AndroidHealthClinic

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tamo

Novice
Lid geworden
22 nov 2021
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
110kg
Hoi iedereen,

Ik ben 24 jaar, 175cm, 110kg.
Ken mijn bodyfat% niet maar heb wel veel vet. Ben een beginner en heb nagedacht over mijn eerste kuur. Dacht licht te beginnen aangezien ik vooral wil afvallen/cutten. Heb gekozen voor:

- Test E + Anavar en ik dacht aan:

Week 1-10 test E 500mg per week
Week 1-6 anavar 50mg per dag
Week 12-14 Nolvadex 20mg

Wat denken jullie?
Thx!

Tamo
 
110kg op 1.75 moet wel heel veel vet zijn.
Als beginner zou je vooral moeten leren eten en trainen, want dat zit zonder twijfel niet goed. Val eerst maar eens 30kg af op een natuurlijk manier. Daarna nog aantal jaren trainen voordat je deze keuze maakt.

Dit is vragen om problemen
 
Ik ben reeds 15kg afgevallen door dieet en training, vandaar deze volgende stap dus..
 
Dat was niet echt mijn vraag maar bedankt voor de feedback. Laten we het dan als toekomstig scenario bekijken als ik ben afgevallen, wat denken jullie dan van mijn plannen?
 
Dat was niet echt mijn vraag maar bedankt voor de feedback. Laten we het dan als toekomstig scenario bekijken als ik ben afgevallen, wat denken jullie dan van mijn plannen?

Dan nog een keer nadenken en nog niet doen.
 
Dat was niet echt mijn vraag maar bedankt voor de feedback. Laten we het dan als toekomstig scenario bekijken als ik ben afgevallen, wat denken jullie dan van mijn plannen?
Dat zien we dan wel weer he. Ik houd niet zo van ‘wat als’. Ga dat afvallen eerst maar waar maken. Dan nog die shape proberen te behouden/verbeteren voor meer dan een jaar. Als je dat lukt behoor je al tot een klein percentage van de mensheid die de knop echt om kan zetten.
 
Val eerst af tot rond de 90kg en kijk dan maar verder. meschien 300 test e is genoeg voor de eerste keer. Pak geen cutting dingen zoals clen zo want dat heb je niet nodig gr
 
Thx voor de reacties
Om te beginnen, de keuze “doen of niet” is al gemaakt dus was niet mijn vraag. Het enige wat ik vroeg is of dit een goede cutkuur was om te beginnen.
 
Val eerst af tot rond de 90kg en kijk dan maar verder. meschien 300 test e is genoeg voor de eerste keer. Pak geen cutting dingen zoals clen zo want dat heb je niet nodig gr
Thx voor de tip!
Nee clen ga ik zeker niet gebruiken
Grtz
 
175cm met 110kg, of je bent echt net zo breed als lang of je bent echt gruwelijk dik. Indien het laatste kan je echt gigantisch gains behalen door serieus 3 maanden op een mild dieet te gaan, hoeft niet eens zo extreem te zijn om echt snel resultaat te halen.
 
Thx voor de reacties
Om te beginnen, de keuze “doen of niet” is al gemaakt dus was niet mijn vraag. Het enige wat ik vroeg is of dit een goede cutkuur was om te beginnen.
Je zegt nu al twee keer dat het niet jouw vraag was, maar je bedoeld dat het niet het gewenste antwoord oplevert.

Je vraagt letterlijk “wat denken jullie?”. Vervolgens wordt er uitgelegd wat ze denken en dan beweer je dat dat niet de vraag was.

Ben jij belazerd ofzo?
 
Thx voor de reacties
Om te beginnen, de keuze “doen of niet” is al gemaakt dus was niet mijn vraag. Het enige wat ik vroeg is of dit een goede cutkuur was om te beginnen.
Het is de perfecte opzet om zo tering veel side effects te hebben dat je na een maand je kuur afkapt.
 
Heb je een voedingschema?
Hoelang hou je jezelf er al aan?
Hoelang en hoeveel train je?
Hoeveel cardio doe je?

Als het je eerste kuur word begin dan met 250 test e only. Kijk hoe je erop reageert. Met een hoog VP% kun je veel sides krijgen.

Mijn advies zal ook zijn eerst afvallen voor je gaat kuren maar omdat je jou keuze al gemaakt hebt hou het op de 250 test

Grtzz
 
Je bent snotverdorie 24 en gaat je hormonen verkloten terwijl je met simpel gezond eten eenvoudig een aantal tientallen kilo's af kan vallen?
Waarom? Dit is gewoon zonde.
Het kost klauwen met geld.
Je verkloot je natuurlijke hormoonproductie
Het zal een tijdelijk effect zijn gezien je nu al je voeding niet op orde hebt. Eenmaal stoppen zal je snel terug zijn op je oude niveau als je niet eerst je voeding op.orde hebt
Bijwerkingen en verdere risico's

Heb je ooit verder doorgebracht aan de gevolgen die t kan hebben?

Ja het is je eigen keuze... maar verstandig is t niet. Ook wij geven adviezen. Jij besluit. Maar we kunnen hier ook eerst helpen.met voeding en training.

Misschien durf je die uitdaging aan te gaan 4 maanden zelf cutten met een gedegen schema. Kijk hoe goed je doorzettingsvermogen is. Dat zal.je stimuleren om juist meer eerst op eigen.kracht te doen.

Je kan daarna tijd die kuur nog pakken als je niet de discipline vind om op eigen kracht te cutten.

Ga je de uitdaging aan? Of ga je meteen je gezondheid "verknallen"?

Ps. Goed bedoeld :o
 
Je bent snotverdorie 24 en gaat je hormonen verkloten terwijl je met simpel gezond eten eenvoudig een aantal tientallen kilo's af kan vallen?
Waarom? Dit is gewoon zonde.
Het kost klauwen met geld.
Je verkloot je natuurlijke hormoonproductie
Het zal een tijdelijk effect zijn gezien je nu al je voeding niet op orde hebt. Eenmaal stoppen zal je snel terug zijn op je oude niveau als je niet eerst je voeding op.orde hebt
Bijwerkingen en verdere risico's

Heb je ooit verder doorgebracht aan de gevolgen die t kan hebben?

Ja het is je eigen keuze... maar verstandig is t niet. Ook wij geven adviezen. Jij besluit. Maar we kunnen hier ook eerst helpen.met voeding en training.

Misschien durf je die uitdaging aan te gaan 4 maanden zelf cutten met een gedegen schema. Kijk hoe goed je doorzettingsvermogen is. Dat zal.je stimuleren om juist meer eerst op eigen.kracht te doen.

Je kan daarna tijd die kuur nog pakken als je niet de discipline vind om op eigen kracht te cutten.

Ga je de uitdaging aan? Of ga je meteen je gezondheid "verknallen"?

Ps. Goed bedoeld :o

klauwen met geld?
 
klauwen met geld?
Bij wijze van spreken.. ;)
Als t geld kost en uiteindelijk ben je terug bij af is alles duur.
Als je gewoon een goed dieet doet zonder aas ben je een stuk goedkoper uit en levert t meer op.
 
Bij wijze van spreken.. ;)
Als t geld kost en uiteindelijk ben je terug bij af is alles duur.
Als je gewoon een goed dieet doet zonder aas ben je een stuk goedkoper uit en levert t meer op.

Pff altijd maar doen alsof je overal verstand van hebt en nooit toegeven dat je maar wat uit je nek lult.

Maar wel creatief deze hoor :roflol:

FYI: de man kan met een vial test 20 weken doen, enig idee wat dit op wekelijkse basis is?

inb4 jaaa natuurlijk maar prijzen mogen niet besproken worden!!

Jouw opskeertje is duurder dan een kuurtje van 10 weken op 250mg.
 
Pff altijd maar doen alsof je overal verstand van hebt en nooit toegeven dat je maar wat uit je nek lult.

Maar wel creatief deze hoor :roflol:
Voor jou lul ik graag extra uit mijn nek :kiss:
 
AAS zijn niet echt duur.
 
Back
Naar boven