XXL Nutrition

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

stefantorfs

Novice
Lid geworden
18 feb 2020
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
63kg
Iedereen,

Ik train reeds 20j met gewichten, maar door een medisch probleem heb ik reeds 8j testocaps genomen 3x/dag en sinds een jaar Ik neem sustanon 1x per 2 weken IM op medisch voorschrift.
Nu zou ik toch graag mijn spiermassa willen verhogen en een eerste echte kuur gaan starten.
Nu is mijn vraag naar jullie, is het mogelijk en/of raadzaam hierbij orals te gaan gebruiken toch maar beter injecties gebruiken.
Graag jullie advies
 
Hoeveel sustanon moet je nu nemen?
Uiteraard zou verhoging van sust het makkelijkst zijn. Een oral zou je als tijdelijke kracht boost kunnen gebruiken, maar niet als basis.
 
Ik zou de orals links laten liggen en test-e zetten. Is stabieler en minder vaak prikken dan sust.
 
Gebruik nu op doktersvoorschrift 2x maand sustanon.
Test-e, hoe vaak is dat te prikken en hoelang dan een kuur?
 
Al regelmatig, maar is nu wel al een tijd geleden
 
Ik prik drie keer per week Sust. Moet er niet aan denken om het maar twee keer per maand te doen.
 
Hij doet trt
 
Ik spuit sustanon voor een andere reden hé, eigen test gehalte is van nature te laag.
 
Ik spuit sustanon voor een andere reden hé, eigen test gehalte is van nature te laag.
Ja, maar dan is 2x per maand veel te weinig.. Sust moet beter verdeeld worden en dus vaker geprikt.
 
Ook om normale waarden te handhaven?
 
Komt er dus op neer dat je 500mg test pw kan gaan zetten als kuur. Evt iets hoger omdat je al gewend bent aan exogeen testosteron.
Zoals ik zei, kan je een oral er bij nemen, maar nodig is het niet.
 
Ken je de filmpjes van Low T-Nation op YouTube? Kijk daar eens naar. Vent legt het heel helder uit waarom je beter frequent kunt prikken ipv om de 2 weken.
 
Ik had een collega die ook maar 2x p/maand een injectie sust kreeg, dat is kennelijk trt in nederland?
 
Ik had een collega die ook maar 2x p/maand een injectie sust kreeg, dat is kennelijk trt in nederland?
Vreemd.. Alsof ze een vrouwelijke cycle willen genereren bij mannen qua hormoonschommelingen. :lol:
 
test e 500mg per week zoals eerder gezegd
 
Ik had een collega die ook maar 2x p/maand een injectie sust kreeg, dat is kennelijk trt in nederland?
Dat is helaas het protocol wat in een bekend Nederlands leerboek interne geneeskunde staat (zelfs 250 mg Sustanon eens per drie weken).

De internationale richtlijnen raden Sustanon af en adviseren in geval van de enanthaat- of cypionaateater 75-100 mg wekelijks voor TRT.
 
En kan dit in België ook op medisch voorschrift? En onder welke naam wordt dit dan verkocht?
 
Back
Naar boven