AndroidHealthClinic

Eerste kuur, (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Quincydabuilder

Cool Novice
Lid geworden
7 jan 2022
Berichten
45
Waardering
14
Lengte
1m84
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Beste,

Ik ben 11 dagen geleden begonnen met mijn eerste kuur; test-e 500mg only.

Ik ben begonnen op 99kg, en na 11 dagen vandaag gemeten; 103kg... ik heb best pijnlijke pip en afgelopen nachten kom ik moeilijker in slaap en heb ik last van zwaardere hardkloppingen...

Weet iemand door oorzaak van zo'n snelle gain + bijwerkingen?
 
Je eerst paar injects gaan sws meer pip opleveren. Vrij normaal en trekt als het goed is na een aantal dagen weg.

Steroiden kunnen je energieker maken en minder snel in slaap laten vallen/voor je gevoel minder slaap nodig hebben.

Hartkloppingen kunnen veel verschillende redenen hebben. Als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk altijd even naar de huisarts om te kijken naar de staat van je hart. Waarschijnlijk niks om je druk over te maken en sowieso niet veroorzaakt door die elf dagen kuren.
 
Beste,

Ik ben 11 dagen geleden begonnen met mijn eerste kuur; test-e 500mg only.

Ik ben begonnen op 99kg, en na 11 dagen vandaag gemeten; 103kg... ik heb best pijnlijke pip en afgelopen nachten kom ik moeilijker in slaap en heb ik last van zwaardere hardkloppingen...

Weet iemand door oorzaak van zo'n snelle gain + bijwerkingen?
Vocht

En die pip word echt vele malen minder na paar keer prikken. Neem de tijd ervoor en ram die gear niet in 3 seconden in je spier. Daarna wat masseren/ wandelen schijnt te helpen voor sommige, zou iig niet voor het slapen gaan injecteren.
 
Bedankt voor jullie reacties

Soms word ik ook wakker en merk ik dat bepaalde vingers slapen, kan dit ook komen door verslechtering van het cholesterol? Ik ga waarschijnlijk toch even naar de huisarts om even alles te laten checken.
 
Vocht

En die pip word echt vele malen minder na paar keer prikken. Neem de tijd ervoor en ram die gear niet in 3 seconden in je spier. Daarna wat masseren/ wandelen schijnt te helpen voor sommige, zou iig niet voor het slapen gaan injecteren.
Idd, rustig injecten, masseren na inject
Je kunt evt ook olie warm maken, of de plek waar je net geinject hebt warm maken zodat de olie beter verspreid
 
Na 2 jaar injecteren heb ik nog steeds pip. Soms een boling bal in me bil wat na 2 dagen alweer weg trekt. Iets wat erbij hoort vind ik vooral als je ongeduldig injecteert zoals mij.

Zo pijn doet het nu toch ook weer niet ☺️
 
Na 2 jaar injecteren heb ik nog steeds pip. Soms een boling bal in me bil wat na 2 dagen alweer weg trekt. Iets wat erbij hoort vind ik vooral als je ongeduldig injecteert zoals mij.

Zo pijn doet het nu toch ook weer niet ☺️
Kan ook litteken weefsel zijn of je injecteert te snel/teveel. Lees soms verhalen dat mensen gewoon 5+ml injecteren in de bil.

Ken ook mensen die injecteren en dat de vloeistof er niet in wil hoe hard je ook duwt en dat je bil hard aanvoelt of een bult heeft wat soms nog dagen/weken voelbaar is.

Heb op begin ook allerlei gekut meegemaakt, maar neem er nu de tijd voor en steriel AF werken, liever 2 minuten te lang dan 3 dagen als een invalide lopen.
 
Kan ook litteken weefsel zijn of je injecteert te snel/teveel. Lees soms verhalen dat mensen gewoon 5+ml injecteren in de bil.

Ken ook mensen die injecteren en dat de vloeistof er niet in wil hoe hard je ook duwt en dat je bil hard aanvoelt of een bult heeft wat soms nog dagen/weken voelbaar is.
Ik doe max 4ml per bil of 3ml per quad.

Ja dit heb ik dus mijn huid is zo hard als leer. voordat de naald erin zit moet ik hard duwen, mijn huid veert ook mee, bij mij is dit opgevallen nadat ik voor het eerst tren deed sindsdien is mijn huid gewoon van koeie leer.

Achja hoort erbij wie mooi wilt zijn moet pijn lije. Je piept wel anders als je tegen een zenuw aanzit gaarste stuiptrekkingen met de naald in je lichaam dat is geen pretje.
 
Ik doe max 4ml per bil of 3ml per quad.

Ja dit heb ik dus mijn huid is zo hard als leer. voordat de naald erin zit moet ik hard duwen, mijn huid veert ook mee, bij mij is dit opgevallen nadat ik voor het eerst tren deed sindsdien is mijn huid gewoon van koeie leer.

Achja hoort erbij wie mooi wilt zijn moet pijn lije. Je piept wel anders als je tegen een zenuw aanzit gaarste stuiptrekkingen met de naald in je lichaam dat is geen pretje.
Precies de reden waarom ik niet injecteer in me quads. 😜
 
Ja dit heb ik dus mijn huid is zo hard als leer. voordat de naald erin zit moet ik hard duwen, mijn huid veert ook mee, bij mij is dit opgevallen nadat ik voor het eerst tren deed sindsdien is mijn huid gewoon van koeie leer.
Tren is van origine toch ook bedoeld voor koeien?
 
Beste,

Ik kan echt niet in slaap komen, lig nu al 2 uur wakker in men bed te rollen, gisterenochtend probeerde ik vanaf 3 uur te slapen en kon pas om 6 uur sochtends in slaap komen. Heb uiteindelijk maar 4 uur geslapen omdat ik om 10u op moest...

Ik ben de hele dag energiek en ben super alert.

Is dit normaal op Testo enanthate only???
 
Beste,

Ik kan echt niet in slaap komen, lig nu al 2 uur wakker in men bed te rollen, gisterenochtend probeerde ik vanaf 3 uur te slapen en kon pas om 6 uur sochtends in slaap komen. Heb uiteindelijk maar 4 uur geslapen omdat ik om 10u op moest...

Ik ben de hele dag energiek en ben super alert.

Is dit normaal op Testo enanthate only???
Dat is een normale bijwerking van hormoonschommelingen.
Prik je 1x per week?
Je kan per 3 dagen 250 prikken voor stabielere bloedwaardes.
Eventueel dosis verlagen moest je iedereen op zijn bek beginnen meppen of je vriendin verkrachten.

Dit deuntje heeft mij al veel geholpen ;)


nighty nighty
 
Meschien meer rukken en minder in je bed rollen ;)
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Misschien een mooie slaapcocktail maken voor een paar dagen, zodat je deze fase van je kuur kunt overbruggen (ik heb 0 verstand van AAS, dus als dit een effect is waarvan ze hier zeggen dat dat uberhaupt niet beter wordt dan heeft mijn advies ook geen zin)? Tijdje geleden door omstandigheden ook een weekje echt super slecht kunnen slapen en heb toen een cocktail gemaakt van:
1- Ashwaganda 2x300mg (https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Producten/Vitamines-en-supplementen-/Voedingsadvies/Antioxidanten/Ashwagandha-KSM-66®/p/p_53854)
2- 5-HTP 250mg (https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/golden-naturals-5-htp-250-mg-capsules-60vcp.htm)
3- Melatonine 5mg (https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/valdispert-melatonine-5mg-tabletten-30tb.htm)
Die melatonine is tegen jetlaggs vandaar dat ie nogal zwaar is.

Binnen een half uur was alles afgelopen. Stond wel een stukkie gaarder op dan ik gewend ben van mezelf.
Ik heb alle 3 nog liggen thuis en gebruik dat spul nu niet aangezien ik heerlijk slaap op het moment.
Als je wilt kan ik je via de post ofzo wel voor een paar dagen/1 week van dat spul sturen dat je het keer kunt proberen?

Mocht je dat willen dan moet je maar even persoonlijk bericht sturen:D
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Ik kan echt niet in slaap komen, lig nu al 2 uur wakker in men bed te rollen, gisterenochtend probeerde ik vanaf 3 uur te slapen en kon pas om 6 uur sochtends in slaap komen. Heb uiteindelijk maar 4 uur geslapen omdat ik om 10u op moest...

Ik ben de hele dag energiek en ben super alert.

Is dit normaal op Testo enanthate only???
Had dit ooit toen ik begon met kuren maar dat is nu anders. Lig liefst heel de dag te meuren in me nest omdat ik lethargic af ben.

Komt wss door het aantal volume aan voedsel wat ik moet verdragen.
 
De eerste paar weken van je kuur bouwt je dosis nog op dus dan kunnen dit soort dingen gebeuren. Zelf breek ik altijd uit (acne) tijdens verhogen of verlagen
 
Bedankt voor jullie helpvolle reactie's, dit doet mijn erg goed :)

Ik zal inderdaad eens kijken naar melantonine en overige supplementen of dit helpt om in slaap te komen.
 
Je kunt overwegen om wat lager te doseren nu nog. Ik was mijn eerste kuur ook op 500mg test-e begonnen en had dezelfde klachten. Uiteindelijk op week 8 oid alsnog moeten verlagen vanwege de klachten. (Mede ook omdat ik vanaf week 6 ergens bizarre acne kreeg) Nu nog littekens van die waarschijnlijk nog weg gaan). Ik heb het toen afgemaakt op 400mg met even goede gains.

Houd je lichaam goed in de gaten en speel op tijd in op negatieve verandering die je opmerkt. Succes.
 
Back
Naar boven