AndroidHealthClinic

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Proviron is een boeiende anabole steroïde, maar is niet zeer waardevol binnen het bodybuilding. De meest genoemde reden om deze steroïde te gebruiken is om het te gebruiken als een antioestrogeen binnen het ‘stacken’ met andere steroïden. In de tijden voor de beschikbaarheid van anti-aromatase middelen en het gebruik van zogeheten SERMs (selectieve oestrogeen receptor modulators), zoals Clomid en Nolvadex, bestond de enige verdienste van Proviron aan het onderdrukken van aromatase. Het effect van Proviron is echter minimaal en er zijn tegenwoordig veel betere antioestrogeen middelen op de markt. Bij het gebruik van deze middelen is er weinig verdere behoefte aan het gebruik van Proviron om te functioneren als een antioestrogeen.

proviron eruit laten als je het mij vraagt en die 200primo erbij lijkt me prima voor een eerste kuur maar zoals ik al eerder zei 250 test 200 primo zou voldoen.

Niet echt anabool proviron.
 
mierenneuker dat je bent:D
 
Test op 400 is geen verkeerde kuur , voor mij ben ik het hardste gegroeid in mijn eerste kuur en dat was 400 mg test pw
 
1-10/12 test 400-500mg
1-10/12 mast 200mg
4 weken clomid 50mg
2x500iu hcg/week

Succes.
 
Eens met de meeste. Bij een dosering van 250mg zijn er nauwelijks tot geen bijwerkingen bij de meeste. Ik zou wel even checken of je gevoelig bent voor oestrogeen sides zoals gyno.
 
Back
Naar boven