40mg heeft geen nut. Wordt niet gemetaboliseerd en je plast het gewoon weer uit.
2. Masteron zonder testosteron zorgt ervoor dat je gonado-hypofysaire as platligt zonder exogeen toegediende testosteron, dit wil dus zeggen dat jouw lichaam niet goed zal functioneren zonder test injecties vriend.
3. Ophogen is nutteloos.
4. 20g nolva veel succes daarmee, ik hoop dat je 20mg bedoelt, en daar zou ik zelfs 10mg van maken.
5. 3 Compounds bij de eerste kuur zorgt ervoor dat jij niet zult weten welke compound je hoe doet voelen, begin dus met je eerste kuur met EEN ENKELE COMPOUND. Aangezien je testosteron nodig hebt: alleen testosteron dus.
6. Bedoel je sibutramine? In dat geval, nee, want daar krijg je minder honger van, en dat wil je niet in een kuur. Eten = gainzzz.

Voor de rest, nog HEEL VEEL LEZEN.
Hmm hoe kom je er bij dat boven de 40mg niks gemetaboliseerd wordt? Zou hier wel een bron van willen, dat het iets minder is is begrijpelijk maar dat je verder niks pakt lijkt me moeilijk te geloven.

Ik zou je eerst verder inlezen voordat je gaat kuren, je eerste kuur raakt kant noch wal(op/afbouwen is achterhaald, geen testo) en je tweede kuur is de nakuur flink overkill. Eerst weten waar je mee bezig gaat zijn voordat je er bezig mee gaat.
 
Hmm hoe kom je er bij dat boven de 40mg niks gemetaboliseerd wordt? Zou hier wel een bron van willen, dat het iets minder is is begrijpelijk maar dat je verder niks pakt lijkt me moeilijk te geloven.

Ik zou je eerst verder inlezen voordat je gaat kuren, je eerste kuur raakt kant noch wal(op/afbouwen is achterhaald, geen testo) en je tweede kuur is de nakuur flink overkill. Eerst weten waar je mee bezig gaat zijn voordat je er bezig mee gaat.

Had een keertje een onderzoek gelezen over oxandrolone metabolisatie, en ik zou durven zweren dat hetzelfde op http://wiki.bodybuilding.nl/Anavar stond maar na het 5 keer gelezen te hebben staat het er niet meer in. De toegeschreven maximumdosis staat wel nog steeds op 40mg.

Het kwam er zowat op neer dat de metabolisatie boven de 40mg exponentieel daalde maar de neveneffecten zeer sterk verhoogden.
 
Ik heb altijd zoiets beter een langere nakuur dan te kort.
Niemand kan voor jou specifiek zeggen hoelang je nodig hebt, iedereen hersteld anders.
Maar over het algemeen is 3-4 weker genoeg.
Nakuur starten 2 weken na de laatste inject.
Persoonlijk pak ik altijd 50mg clomid p/dag
 
Hier heb ik echt wat aan. Geweldige bijdrage aan dit forum btw.... Ipv kritiek + aanname had ik graag een beter onderbouwde reactie verwacht.
Ga nou niet zo bijdehand lopen doen chef, JIJ wilt zo nodig kuren en denkt daar bijdehand genoeg voor te wezen dus ga dan niet lopen janken als je GOED advies krijgt.... Zoals de rest zegt/denkt, summer is comming:rocknana:

Luister naar de mensen hier die je advies geven OOK als dit negatief is, want alles heeft een rede. Als je niet snugger genoeg bent om dat te bedenken wens ik je succes met het verzieken van je lichaam.
 
Ga nou niet zo bijdehand lopen doen chef, JIJ wilt zo nodig kuren en denkt daar bijdehand genoeg voor te wezen dus ga dan niet lopen janken als je GOED advies krijgt.... Zoals de rest zegt/denkt, summer is comming:rocknana:

Luister naar de mensen hier die je advies geven OOK als dit negatief is, want alles heeft een rede. Als je niet snugger genoeg bent om dat te bedenken wens ik je succes met het verzieken van je lichaam.

Het gaat er niet om WAT er verteld wordt maar HOE. Zie forum regels. Blijkbaar is het de bedoeling eenzijdig bijdehand te zijn, in het nadeel van de oprechte vraagsteller. Werkelijk irrelevant weer. Anyways, om dit topic weer in het gareel te krijgen;
Thanks ThijsB voor het advies! Waardeer ik
 
Heeft niets met board regels te maken. Punten zijn duidelijk hier. Zou gewoon eind mei ergens 6 weken op dbol 100mg ed gaan, ben je van de zomer buff.

Waar ik dus niks van snap is dat iedereen hier gewoon netjes begint met 1 Oral of 1 injectie. Jij moet gelijk weer de held uithangen en 3 verschillende producten in je donder knallen. Lekker bezig pik, wat verwacht je te horen?!
 
Heeft niets met board regels te maken. Punten zijn duidelijk hier. Zou gewoon eind mei ergens 6 weken op dbol 100mg ed gaan, ben je van de zomer buff.

Waar ik dus niks van snap is dat iedereen hier gewoon netjes begint met 1 Oral of 1 injectie. Jij moet gelijk weer de held uithangen en 3 verschillende producten in je donder knallen. Lekker bezig pik, wat verwacht je te horen?!

Knaap, bedankt voor je tip. Dat neem ik zeker mee.
Maar niet 1 of ander, via pm heb ik merendeels een mooi kuurvoorbeeld gekregen met meerdere producten. Vooral van de doorgewinterde members met een aardige staat van dienst... Mijn intenties waren duidelijk toch? Niet om iig de held uit te hangen. Zie eerste post pik. Thanks.
 
ohja dus dan komen we weer op het verhaaltje van de jongens met een groot fysiek. Groot betekend gelijk dat je iets klakkeloos aan kan nemen, denk na man gek. Het is wel je lichaam en als je lever straks naar de tyfus is kan je niet naar de AH om even een nieuwe lever in de bonus te kopen. I don't give a shit wat mensen me aanraden, ik zoek zelf altijd eerst m'n huiswerk. Zou je ook eens moeten doen ipv klakkeloos aannemen "knaap".

No judge naar de elite members, maar jullie snappen mij ook wel.
 
Back
Naar boven