Number1
Novice
- Lid geworden
- 15 dec 2021
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 6%
Na wat informatie verzameld te hebben
Ben ik van plan om eind december begin januari te beginnen met een kuurtje.
Ik ben 21 rond de 72 KG ik kom van ver was erg skinny heb rond 2 jaar trainings ervaring wat wel lekker gaat.
Ik heb mijn natty potentieel nog lang niet bereikt
en 2 jaar is nog een beetje vroeg dat weet ik
Reden dat ik wil gaan kuren is resultaten gaan goed maar het kan veel sneller naar mijn mening waar ik naturel veel meer tijd voor nodig heb ik wil nummer 1 zijn ik wil voor goud gaan
Nu heb ik nog een aantal vragen over me eerste kuurtje
Wat is een goed beginners kuurtje?
Ik zat te denken aan een test E only kuur 500 MG per week 2 keer per week spuiten
10/12 weken
En na kuur nolvadex 20/30 mg per dag?
of zijn er betere pct’s?
hoe lang is de na kuur aan te raden?
Hoeveel gain ik gemiddeld met zo een kuurtje mijn doel is om in massa goed aan te komen
En hoeveel hou ik van me cycle gains over en beperk ik dat ik spier na me kuur verlies
Meeste side effects ben ik me al bewust van
Hoe zit het met me testosterone en oestrogeen
hoe beperk ik de testorone schade en hoe lang duurt het voordat me natuurlijke test na me kuur weer op orde is
en hoe zit het met libido sex drive tijdens en na je kuur?
Raden jullie nog aan om een andere oestrogeen blocker te gebruiken en hcg te gebruiken?
als jullie nog andere tips hebben is dat altijd welkom
Ben ik van plan om eind december begin januari te beginnen met een kuurtje.
Ik ben 21 rond de 72 KG ik kom van ver was erg skinny heb rond 2 jaar trainings ervaring wat wel lekker gaat.
Ik heb mijn natty potentieel nog lang niet bereikt
en 2 jaar is nog een beetje vroeg dat weet ik
Reden dat ik wil gaan kuren is resultaten gaan goed maar het kan veel sneller naar mijn mening waar ik naturel veel meer tijd voor nodig heb ik wil nummer 1 zijn ik wil voor goud gaan
Nu heb ik nog een aantal vragen over me eerste kuurtje
Wat is een goed beginners kuurtje?
Ik zat te denken aan een test E only kuur 500 MG per week 2 keer per week spuiten
10/12 weken
En na kuur nolvadex 20/30 mg per dag?
of zijn er betere pct’s?
hoe lang is de na kuur aan te raden?
Hoeveel gain ik gemiddeld met zo een kuurtje mijn doel is om in massa goed aan te komen
En hoeveel hou ik van me cycle gains over en beperk ik dat ik spier na me kuur verlies
Meeste side effects ben ik me al bewust van
Hoe zit het met me testosterone en oestrogeen
hoe beperk ik de testorone schade en hoe lang duurt het voordat me natuurlijke test na me kuur weer op orde is
en hoe zit het met libido sex drive tijdens en na je kuur?
Raden jullie nog aan om een andere oestrogeen blocker te gebruiken en hcg te gebruiken?
als jullie nog andere tips hebben is dat altijd welkom