MuscleMeat

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Pagoliath

Novice
Lid geworden
15 sep 2021
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m81
Geachte,

Ik ben een jongeman van 24 momenteel ben ik terug wat aan de vettere kant (mijn training heb ik wat laten liggen).
Nu is het zo dat ik terug wil beginnen maar dan deze keer wel met wat stuff.

Ik ben van plan om Tren/Masteron/Testo combo te gebruiken.
Maar nu wil ik graag weten hoe ik hiermee precies moet omgaan om te cutten, ik zit een beetje met het idee dat ik toch zo een 8 kilo vet kwijt wil.
Ik heb al eerder in mijn leven zware dieëten gedaan (1200 Kcal voor bijna 2 maanden), dit heeft uiteraard dan ook een jojo effect gehad en dit wil ik niet meer.

Nu zit ik een beetje met de vraag hoeveel Kcal ik moet eten om zowel aftevallen en als nog spiermassa bij te komen, ik zit een beetje met het gedacht dat een ondervoed lichaam geen spieren kan kweken ???

Ook aangezien ik nu juist pas terug begin hoe zouden jullie het aanpakken? Eerst terug een maandje all-in gaan en daarna pas de kuren ? of zouden jullie gewoon beginnen met de kuren zodat dit een extra harde motivatie booster geeft ?

Wat informatie : Ik heb een fysiek zware job in de bouw, wil engels boxen in de mix gooien (vind ik een immens leuke sport). Mijn gewrichten zijn niet de beste omdat ik dan ook heel de dag sleur met immens zware dingen.
 
Eerst een jaar de tijd nemen om terug in shape te komen. Dan kijken of je het nog ziet zitten. Test only of test mast doen en tren weglaten

edit: Wat ik nog wel even belangrijk vind om te benadrukken: Als je trainen niet leuk genoeg vind om vol te kunnen houden dan is het beste advies om nooit te beginnen met kuren.
 
IkWilGrootWorde

Dit vind ik oprecht een goed antwoord, je moet natuurlijk niets innemen als je het niet kan volhouden. Wachten ga ik zowieso doen dan, waarom zou je tren weglaten ? Mijn vrienden raden dit juist aan zeker omdat ik de focus een beetje op mijn boksen leg.
 
Sws je voeding onder controle krijgen, en daarmee die 8 kilo kwijt raken die je wil... een doel stellen en die weten te halen is denk ik een van de belangrijkste dingen binnen bodybuilden en natuurlijk kijken waar je training beter kan, hier laten heel veel mensen heel veel gains liggen...

Kwa AAS/PeDs:
Voorlopig niks gebruiken tot je richting de 10-12 procent vet hebt daarnaast
Tren sws links laten liggen tenzij het 6-8 weken voor je wedstrijd is. Het is gewoon te toxisch en niet veel meer spieropbouwend dan gemiddeld ander middel die veel minder schadelijk zijn.
 
Mijn vrienden raden dit juist aan zeker omdat ik de focus een beetje op mijn boksen leg.
Ik vraag mij af waarom jij denkt dat tren ook maar iets met boksen te maken heeft.
Tren heeft geen enkel nuttig effect voor zo'n sport, op agressie na. Kans is groot op acne, backpump en een shin splint gevoel.
Maar sowieso als ik het zo hoor kan je beter eerst rustig op natuurlijke wijze naar een redelijke vetpercentage cutten, en dan pas misschien een kuur er bij doen van alleen 250 test.
Klinkt alleen wel alsof je heel gevoelig bent voor quick fixes.. Dus denk dat het sowieso niet verstandig is.
Vrienden die adviseren om tren te gebruiken terwijl je nog nooit iets hebt gebruikt.. lekkere vrienden.
 
Back
Naar boven