AndroidHealthClinic

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Nog een tip, je hebt een site met de naam Google waar je in no time antwoord krijgt op zulke vragen ;)


Zal er volgende keer aan denken . Om "jouw" niet meer lastig te vallen. ;) met zulke vragen :)
 
Hcg @1000iu ew, dus 500 ew. Vanaf begin meeprikken tot en met eerste week nakuur. Zou turina eruit halen, maar dat moet je zelf weten. Gelijk 3 roids als eerste kuur kan zwaar vallen, maargoed. Verder wat cruise zegt.
1000 iu ew = 2x 500 iu ew
 
Just saying... Als je er echt niet uitkomt mag je me er best mee lastig vallen

Als ik nog vragen heb stel ik ze gewoon aangezien er op Google veel te veel verschillende sites met elks ander informatie zijn.

Je begrijpt toch dat ik ondertussen zelf in de war ben? Zoveel informatie van verschillende bronnen .. ieders wat anders
 
Wat wordt het nu mensen met de hcg ? Alles is duidelijk behalve dat

1 keer per week 500 iu of 2 keer of..


Op de site die ik had gevonden stond er in de 5de week van de kuur enzovoorts..

Allemaal zeer interessant maar weinig duidelijkheid op de sites aangezien op het forum wat anders wordt gezegt. :)
 
"Aas mengen in 1 spuit" eerste hit op Google
"Kunnen verschillende aas in 1 spuit" eerste hit op Google
"Anabolen in 1 spuit" eerste hit op google
 
"Aas mengen in 1 spuit" eerste hit op Google
"Kunnen verschillende aas in 1 spuit" eerste hit op Google
"Anabolen in 1 spuit" eerste hit op google

Ik had het niet meteen over het mengen , heb me verkeerd verwoord.

Het ging me over de hcg .. thats it .. de rest Is vrij duidelijk. Thx ;)
 
Ik had het niet meteen over het mengen , heb me verkeerd verwoord.

Het ging me over de hcg .. thats it .. de rest Is vrij duidelijk. Thx ;)
ja 2x 500 iu hcg per week verdelen over de week zelf bepalen welke dagen alsjeblieft, werd eerder ook al gezegd door aestheticfreak maar die was niet heel duidelijk, ik had hem verbeterd als je je oogjes open gehouden had lieverd
 
ja 2x 500 iu hcg per week verdelen over de week zelf bepalen welke dagen alsjeblieft, werd eerder ook al gezegd door aestheticfreak maar die was niet heel duidelijk, ik had hem verbeterd als je je oogjes open gehouden had lieverd


Heb er over gezien , my Bad . Thx :D ;)
 
Back
Naar boven