Fitness Seller

Eerste kuur...

Bezoekers in dit topic

ohja dus dan komen we weer op het verhaaltje van de jongens met een groot fysiek. Groot betekend gelijk dat je iets klakkeloos aan kan nemen, denk na man gek. Het is wel je lichaam en als je lever straks naar de tyfus is kan je niet naar de AH om even een nieuwe lever in de bonus te kopen. I don't give a shit wat mensen me aanraden, ik zoek zelf altijd eerst m'n huiswerk. Zou je ook eens moeten doen ipv klakkeloos aannemen "knaap".

No judge naar de elite members, maar jullie snappen mij ook wel.
No judge naar de elite members maar wel naar nieuwelingen dus?? Te vaag.
En de elite members hebben wel degelijk een mening over de door jouw gemaakte reacties... niet alleen over het gedrag anyways.
Succes verder.
 
Geloof dat m'n laatste berichte redelijk positief was? En mensen mogen van me vinden wat ze willen, zoals ik dat over anderen doe :)
 
Geloof dat m'n laatste berichte redelijk positief was? En mensen mogen van me vinden wat ze willen, zoals ik dat over anderen doe :)
Bedankt voor jouw pm, vind ik oprecht top! Thanks.
 
Geen probleem, als je nou ook eens effe reageert...
 
Tuurlijk zullen mensen je berichten sturen wat allemaal sneller kan.
Tren t3 hgh etc zullen allemaal een hoop doen. Helaas worden zulke berichten vaak afgekraakt waardoor het nu via Pm gaat. Daarom zie je ook bijna nooit meer kuurlogs met foto's van mensen die hun eerste kuur Ofzo nemen. Beetje jammer dat het forum zo verziekt word.

Dit neemt echter niet weg dat het allemaal niet echt gezond is om zoveel te combineren.
Verder sloeg je kuurvoorstel nergens op.
Er zijn genoeg goede kuren gegeven die je meer dan genoeg gaan brengen.
Tuurlijk kan je van alle zwaardere middelen wat nemen. Maar of je dat nou wil met de kennis die je nu heb betwijfel ik.
 
Back
Naar boven