Fitness Seller

Eerste kuur, (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oraal vial nolvadex 😂 lijpe shizzel heb je daar. Vind die prijs overig wel duur voor 2 pakkies nolva.

Merkala ben ik vaste klant van🥰 binnen 2 dagen ligt het op de stoep.
Volgens mij bedoelt ie:
Hij heeft 2 vials "gear"
+ naalden/spuiten
+ nolvadex
Als 1 set besteld.

Alhoewel, nu ik terug begin te lezen, wordt het voor mij er ook niet duidelijker op.

Eventjes kort op google gezocht en ik denk dat ik de set gevonden heb die hij bedoeld:
2x testosterone enanthate
1x nolvadex
1x spuiten en naalden pakket
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij bedoelt ie:
Hij heeft 2 vials "gear"
+ naalden/spuiten
+ nolvadex
Als 1 set besteld.

Alhoewel, nu ik terug begin te lezen, wordt het voor mij er ook niet duidelijker op.

Eventjes kort op google gezocht en ik denk dat ik de set gevonden heb die hij bedoeld:
2x testosterone enanthate
1x nolvadex
1x spuiten en naalden pakket
Precies zoals hierboven beschreven ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik koop altijd alles via daxtrio!
Naalden, spuiten, alcoholswabs en pleisters.
 
Ja zal even naar de huisarts gaan van de week. Ik tril teveel met injecteren nog erg nieuw voor me allemaal...

Ik gebruik 20G 40cm of een 21G 30cm

Welkom!
:angstig::eek!::eek2:

Jezus christus, dat is een harpoen man gvd. Gebruik aub max 25G 1inch a 1.5inch om te injecteren, maar 1 inch zou al genoeg moeten zijn man. Je zou ook 26G of 27G kunnen proberen. Je maakt nu gewoon gigantische gaten in je spieren...geen wonder dat je pip hebt.

Persoonlijk gebruik ik 27G 5/8inch maar ik heb niet zoveel vet.
 
Glutes inject ik ook met 21G, chest/delts met 25G. Als ik de 25G in mn glutes doe krijg ik er met geen mogelijkheid vloeistof uit..
Welke syringe gebruik je dan? Als je een 25G op een 5ml spuit zet gaat het idd niet.

Druk het zelf zelfs nog door een 0.45.
 
Welke syringe gebruik je dan? Als je een 25G op een 5ml spuit zet gaat het idd niet.

Druk het zelf zelfs nog door een 0.45.
2ml momenteel(cruise 1ml/test)
Anders 3ml of dus 5ml
 
Even ter herinnering: GEEN merken of prijzen van illegale middelen noemen!
 
2ml momenteel(cruise 1ml/test)
Anders 3ml of dus 5ml
Met een 5ml spuit en een 0.5mm krijg je het er idd erg moeilijk door.. verwarmen van te voren kan ook schelen maar ze werken beter op een 2ml spuit
 
Hoe verwarmen jullie het? De vail of als het in de syringe zit, in warm water of in je hand?

Best benieuwd hiernaar
 
Hoe verwarmen jullie het? De vail of als het in de syringe zit, in warm water of in je hand?

Best benieuwd hiernaar
Vial kan je in heet water zetten maar doe zelf gewoon de syringe onder de warme kraan.
 
Hoe verwarmen jullie het? De vail of als het in de syringe zit, in warm water of in je hand?

Best benieuwd hiernaar
Zet zelf de vial in heet water en ga dan ff douche aangezien ik vooraf altijd douch.
 
Log 3: laatste 2 dagen vele beter geslapen, geen idee hoe? Heb niet meer mijn zma+omega3+multivit gepakt voor t slapen gaan.

Mijn hartslag schommelt erg in rust; ene keer 60 dan 80 dan 100 en soms er tussen in?

Dinsdag ben ik weer thuis, zal woensdag mezelf weer nuchter meten :) ben benieuwd.
 
Log 3: laatste 2 dagen vele beter geslapen, geen idee hoe? Heb niet meer mijn zma+omega3+multivit gepakt voor t slapen gaan.

Mijn hartslag schommelt erg in rust; ene keer 60 dan 80 dan 100 en soms er tussen in?

Dinsdag ben ik weer thuis, zal woensdag mezelf weer nuchter meten :) ben benieuwd.
Hartslag 100 in rust is wel wat hoog.

Let er wel op rust smorgens als je wakker bent is een andere rust als je half uur ff op de bank hebt gelegen. Zou dus altijd beetje de data op hetzelfde moment afnemen.
 
Hartslag 100 in rust is wel wat hoog.

Let er wel op rust smorgens als je wakker bent is een andere rust als je half uur ff op de bank hebt gelegen. Zou dus altijd beetje de data op hetzelfde moment afnemen.
Zal het morgenochtend gelijk meten. Ik ga van de week ook langs bij de huisarts
 
  • Like
Waarderingen: ak
Log 4; net de 5e inject gezet van week 3, linker glutes. Met een 23G 30mm. Nu al beetje pip. Heb de vail even opgewarmd en net 30min gewandeld. Hopen dat de pip meevalt voor woensdag; legday :D

Schouders inject bevalt me beter qua zelf injecteren misschien dat ik vrijdagochtend het in mijn rechterschouder zet i.p.v. rechterglute omdat ik daar nog echt een schijf/lump heb zitten. Zal wel even duren dat deze weg is :o
 
  • Like
Waarderingen: ak
Log 4; net de 5e inject gezet van week 3, linker glutes. Met een 23G 30mm. Nu al beetje pip. Heb de vail even opgewarmd en net 30min gewandeld. Hopen dat de pip meevalt voor woensdag; legday :D

Schouders inject bevalt me beter qua zelf injecteren misschien dat ik vrijdagochtend het in mijn rechterschouder zet i.p.v. rechterglute omdat ik daar nog echt een schijf/lump heb zitten. Zal wel even duren dat deze weg is :o
Even experimenteren wat je fijner vind met injecteren. Maar doe je 2x pw in je glute L/R bil neem ik aan, injecteer dan niet op dezelfde plek maar schuif 2 cm op. Injecteer je in die “bult” dan ga je dat voelen en de vloeistof erin krijgen kan lastig worden.
 
Even experimenteren wat je fijner vind met injecteren. Maar doe je 2x pw in je glute L/R bil neem ik aan, injecteer dan niet op dezelfde plek maar schuif 2 cm op. Injecteer je in die “bult” dan ga je dat voelen en de vloeistof erin krijgen kan lastig worden.
Die bult, vooral aan de rechterkant is best flink. Denk dat ik die kant even totaal moet vermijden voor een tijdje... totdat die verdwenen is. Ben benieuwd morgenochtend naar de pip nu lijkt het allemaal erg mee te vallen :)
 
  • Like
Waarderingen: ak
Die bult, vooral aan de rechterkant is best flink. Denk dat ik die kant even totaal moet vermijden voor een tijdje... totdat die verdwenen is. Ben benieuwd morgenochtend naar de pip nu lijkt het allemaal erg mee te vallen :)
Kan ook zijn dat je teveel trilt met injecteren, wat vrij normaal is eerste paar keer. Die bult trekt echt wel weg, had ik ook. Zolang het niet rood word of warm aanvoelt geen paniek. Injecteer ook langzaam niet die 2ml in 5 seconden erin spuiten. Ik doe zelf per ml 5/10 seconden als vuistregel.
 
Back
Naar boven