MuscleMeat

Eerste kuur (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe kun je 180cm zijn en 66kg zijn? Denk eerst dat je meer moet eten voor dat je een naald in je ass propt
Ben niet 66 dat was een foutje met inschrijven ik ben 72 kg puur spier
 
Wat is je BF% op 72kg?

Gezien je motivatie zou ik eerst je voeding en training op orde maken!

Dan in die tussentijd zou je mooi jezelf kunnen inlezen op deze sectie want zoals ik opmaak weet je niet waar je aan begint ;-)
Rond de 6 & 8 % dus is meeredeels spier ben lekker droog een gespierd maar moet het binnenkort weer ff laten meten

Voeding is op orde eet genoeg eiwitten en ben aan het bulken dus zit in een calorieën overschot zit in een lean/clean bulk

En zal ik doen ik weet wel genoeg over kuren heb me goed erover ingelezen

enige dingen waar ik nog beetje vragen over heb is 1 hoe zit het met je libido sex drive tijdens en na het kuren want hou wel van een potje ne*ken hahaha

2 hoe zit het met me natuurlijke testorone en pct?

3 dosis ( test e )

4 hoe zit het met de gains hoeveel maak ik op een kuurtje en hoeveel verlies ik en hoe haal ik het optimale eruit dus hoe ik zo min mogelijk verlies na de kuur
Ik ben heel serieus met me training en voeding tho en motivatie is niet 100% maar 1000% we willen nummer 1 zijn 😁
 
Nu ben ik wel benieuwd naar je fysiek.
 
6% op 72kg dan ben je shredded AF. Post een foto blur je gezicht of andere kenmerken. Denk dat je het te positief bekijkt, maar kan het mis hebben uiteraard ✌️
 
6% op 72kg dan ben je shredded AF. Post een foto blur je gezicht of andere kenmerken. Denk dat je het te positief bekijkt, maar kan het mis hebben uiteraard ✌️
Ja tussen de 6/8 % ga het binnenkort weer ff laten meten
ben inderdaad best shredded 😉
maar wat ik al zei blurry of niet in verband met privacy redenen post ik het liever niet hier
 
Eens. Heb een aantal jongens (ook vrienden) gezien die een kuurtje doen zonder goede voorbereiding. De gains lijken tijdens de kuur heel lekker maar een enkeling houdt de gains vast, dat zijn de jongens die ook alles op orde hebben. Voeding, ritme, intensiteit; en zelfs dan is het lastig.

Succes kerel. Ik raad je écht aan om eerst langer natty te trainen en over 2-3 jaar nog eens te evalueren of je het echt wilt doen.

Belangrijk om in te gaan op je vraag: hoeveel verlies ik? Twee vrienden van me zijn net 2 maanden off en overwegen om te stoppen met liften omdat ze gedemotiveerd zijn, moeilijk om massa en kracht te behouden en weinig progressie aldus de boys. Ze zijn al hun gewonnen massa verloren en waarschijnlijk nog een paar kg extra.
Snap het
Heb al veel dingen erover gelezen.
Alleen wat is een goeie voorbereiding dan?
stel ik blijf gewoon trainen voeding op orde houden hoeveel verlies ik dan? en hoeveel gain ik van 1 kuurtje?
en kan ik daarna off gewoon weer verder trainen tot ik me volgende kuurtje neem?
 
Is dit typerend voor de huidige generatie +/- 20 jaar oud? Ik hoop van niet, maar kijk er ook niet (meer) van op inmiddels.

Ik train ''al'' 2 jaar, m'n voeding zit wel goed want overschot en genoeg eiwitten (1.80m, 72 kg). I.p.v. je goed in te lezen stel je de vraag op een forum waar in principe iedereen (kennis of niet) advies kan geven. Dat advies neem je ter harte en je begint te kuren.... want je gaat immers voor goud!

Mijn advies: denk er gerust nog een paar jaar
over na en neem ondertussen je voeding/training eens echt onder de loep. Kijk eens hoe je er over pakweg 5 jaar over denkt.

Heeft Joel Beukers geen forum voor dit soort gasten? Je weet wel, die gasten die voor goud gaan!
Nee voeding zit serieus goed en train 2 jaar maar wil me lichaam naar de next level gooien want we willen nummer 1 zijn
en geen beukers fan
 
Nee voeding zit serieus goed en train 2 jaar maar wil me lichaam naar de next level gooien want we willen nummer 1 zijn
en geen beukers fan
Ik heb 15 jaar natty getraind voordat ik een kuur ging doen. Realiteit is dat je die nummer 1 bullshit beter uit je hoofd zet. Anabolen helpen je niet zoveel als je denkt. Meeste mensen die t gebruiken zien er shit uit omdat ze niet weten wat ze doen en te vroeg beginnen met die shit. Waarom nu beginnen met dat doe naar eerst eens zonder. Je bent net pas begonnen met trainen dus wacht maar met Anabolen.
 
Rond de 6 & 8 % dus is meeredeels spier ben lekker droog een gespierd maar moet het binnenkort weer ff laten meten

Voeding is op orde eet genoeg eiwitten en ben aan het bulken dus zit in een calorieën overschot zit in een lean/clean bulk

En zal ik doen ik weet wel genoeg over kuren heb me goed erover ingelezen

enige dingen waar ik nog beetje vragen over heb is 1 hoe zit het met je libido sex drive tijdens en na het kuren want hou wel van een potje ne*ken hahaha

2 hoe zit het met me natuurlijke testorone en pct?

3 dosis ( test e )

4 hoe zit het met de gains hoeveel maak ik op een kuurtje en hoeveel verlies ik en hoe haal ik het optimale eruit dus hoe ik zo min mogelijk verlies na de kuur
Ik ben heel serieus met me training en voeding tho en motivatie is niet 100% maar 1000% we willen nummer 1 zijn 😁
Ik bedoel het niet verkeerd maar met die stats zou ik nog even lekker naturel gaan bulken en beter inlezen waar je aan gaat beginnen. Je motivatie daarintegen zit dan wel goed zoals ik verneem. Je zou naturel al een heel eind kunnen komen.

Wbt je vragen;
1 libido tijdens het kuren zal toenemen behalve als je prolactine/oestrogeen levels te hoog oplopen.
2 je natuurlijke gaat plat, vandaar dat je een pct doet om dit proces zo snel mogelijk weer op gang te krijgen.
3 als je toch besluit te gaan kuren dan zou je het bij 500mg teste pw kunnen houden
4 ligt compleet aan je voeding en workout
 
Ja tussen de 6/8 % ga het binnenkort weer ff laten meten
ben inderdaad best shredded 😉
maar wat ik al zei blurry of niet in verband met privacy redenen post ik het liever niet hier
Een foto van je onderarm zodat je kan aantonen dat je op zijn minst op skeletron vp staat. Zo privacy schending is dat toch niet?
 
maar wat ik al zei blurry of niet in verband met privacy redenen post ik het liever niet hier
Ik ruik smoesjes, je kan gewoon je kop en tattoo's blurren, niemand gaat jou aan je fysiek hier herkennen
 
Op jonge leeftijd is je brein nog aan het ontwikkelen en kun je meer opnemen en leren. AAS versnelt het proces waarop je brein oud wordt, en dus slechter kunt leren etc. Zou minimaal wachten tot je 25e
 
Back
Naar boven