MuscleMeat

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Luukzorika

Cool Novice
Lid geworden
9 sep 2015
Berichten
171
Waardering
22
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
16%
Hoi,

Ik train nu ongeveer 7 jaar, en ben geïnteresseerd om mijn eerste kuurtje te zetten met test 250mg gedurende 9 weken.

Ik heb wat research opgedaan en las over mogelijke side effects zoals acne, agressie, depressie, etc. Nu vroeg ik mij af of bovenstaande side effects al kunnen onstaan tijdens de eerste kuur? Zo ja, hoe lang zou dit ongeveer aanhouden? Tot je met je kuur klaar bent?

En hoe voel je je tijdens het kuren? Meer testosteron zorgt er toch voor dat je je juist goed gaat voelen?
 
Hoi,

Ik train nu ongeveer 7 jaar, en ben geïnteresseerd om mijn eerste kuurtje te zetten met test 250mg gedurende 9 weken.

Ik heb wat research opgedaan en las over mogelijke side effects zoals acne, agressie, depressie, etc. Nu vroeg ik mij af of bovenstaande side effects al kunnen onstaan tijdens de eerste kuur? Zo ja, hoe lang zou dit ongeveer aanhouden? Tot je met je kuur klaar bent?

En hoe voel je je tijdens het kuren? Meer testosteron zorgt er toch voor dat je je juist goed gaat voelen?
Alles kan, of niet, of de helft.

Weet je pas als je het doet.
 
Alles kan, of niet, of de helft.

Weet je pas als je het doet.
Dit en hoe voel je je zelf? Ben je een rustig en relaxed persoon met een clear mind? Of zijn er problemen rond je geaardheid en mentaliteit.
 
Wees maar niet bang dat je op die dosis side effects krijgt en als je ze wel al krijgt op 250 test zou ik gewoon stoppen en er niet meer aankomen
 
Ik zou wat meer research doen als ik jou was. Heb je je wel ingelezen?
 
Hoi,

Ik train nu ongeveer 7 jaar, en ben geïnteresseerd om mijn eerste kuurtje te zetten met test 250mg gedurende 9 weken.

Denk dat je meer kan behalen dan 175cm bij 75kg bij 16% door middel van voeding.

Ik heb wat research opgedaan en las over mogelijke side effects zoals acne, agressie, depressie, etc. Nu vroeg ik mij af of bovenstaande side effects al kunnen onstaan tijdens de eerste kuur?

Ja kan.

Zo ja, hoe lang zou dit ongeveer aanhouden? Tot je met je kuur klaar bent?

Niet te zeggen van te voren, er zijn gevallen met levenslange duur van klachten. En uiteraard waarbij na de kuur de side's weg zijn.

En hoe voel je je tijdens het kuren? Meer testosteron zorgt er toch voor dat je je juist goed gaat voelen?

Dit is in theorie correct ja.
 
Hoe zit je training en voedingsschema er uit als ik vragen mag? Ben wel benieuwd. Hoeveel lift je qua squat/deadlift/bench?
 
250mg is weinig 375 zou een wat logischere dosis zijn, meer kan ook.
maar wat zijn je krachtstats op de grote vier?
squat, bench deadlift en strict press?
 
Back
Naar boven