XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Zou de winstrol echt weg laten. Het resultaat van een test/primo is al mooi opzich!
 
Ik had gezegd JochemB en Ano_54321 (en misschien meer geïnteresseerden) nog even op de hoogte houden over mijn primo van 200mg/p.ml

Heb gister mijn eerste injectie gehad: 500 mg Testosteron en 400 mg Primobolan.
Aangezien dat per mililiter 200 mg primo had ik verwacht erge pip te krijgen.

Gelukkig valt dat reuze mee. Had het vandaag wel moeten vernemen denk ik. Is licht gevoelig maar niet hinderlijk.
Heb bij m'n vorige kuur (toen ik test/bold deed van een nederlandse ug) veel erger pip gehad dan nu.

Als dit elke week zo gaat is het ten zeerste aan te raden dus;):flexbiceps:
 
Laatst bewerkt:
Ik had gezegd JochemB en Ano_54321 (en misschien meer geïnteresseerden) nog even op de hoogte houden over mijn primo van 200mg/p.ml

Heb gister mijn eerste injectie gehad: 500 ml Testosteron en 400 ml Primobolan.
Aangezien dat per mililiter 200 mg primo had ik verwacht erge pip te krijgen.

Gelukkig valt dat reuze mee. Had het vandaag wel moeten vernemen denk ik. Is licht gevoelig maar niet hinderlijk.
Heb bij m'n vorige kuur (toen ik test/bold deed van een nederlandse ug) veel erger pip gehad dan nu.

Als dit elke week zo gaat is het ten zeerste aan te raden dus;):flexbiceps:

Neem aan dat je bedoeld mg en niet ml.

Doe anders gewoon een kuurlog. :D
 
Neem aan dat je bedoeld mg en niet ml.

Doe anders gewoon een kuurlog. :D
Haha oeps, ja klopt:D Aangepast!
Kuurlog lijkt me niet zo nodig. Wat valt dr nog meer te vertellen?:D En ga echt geen foto's plaatsen:o
 
Nice! Geen last dus van hoog gedoseerde primo. Hoe is je test gedoseerd? 300 of 500? Alles in 1x erin geknald of meerdere injects?
 
Nice! Geen last dus van hoog gedoseerde primo. Hoe is je test gedoseerd? 300 of 500? Alles in 1x erin geknald of meerdere injects?
Nee geen last van. Klein beetje pip maar niet erger dan vorige keren. Test is 250mg/ml.
Dus in 1 injectie. 2 ml test en 2 ml primo.
Dat was de reden dat ik heb gekozen voor de 200mg primo. Kon het mooi in 1 injectie :D
 
Nee geen last van. Klein beetje pip maar niet erger dan vorige keren. Test is 250mg/ml.
Dus in 1 injectie. 2 ml test en 2 ml primo.
Dat was de reden dat ik heb gekozen voor de 200mg primo. Kon het mooi in 1 injectie :D

Je hebt toch test cyp?
 
Back
Naar boven