Fitness Seller

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Adrian25

Cool Novice
Lid geworden
15 aug 2016
Berichten
40
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
Beste Leden ,

Aangezien ik nieuw ben heb ik een vraag ivm met mijn EERSTE anabolen kuur .

Heb de beslissing al genomen en heb alles al klaar liggen dus geen overtuigingen van niet doen je kan nog veel bereiken zonder.


1m80 21jaar

75kilo

vetpercentage heb ik geen idee van; in ieder geval niet al te hoog.

bench 100kilo x6

deadlift 120kilo x 5 (is niet mijn maximum , maar met dat gewicht doe ik de oefening gecontroleerd)

squat : 110kilo x4 (dat is mijn maximum)



voeding ; 7-8 maaltijden per dag afhankelijk van rustdag of trainingsdag

6u 1: havermout +banaan , piletje vitaminen en vis olie afwisselend met omlet 4eiren met mozarella nargelang ik goesting heb in contstant zelfde voedsel.


8u 2: 6boterhamen met kippewit of pindakaas wisselend met 2blikjes tonijn -makreel +4 sneetjes brood


11u 3: whey shake

13u 4: bruine rijst of makaroni met stukjes lams of kip +groenten = tomaat, sla, radijs, rode kool , wortel .
(afhankelijk van wat er is aangekocht)

15/16u 5 : whey shake +appel of banaan

18u 6 pre workout meal: wat de pot schaft van vis tot vlees met groenten tot Poolse worsten en witte kool maaltijden met pap. :D


20:30u 7 - na training bcaa , wheigt gainer shake +- 750/1000 calorie


22u 8: noten en of banaan met 250g tot 500g kwark ---> tijd om te slapen

De voedingsschema wisselt om de maand ongeveer .


zo zit het in elkaar .

ik wil graag een kuur starten om meer spiermassa te kweken en mijn kracht aanzienlijk vergroten : ik heb de kuurschema naar mijn gevoel en behoeftes proberen in een te zetten ;

1-11: 250mg test enan EW (twijfel over 250 of 350 ivm dat testo iets hoger moet liggen dan deca )
1-10: 200mg deca durabolin EW
1-4/5: 30mg turinabol ED
indien nodig : 20mg nolvadex elke dag van begin tot einde kuur.

pct ; 13-16 : 20/30 mg nolvadex of (80mg Clomid ED ?)

de vraag is waneer ik het best HCG kan toevoegen aan de kuur is het tijdens de pct om de 3 dagen 500 iu
of toch maar beter in week 5/6 beginen met HCG ? zoja om de hoeveel dagen en welke eenheid ?

moest er iets niet klopen aan de schema ; aub wat tips = geen haat ; iedereen begint by het begin ;)


voor de mensen die me willen vermelden dat ik tijdens het kuren meer moet eten of dat er iets beter kan : dat weet ik best en ben er 100% bewust van .


alvast bedankt voor hulp ; hoop op positieve reacties van mensen met verstand :


greetz Adrian 25



(foto zit erbij )

yes we van numero uno.jpg
 
Hcg vanaf week 1 tot en met de eerste week van de nakuur

Nakuur of 20mg nolva of 25mg clomid

Kwaliteit van je gear mogen we niks over zeggen maar doseer hem maar ietswat hoger dan 250mg voor 10 weken. Deca voor 8 weken, Turinabol 4
 
Zo dan, is die foto van na of voor de kuur?
 
Ja, erg rond
 
Zo dan, is die foto van na of voor de kuur?


de foto is van voor de kuur , heb nog nooit contact gehad met anabolen of prohormonen , enkel en alleen supps .
 
dus HCG van week 1 tot 13 ? en om de hoeveel dagen ? met welke eenheid ?
 
Snap niet goed waarom mensen het vaak zo uitgebreid willen maken voor een eerste kuur. Zou altijd gewoon 500mg test e aanraden. Lekker simpel, effectief en goedkoop, maar je doet natuurlijk wat jij wil.

Succes.
 
Hcg @1000iu ew, dus 500 ew. Vanaf begin meeprikken tot en met eerste week nakuur. Zou turina eruit halen, maar dat moet je zelf weten. Gelijk 3 roids als eerste kuur kan zwaar vallen, maargoed. Verder wat cruise zegt.
 
Hcg @1000iu ew, dus 500 ew. Vanaf begin meeprikken tot en met eerste week nakuur. Zou turina eruit halen, maar dat moet je zelf weten. Gelijk 3 roids als eerste kuur kan zwaar vallen, maargoed. Verder wat cruise zegt.


Thx voor de hulp. Ik zal overwegen om de tura niet te nemen en mss een andere keer gebruiken .
 
Snap niet goed waarom mensen het vaak zo uitgebreid willen maken voor een eerste kuur. Zou altijd gewoon 500mg test e aanraden. Lekker simpel, effectief en goedkoop, maar je doet natuurlijk wat jij wil.

Succes.


Only 500mg test elke week 10 weken lang ?
Hcg 10 weken lang erbij?
Deca ook achterwegen laten ?

Grtz .
 
Sorry bedoel hcg tot aan de nakuur .
 
HCG tot aan de nakuur.

"test moet hoger liggen dan deca" is bullfuck.
 
H
HCG tot aan de nakuur.

"test moet hoger liggen dan deca" is bullfuck.


Hoezo bull fuck ? Al veelal gehoord dat het verstandiger Is om het toch zo te doen . Of heb jij ander ervaringen ?
 
Deca beter achterwege laten ja en lekker test only pakken op 500 mg ew

Zal je tip zeker overwegen , maar kan je eens uitleggen exact waarom de deca achterwegen laten . ?

Bedoel je soms dat ik van de test only al fameuz zal groeien? Dus deca voor een ander keertje laten liggen ? En wat met de Tura? Mag die er gewoon by of toch maar beter niet
 
H



Hoezo bull fuck ? Al veelal gehoord dat het verstandiger Is om het toch zo te doen . Of heb jij ander ervaringen ?
Ik heb andere ervaringen :)
 
Top ! Thx voor de tip. Ik hou er rekening mee
Waar het op neerkomt:
Jij hoort waarschijnlijk van mensen dat test hoger moet dan deca vanwege libido problemen of deca dick. Dit komt over het algemeen door gebrek aan androgenen. Dus mensen gaan dan testosteron omhoog gooien inclusief al het vocht en oestrogeen wat daarbij komt kijken. Je kan ook je test lager houden dan deca, en dan iets van een masteron toevoegen.

Uiteindelijk is het belangrijkst hoe jij jezelf voelt, maar "test moet hoger dan deca" is onzin.
 
Vroeger waren er mensen die kuurden op deca only :o zijn vast nog mensen van de oude garde die dit nog steeds doen
 
Back
Naar boven